Slechte texturesquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:19 schreef devv05 het volgende:
BF2 Screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zien er redelijk uit, alleen de bomen op die laatste plaatjes lijken niet mooi?
Hmm bij mij niet helaas, heb ik al 20 keer gedaan. Ik heb zelfs de Xbox helpdesk gebeld! Kreeg ik eerst een of andere doos aan de lijn die nieuw was en dus niets wist... Moest ik een andere keuze kiezen in het menu. Ze kon me niet eens doorverbinden, maar ook niet zeggen waar ik wel moest zijn (games, console of xbox live). Nou ja uiteindelijk wel geholpen, maar wel een vage helpdesk heeft Microsoft ingeschakeld. De jongen aan de lijn vertelde me dat hij een mailtje zou sturen naar MS, ja daar bel ik toch naar!quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
XBOX rebooten hielp bij mij toen..
Never mind, ik zie zojuist in mijn hotmail dat ik een confirmation heb, dus het zal allemaal wel goedkomen. Ja ik kijk ook bijna nooit in mijn hotmail, dus was vergeten dat daar alle Xboxlive berichten in terecht komenquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:47 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Anyway ik heb gisteren tijdens het wachten mijn live abbo gekocht voor een jaar, maar klopt het dat hij nog niet bij je memberships staat als je nog op je proef abbo zit? Ik heb wel mijn betaling geconfirmed, en verder zie je er niks van... Het blijft eng die creditcards....
Niks engs aan hoor.... kwestie van wennen....quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:47 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Het blijft eng die creditcards....
je nieuwe abo word pas afgeschreven en weergegeven als je ander abo (in dit geval je proef abo) is afgelopenquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:53 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Never mind, ik zie zojuist in mijn hotmail dat ik een confirmation heb, dus het zal allemaal wel goedkomen. Ja ik kijk ook bijna nooit in mijn hotmail, dus was vergeten dat daar alle Xboxlive berichten in terecht komen
Lijkt me echt cool !!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:22 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Gears of war preview
Ook in Maart
Dus je lijst voor Maart telt nu al 3 gamesquote:
Ik had liever wat meer spreiding, ik zou toch over een weekje ofzo wel graag weer een game kopen. Maar er is gewoon niks, alles komt in maart. En daarna weer een tijdje tot een volgende golf.quote:
Spreiding is altijd goed, maar nu heb ik nog tot maart voor mijn backlog. Dat is ook goed.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik had liever wat meer spreiding, ik zou toch over een weekje ofzo wel graag weer een game kopen. Maar er is gewoon niks, alles komt in maart. En daarna weer een tijdje tot een volgende golf.
De 360 lijkt nu al op de Cubequote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik had liever wat meer spreiding, ik zou toch over een weekje ofzo wel graag weer een game kopen. Maar er is gewoon niks, alles komt in maart. En daarna weer een tijdje tot een volgende golf.
Daar wachten ze nog steeds op de eerste golf.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 360 lijkt nu al op de Cube
Xbox 360 = Meerdere tsunami's een paar maanden uit elkaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 360 lijkt nu al op de Cube
Nog maar 2 maanden tot die tsunami.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Xbox 360 = Meerdere tsunami's een paar maanden uit elkaar
Cube = Een perfect egale zee
DOA4 en RR6 komen deze maand nog uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Neeee Gijs ik moet echt kiezen.... ik wil ook nog een PS2 game tegen die tijd gamen dus ik hou het even op BF2 en Morrowind....quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus je lijst voor Maart telt nu al 3 games
Ik wil deze denk ik ook wel
* Bastard spaarplan start
Je bedoelt dat als Microsoft eens in de maanden zijn voorraad in zee dumpt om de verkoopcijfers zogenaamd te laten stijgen er tsunami's ontstaan door de massa en hoeveelheid en bij Nintendo niet omdat ze zo klein en licht zijn?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als Microsoft eens in de maanden zijn voorraad in zee dumpt om de verkoopcijfers zogenaamd te laten stijgen er tsunami's ontstaan door de massa en hoeveelheid en bij Nintendo niet omdat ze zo klein en licht zijn?
Wat een humorquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als Microsoft eens in de maanden zijn voorraad in zee dumpt om de verkoopcijfers zogenaamd te laten stijgen er tsunami's ontstaan door de massa en hoeveelheid en bij Nintendo niet omdat ze zo klein en licht zijn?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zou stoppen nu.. dit is een hoogtepunt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Proest,.....quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou stoppen nu.. dit is een hoogtepunt.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Cube = Een perfect egale zee plas.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou stoppen nu.. dit is een hoogtepunt.
Xbox 360 FTWquote:
Als ik 2 soorten beelden door elkaar heen zie van verschillende grafische kwaliteit ga ik gewoon van de minste uit. Lijkt me juist sterk om zulke beelden er doorheen te gooien als het er blijkbaar zoveel mooier uit kan zien.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:42 schreef devv05 het volgende:
Lijkt me sterk, hoe kan een game er nou grafisch op achteruit gaan. Komt wel goed denk ik hoor. Als je die diary film bedoelt, ik vond die 'actie' beelden ook wat minder maar tussendoor zat weer een hoop moois wat ook ingame leek te zijn.
Nah, die andere beelden waren misschien net Xbox kwaliteit, kan me niet voorstellen en denk dat het wel goedkomt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:46 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Als ik 2 soorten beelden door elkaar heen zie van verschillende grafische kwaliteit ga ik gewoon van de minste uit. Lijkt me juist sterk om zulke beelden er doorheen te gooien als het er blijkbaar zoveel mooier uit kan zien.
*klikkerdeklik* op de plaatjesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:12 schreef Chocobo het volgende:
Jammer dat games.fok die plaatjes zou klein maakt altijd... hier wat grotere versies !!
http://xboxyde.com/news_2471_en.html
Anders past het niet op de DVD.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
waarom gebruiken ze nog zoveel low-res textures?![]()
Omdat dat goedkoop isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
360 kan niet meer aanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |