Serieus, waar krijg je hem vandaan? Waarom heb ik hem dan ook nog niet binnen via Gamer.nl kantoor, hmm. Effe mail checken. Hopen dat ik em mag reviewen (al had ik em sowieso wel gekocht).quote:
Mn ouders in Amerika nemen 'm mee en die vliegen vannacht terug naar huisquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:15 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Serieus, waar krijg je hem vandaan? Waarom heb ik hem dan ook nog niet binnen via Gamer.nl kantoor, hmm. Effe mail checken. Hopen dat ik em mag reviewen (al had ik em sowieso wel gekocht).
Vet! Doen!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mn ouders in Amerika nemen 'm mee en die vliegen vannacht terug naar huis
Zal mn eerste bevindingen hier wel posten
Sta je stil?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:35 schreef twi het volgende:
Nu online PGR3, Retuobak rijdt me gewoon weg
Je liet me winnenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:35 schreef twi het volgende:
Je vergat te rijden?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:35 schreef twi het volgende:
Hoeft niet. Het klopt namelijk gewoon wat hij zegt. Als je PGR 3 opstart en de online career kiest zie het je ook staan in het balkje bovenin het beeld.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:46 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik zal ff nakijken voor de zekerheid zometeen
Dus het is meer dan alleen een port... moet ik hem toch maar weer gaan kopenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:09 schreef pkwarts het volgende:
Far Cry Instincts Next Chapter (working title) brings an entirely new story, new characters and new game features to Xbox owners.
Far Cry Instincts Predator brings both Far Cry Instincts and Far Cry Instincts Next Chapter to Xbox 360 owners. Predator will take full advantage of the 360s multicore architecture to provide not only massively enhanced graphics, but also more complex AI and gameplay depth.
[afbeelding]
[afbeelding]
die zijn dus ECHT NIET voor de 360.... kijk die low-res textures?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:13 schreef pkwarts het volgende:
360 shots. Weet niet echt wat ik ervan moet denken grafisch gezien, maar ik haal hem sowieso. 2 games in 1
Als jij het beter weet....quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:14 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
die zijn dus ECHT NIET voor de 360.... kijk die low-res textures?![]()
Met mediacenter !quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:29 schreef Chilly_Willy85 het volgende:
Als ik films of tv series wil afspelen via de pc, kan ik die dan laten afspelen op mijn tv via de xbox 360?
Als ik de screenshots mag geloven nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:37 schreef Chocobo het volgende:
Krijg je dat over graphics weerFar Cry op 360 zal vast mooi zijn !
Ga op je 360 in het dashboard naar Media en selecteer Media Center. Daar staat stap voor stap uitgelegd wat je dan moet doen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:51 schreef Chilly_Willy85 het volgende:
[..]
Ik heb mediacenter geinstalleerd op mijn pc, wat nu?
Je bedoelt ook echt Windows XP Media Center Edition? Dus het besturingssysteem? Want heel vaak is dat nogal verwarrendquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:51 schreef Chilly_Willy85 het volgende:
[..]
Ik heb mediacenter geinstalleerd op mijn pc, wat nu?
Of naar .mpg .quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:20 schreef twi het volgende:
Nee, dat moetje converteren naar wmv.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8432
Niks maar dat spel is nog niet eens klaar..... screens zijn leuk maar dit zegt allemaal nog niks... het eindproduct zal vast mooi zijn !quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als ik de screenshots mag geloven niet. En wat is er mis met mooiere graphics willen van de 360? Wat is anders het nut van een nieuwe console?
Mwoh, meestal zien nieuwere shots er juist slechter uit dan oudere. Kijk naar Frame City Killer.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niks maar dat spel is nog niet eens klaar..... screens zijn leuk maar dit zegt allemaal nog niks... het eindproduct zal vast mooi zijn !
nee inderdaad Far Cry wordt echt spuuglelijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mwoh, meestal zien nieuwere shots er juist slechter uit dan oudere. Kijk naar Frame City Killer.....
Daarbij zullen ze echt geen shots releasen die er 10x zo slecht uit zien als het eindresultaat.
waarschijnlijk zijn het gewoon de xbox 1 screensquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:51 schreef kepler het volgende:
[..]
nee inderdaad Far Cry wordt echt spuuglelijk
komop een beetje positief joh
Je hebt het al gespeeld begrijp ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Het is denk ik wel aardig op te pikken, alleen is het zo traaaaaaaaaaag. Daar moet je wel tegen kunnen.
Het vorige deel (Morrowind) was gewoon een trager spel dan normale first person games of rpg's en de filmpjes van Oblivion laat mij denken dat het spel nog steeds hetzelfde tempo heeft. Ik zeg niet dat het persé negatief is, maar sommige mensen kunnen daar niet tegen.quote:
morrowind begon wat langzaam inderdaad...maar ik zou het sowieso nog steeds iedereen aanradenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Het vorige deel (Morrowind) was gewoon een trager spel dan normale first person games of rpg's en de filmpjes van Oblivion laat mij denken dat het spel nog steeds hetzelfde tempo heeft. Ik zeg niet dat het persé negatief is, maar sommige mensen kunnen daar niet tegen.
Volstrekt onbegrijpelijk dat die troep er nog in zit ja...NIEMAND VINDT HET LEUK..haal het dan godverdomme uit je spel zeg.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:17 schreef Retuobak het volgende:
PGR3 op gold uitgespeeld
Eindelijk die klote cone challenges gelukt
ik vind ze leukquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:23 schreef Laton het volgende:
[..]
Volstrekt onbegrijpelijk dat die troep er nog in zit ja...NIEMAND VINDT HET LEUK..haal het dan godverdomme uit je spel zeg.
Cool is die hequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:19 schreef kepler het volgende:
Condemned
wereldspel
ik schrik me elke keer de tering als er een junkie om de hoek staat en me een flinke mep verkoopt met een hakbijl
Uh je hebt het hier over Ubisoft Montreal hoor, which has been the spearhead development outfit for hit franchises such as Splinter Cell and the reincarnation of Prince of Persia.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:52 schreef Retuobak het volgende:
Tja, ik ben gewoon ietsje gematigder in m'n enthousiasme bij een Ubisoft-ontwikkelde titel dan bij een titel die door Crytek wordt ontwikkeld.
ik vond die afwisseling juist lachuh, alleen op platinum zijn ze ietsje minder leuk maar het geeft wel veel voldoening las je er 1 haaldquote:
Hulde!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:17 schreef Retuobak het volgende:
PGR3 op gold uitgespeeld
Ziet er best goed uit, alleen zo te zien zijn het allemaal dezelfde levels, waardoor ik hem dus niet ga kopen, én het verhaal een beetje aan de korte kant is.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:19 schreef devv05 het volgende:
BF2 Screens:
*knipperdeknip
Zien er redelijk uit, alleen de bomen op die laatste plaatjes lijken niet mooi?
Da's handig!quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:22 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb problemen met de backwards compatibility (wat een kutwoord) van GTA: San Andreas. Hij download eerst een stukje software en installeert dat gewoon, en vervolgens krijg ik pas de melding dat hij niet compatible is. Iemand anders bekend hiermee?
Jammer voor jou dat de US versie gebugged is =Dquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:44 schreef devv05 het volgende:
Moet nu eerst even naar college daarna zal ik mijn eerste indruk met jullie delen
Overigens werkt de US versie dus inderdaad perfect op mn Europese Xbox360
Wow, impressive!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:19 schreef devv05 het volgende:
BF2 Screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kut,quote:SEGA has confirmed that they plan to release a demo in the near future on Xbox Live Marketplace for the Xbox 360.
The demo is scheduled to release on January 25th. The current issue of Official Xbox Magazine features the same demo that will be releasing at the end of the month.
alleen jammer dat er nog wat low-res textures inzitten (bomen) voor de rest zie het er wel machtig uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:19 schreef devv05 het volgende:
BF2 Screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
XBOX rebooten hielp bij mij toen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:22 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb problemen met de backwards compatibility (wat een kutwoord) van GTA: San Andreas. Hij download eerst een stukje software en installeert dat gewoon, en vervolgens krijg ik pas de melding dat hij niet compatible is. Iemand anders bekend hiermee?
kheb hem echtquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cool is die heHeb je echt het spel of speel je demo. Condemned was echt een verrassings game.... vond hem erg goed.
Ik heb `m gisteren voor de 2de keer op goud uitgespeeldquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:17 schreef Retuobak het volgende:
PGR3 op gold uitgespeeld
maar je mag dan toch wel gratis weer je XBLA spellen downloaden, right?quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb `m gisteren voor de 2de keer op goud uitgespeeld
8 uur en 42 minuten ofzo
Had `m in december al op goud. Maar toen crashte m`n 360Alles kwijt aangezien ze je harde schijf dan ook vernieuwen
Alles foetsie, Bejeweld 2 , Kameo , PGR3
Goeie vraag.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
maar je mag dan toch wel gratis weer je XBLA spellen downloaden, right?
Slechte texturesquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:19 schreef devv05 het volgende:
BF2 Screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm bij mij niet helaas, heb ik al 20 keer gedaan. Ik heb zelfs de Xbox helpdesk gebeld! Kreeg ik eerst een of andere doos aan de lijn die nieuw was en dus niets wist... Moest ik een andere keuze kiezen in het menu. Ze kon me niet eens doorverbinden, maar ook niet zeggen waar ik wel moest zijn (games, console of xbox live). Nou ja uiteindelijk wel geholpen, maar wel een vage helpdesk heeft Microsoft ingeschakeld. De jongen aan de lijn vertelde me dat hij een mailtje zou sturen naar MS, ja daar bel ik toch naar!quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
XBOX rebooten hielp bij mij toen..
Never mind, ik zie zojuist in mijn hotmail dat ik een confirmation heb, dus het zal allemaal wel goedkomen. Ja ik kijk ook bijna nooit in mijn hotmail, dus was vergeten dat daar alle Xboxlive berichten in terecht komenquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:47 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Anyway ik heb gisteren tijdens het wachten mijn live abbo gekocht voor een jaar, maar klopt het dat hij nog niet bij je memberships staat als je nog op je proef abbo zit? Ik heb wel mijn betaling geconfirmed, en verder zie je er niks van... Het blijft eng die creditcards....
Niks engs aan hoor.... kwestie van wennen....quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:47 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Het blijft eng die creditcards....
je nieuwe abo word pas afgeschreven en weergegeven als je ander abo (in dit geval je proef abo) is afgelopenquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:53 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Never mind, ik zie zojuist in mijn hotmail dat ik een confirmation heb, dus het zal allemaal wel goedkomen. Ja ik kijk ook bijna nooit in mijn hotmail, dus was vergeten dat daar alle Xboxlive berichten in terecht komen
Lijkt me echt cool !!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:22 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Gears of war preview
Ook in Maart
Dus je lijst voor Maart telt nu al 3 gamesquote:
Ik had liever wat meer spreiding, ik zou toch over een weekje ofzo wel graag weer een game kopen. Maar er is gewoon niks, alles komt in maart. En daarna weer een tijdje tot een volgende golf.quote:
Spreiding is altijd goed, maar nu heb ik nog tot maart voor mijn backlog. Dat is ook goed.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik had liever wat meer spreiding, ik zou toch over een weekje ofzo wel graag weer een game kopen. Maar er is gewoon niks, alles komt in maart. En daarna weer een tijdje tot een volgende golf.
De 360 lijkt nu al op de Cubequote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik had liever wat meer spreiding, ik zou toch over een weekje ofzo wel graag weer een game kopen. Maar er is gewoon niks, alles komt in maart. En daarna weer een tijdje tot een volgende golf.
Daar wachten ze nog steeds op de eerste golf.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 360 lijkt nu al op de Cube
Xbox 360 = Meerdere tsunami's een paar maanden uit elkaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 360 lijkt nu al op de Cube
Nog maar 2 maanden tot die tsunami.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Xbox 360 = Meerdere tsunami's een paar maanden uit elkaar
Cube = Een perfect egale zee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |