DOA4 en RR6 komen deze maand nog uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik had liever wat meer spreiding, ik zou toch over een weekje ofzo wel graag weer een game kopen. Maar er is gewoon niks, alles komt in maart. En daarna weer een tijdje tot een volgende golf.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Xbox 360 = Meerdere tsunami's een paar maanden uit elkaar
Cube = Een perfect egale zee
Neeee Gijs ik moet echt kiezen.... ik wil ook nog een PS2 game tegen die tijd gamen dus ik hou het even op BF2 en Morrowind....quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus je lijst voor Maart telt nu al 3 games
Ik wil deze denk ik ook wel
* Bastard spaarplan start
Je bedoelt dat als Microsoft eens in de maanden zijn voorraad in zee dumpt om de verkoopcijfers zogenaamd te laten stijgen er tsunami's ontstaan door de massa en hoeveelheid en bij Nintendo niet omdat ze zo klein en licht zijn?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Cube = Een perfect egale zee
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als Microsoft eens in de maanden zijn voorraad in zee dumpt om de verkoopcijfers zogenaamd te laten stijgen er tsunami's ontstaan door de massa en hoeveelheid en bij Nintendo niet omdat ze zo klein en licht zijn?
Wat een humorquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als Microsoft eens in de maanden zijn voorraad in zee dumpt om de verkoopcijfers zogenaamd te laten stijgen er tsunami's ontstaan door de massa en hoeveelheid en bij Nintendo niet omdat ze zo klein en licht zijn?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zou stoppen nu.. dit is een hoogtepunt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Proest,.....quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou stoppen nu.. dit is een hoogtepunt.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Cube = Een perfect egale zee plas.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou stoppen nu.. dit is een hoogtepunt.
Xbox 360 FTWquote:
Als ik 2 soorten beelden door elkaar heen zie van verschillende grafische kwaliteit ga ik gewoon van de minste uit. Lijkt me juist sterk om zulke beelden er doorheen te gooien als het er blijkbaar zoveel mooier uit kan zien.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:42 schreef devv05 het volgende:
Lijkt me sterk, hoe kan een game er nou grafisch op achteruit gaan. Komt wel goed denk ik hoor. Als je die diary film bedoelt, ik vond die 'actie' beelden ook wat minder maar tussendoor zat weer een hoop moois wat ook ingame leek te zijn.
Nah, die andere beelden waren misschien net Xbox kwaliteit, kan me niet voorstellen en denk dat het wel goedkomt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:46 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Als ik 2 soorten beelden door elkaar heen zie van verschillende grafische kwaliteit ga ik gewoon van de minste uit. Lijkt me juist sterk om zulke beelden er doorheen te gooien als het er blijkbaar zoveel mooier uit kan zien.
*klikkerdeklik* op de plaatjesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:12 schreef Chocobo het volgende:
Jammer dat games.fok die plaatjes zou klein maakt altijd... hier wat grotere versies !!
http://xboxyde.com/news_2471_en.html
Anders past het niet op de DVD.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
waarom gebruiken ze nog zoveel low-res textures?![]()
Omdat dat goedkoop isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
360 kan niet meer aanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
quote:
Ach jo laat die gefustreerde "ik hou meer van nintendo dan van meisjes en nu ben ik jaloers want de 360 is al uit en de nieuwe nintendo niet" mensen. Als je zo gefocused bent op een bepaald merk, dan leidt dat tot jaloezie. Ik was vroeger fanatiek sega aanhanger, en het was even slikken toen zij de oorlog verloren. in de wereld van consoles.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:28 schreef peristilius het volgende:
[..]![]()
Bedenk eens een grappigere Xbox 360 afzeik zin.
Zo, hey, heb jij ff mensenkennisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:36 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ach jo laat die gefustreerde "ik hou meer van nintendo dan van meisjes en nu ben ik jaloers want de 360 is al uit en de nieuwe nintendo niet" mensen. Als je zo gefocused bent op een bepaald merk, dan leidt dat tot jaloezie. Ik was vroeger fanatiek sega aanhanger, en het was even slikken toen zij de oorlog verloren. in de wereld van consoles.
Gelukkig hebben we sega nu nog als maker van Condemned!.
Mwoah, Roy doet het alleen om vervelend te zijn, maar het is niet meer grappig.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:36 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ach jo laat die gefustreerde "ik hou meer van nintendo dan van meisjes en nu ben ik jaloers want de 360 is al uit en de nieuwe nintendo niet" mensen. Als je zo gefocused bent op een bepaald merk, dan leidt dat tot jaloezie. Ik was vroeger fanatiek sega aanhanger, en het was even slikken toen zij de oorlog verloren. in de wereld van consoles.
Hij heeft nog gelijk ook.. alleen valt Roy op jongens.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:36 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ach jo laat die gefustreerde "ik hou meer van nintendo dan van meisjes en nu ben ik jaloers want de 360 is al uit en de nieuwe nintendo niet" mensen.
hij wilde eerst de 360 kopen van zijn zorgtoeslag. maar toen bleek dat die maar 8 euro per maand is, heeft ie besloten dat het afzeiken van de 360 goedkoper isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:36 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Maartquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:52 schreef ShaoliN het volgende:
Wanneer komt dat GoW eigenlijk uit?
Ah bij Nintendo Priesters is dat dus ook al normaal...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij heeft nog gelijk ook.. alleen valt Roy op jongens.
Hellfire, heeft Gamer.nl niet nog wat leuks te ruil liggen ofzo, kun je 'm reviewen ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:28 schreef devv05 het volgende:
Er is nog geen Xbox360 ruil topic he? Ik heb besloten dat ik Dead or Alive 4 wil ruilen of verkopen, prachtige game enzo maar het is gewoon niet mijn genre en dan vind ik het gewoon zonde als ie in de kast blijft liggen. Het liefst wil ik 'm ruilen tegen King Kong 360. Maar te koop kan evt. ook. Dus mocht iemand niet op DoA4 kunnen wachten let me know
Ook Maart.quote:The 360 version will have a Live Revenge mode and an online multiplayer option that attempts to create the same competitive spirit that's generated by split-screen play. Before the race starts, competitors will be presented with a number of stats informing them of who has the best online record, who is the most aggressive racer and of any previous encounters they have had.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:35 schreef Retuobak het volgende:
Denk dat ik BO:R toch maar laat schieten, komt teveel ander spul uit in Maart, en veelal ook gewoon betere games dan BO:R.
BF2, Oblivion, vliegtuigspelletje.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat komt er dan allemaal in maart naast GoW en BO:R?
niks voor jouquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat komt er dan allemaal in maart naast GoW en BO:R?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
BF2, Oblivion, vliegtuigspelletje.
Dat wilde ik horenquote:
Lijkt dat je niet verschrikkelijk saai worden op den duur. Daarom wil ook BF2 hebben,... veel meer MP opties en mogelijkheden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:52 schreef Retuobak het volgende:
Blazing Angels, dat moet echt ultieme MP fun worden
Erg goede MP vind ik.... niet alleen FPS hemel maar ook nog eens het besturen van allerlei voertuigen. Lees er eens wat over. Ben normaal ook een SP gamer maar games zoals dat moet ik echt gamen. Echt entertainment!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:53 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb nog nooit een BF gespeeld... ik zal me wel weer laten overhalen in maart
Ja, jij koopt toch allesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:53 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb nog nooit een BF gespeeld... ik zal me wel weer laten overhalen in maart
Nee juist niet.. vliegspellen zijn erg verslavend naar mijn ervaring.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lijkt dat je niet verschrikkelijk saai worden op den duur. Daarom wil ook BF2 hebben,... veel meer MP opties en mogelijkheden.
Maar je kan toch ook vliegen in BF2quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee juist niet.. vliegspellen zijn erg verslavend naar mijn ervaring.
En dogfights in WO2 setting lijjkt me helemaal geweldig .. ik heb er nog niet veel over gelezen wat de mogelijkheden zijn, maar de screens zagen er iig heerlijk uit.
BF2... lijkt me heel cool.. maar als je zoals op de xbox versie geeneens een kamer kan aanmaken .. dan hoeft het voor mij niet.
Wil wel mn eigen maps kiezen en friends uitnodigen.. daarnaast, zou het het eerste spel moeten worden van EA wat een goeie MP heeft. Dat kunnen ze niet schijnt wel.
Op de PC ja.. geef mij 1 titel van EA wat een goeie MP had op de console..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook vliegen in BF2
Niet multiplayer maken.... wij hebben toch genoten op de PC met BF1942 weet je nog
PROESTquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:01 schreef zatoichi het volgende:
Ja ik had dat dogfight gevoel bij Kameo als je met dat zeebeest achter die duikboten aan moet gaan, zal hem dan ook maar op mijn lijstje zetten.
Mag toch aannemen dat het bij een spel waar het draait om het besturen van vliegtuigen wel snor zitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:09 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond Deep Blue echt heel irritant besturen... ik wist nooit hoe ik nou naar boven of naar beneden moest gaan.
ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat het bij een spel waar het draait om het besturen van vliegtuigen wel snor zit
JAAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:52 schreef Retuobak het volgende:
Blazing Angels, dat moet echt ultieme MP fun worden
Ja dat wel, maar ja,...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat het bij een spel waar het draait om het besturen van vliegtuigen wel snor zit
Hehe dvd's vliegen iig beter dan de cartridges van vroeger....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
en sommige vlieggames vliegen niet
Jo! Wil heel graag ruilen met je... Heb de 360 eigenlijk voor fighting games gekocht (o.a. voor DOA4)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:28 schreef devv05 het volgende:
Er is nog geen Xbox360 ruil topic he? Ik heb besloten dat ik Dead or Alive 4 wil ruilen of verkopen, prachtige game enzo maar het is gewoon niet mijn genre en dan vind ik het gewoon zonde als ie in de kast blijft liggen. Het liefst wil ik 'm ruilen tegen King Kong 360. Maar te koop kan evt. ook. Dus mocht iemand niet op DoA4 kunnen wachten let me know
Zie even het Xbox360 ruiltopic dat ik daarvoor heb aangemaakt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:39 schreef earthquake het volgende:
[..]
Jo! Wil heel graag ruilen met je... Heb de 360 eigenlijk voor fighting games gekocht (o.a. voor DOA4)Helaas heb ik King Kong niet... Heb alleen PGR3 en Perfect Dark Zero
ff voor de duidelijkheid:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:45 schreef Retuobak het volgende:
BF2: Modern Combat, Football Manager 2006, Test Drive Unlimited, Blazing Angels: Squadrons of WWII, The Outfit, Moto GP 2006.
Praatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:47 schreef kepler het volgende:
Screens van nog een vliegspelletje
[afbeelding]
Oh natuurlijk, maar die heb ik er niet bij gezet. Ik noem alleen de maart games (en april voor Top Spin 2).quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een karige lijstjes.
Ik heb echt een game of 15 waar ik op zit te wachten.
Sommige duren nog wel een eeuwigheid, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |