Serieus, waar krijg je hem vandaan? Waarom heb ik hem dan ook nog niet binnen via Gamer.nl kantoor, hmm. Effe mail checken. Hopen dat ik em mag reviewen (al had ik em sowieso wel gekocht).quote:
Mn ouders in Amerika nemen 'm mee en die vliegen vannacht terug naar huisquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:15 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Serieus, waar krijg je hem vandaan? Waarom heb ik hem dan ook nog niet binnen via Gamer.nl kantoor, hmm. Effe mail checken. Hopen dat ik em mag reviewen (al had ik em sowieso wel gekocht).
Vet! Doen!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mn ouders in Amerika nemen 'm mee en die vliegen vannacht terug naar huis
Zal mn eerste bevindingen hier wel posten
Sta je stil?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:35 schreef twi het volgende:
Nu online PGR3, Retuobak rijdt me gewoon weg
Je liet me winnenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:35 schreef twi het volgende:
Je vergat te rijden?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:35 schreef twi het volgende:
Hoeft niet. Het klopt namelijk gewoon wat hij zegt. Als je PGR 3 opstart en de online career kiest zie het je ook staan in het balkje bovenin het beeld.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:46 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik zal ff nakijken voor de zekerheid zometeen
Dus het is meer dan alleen een port... moet ik hem toch maar weer gaan kopenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:09 schreef pkwarts het volgende:
Far Cry Instincts Next Chapter (working title) brings an entirely new story, new characters and new game features to Xbox owners.
Far Cry Instincts Predator brings both Far Cry Instincts and Far Cry Instincts Next Chapter to Xbox 360 owners. Predator will take full advantage of the 360s multicore architecture to provide not only massively enhanced graphics, but also more complex AI and gameplay depth.
[afbeelding]
[afbeelding]
die zijn dus ECHT NIET voor de 360.... kijk die low-res textures?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:13 schreef pkwarts het volgende:
360 shots. Weet niet echt wat ik ervan moet denken grafisch gezien, maar ik haal hem sowieso. 2 games in 1
Als jij het beter weet....quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:14 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
die zijn dus ECHT NIET voor de 360.... kijk die low-res textures?![]()
Met mediacenter !quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:29 schreef Chilly_Willy85 het volgende:
Als ik films of tv series wil afspelen via de pc, kan ik die dan laten afspelen op mijn tv via de xbox 360?
Als ik de screenshots mag geloven nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:37 schreef Chocobo het volgende:
Krijg je dat over graphics weerFar Cry op 360 zal vast mooi zijn !
Ga op je 360 in het dashboard naar Media en selecteer Media Center. Daar staat stap voor stap uitgelegd wat je dan moet doen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:51 schreef Chilly_Willy85 het volgende:
[..]
Ik heb mediacenter geinstalleerd op mijn pc, wat nu?
Je bedoelt ook echt Windows XP Media Center Edition? Dus het besturingssysteem? Want heel vaak is dat nogal verwarrendquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:51 schreef Chilly_Willy85 het volgende:
[..]
Ik heb mediacenter geinstalleerd op mijn pc, wat nu?
Of naar .mpg .quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:20 schreef twi het volgende:
Nee, dat moetje converteren naar wmv.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8432
Niks maar dat spel is nog niet eens klaar..... screens zijn leuk maar dit zegt allemaal nog niks... het eindproduct zal vast mooi zijn !quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als ik de screenshots mag geloven niet. En wat is er mis met mooiere graphics willen van de 360? Wat is anders het nut van een nieuwe console?
Mwoh, meestal zien nieuwere shots er juist slechter uit dan oudere. Kijk naar Frame City Killer.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niks maar dat spel is nog niet eens klaar..... screens zijn leuk maar dit zegt allemaal nog niks... het eindproduct zal vast mooi zijn !
nee inderdaad Far Cry wordt echt spuuglelijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mwoh, meestal zien nieuwere shots er juist slechter uit dan oudere. Kijk naar Frame City Killer.....
Daarbij zullen ze echt geen shots releasen die er 10x zo slecht uit zien als het eindresultaat.
waarschijnlijk zijn het gewoon de xbox 1 screensquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:51 schreef kepler het volgende:
[..]
nee inderdaad Far Cry wordt echt spuuglelijk
komop een beetje positief joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |