In nighttown? Daar heb ik licht gedaan. Wie zijn julie dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:07 schreef Yorrit het volgende:
[..]
naa dan is er niks te klagen...
hmm, volgens mij heb ik jou met een meid en een andere gozer gezien op Disco Inferno... is zij t?
Dude, het is niet "ontmaagd" het is duidelijk "verkracht"!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:42 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
[..]
nee, ze sprong op me![]()
ik kon niets meer doen
lol was jij dr ook al bijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:49 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
In nighttown? Daar heb ik licht gedaan. Wie zijn julie dan?
Waarom je zo'n topic als dit opent. Vind je dat zelf ook niet een beetje raar?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:49 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ja wat willen jullie nou precies weten?
ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:49 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
In nighttown? Daar heb ik licht gedaan. Wie zijn julie dan?
ja nu eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:53 schreef ErikT het volgende:
[..]
Waarom je zo'n topic als dit opent. Vind je dat zelf ook niet een beetje raar?
Als je nou had gezegt dat ene wijf. Daarvan waren er misschien 5quote:
DJ Scotch Eggquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:58 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Als je nou had gezegt dat ene wijf. Daarvan waren er misschien 5.
Maar nu we het er toch over hebben. WEet jij wie dat japannertje was met die muts op en die nintendoherrie? Dat was echt vet![]()
ik ook zoiets, alleen dan bij de rechterboks en zonder foto'squote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:04 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ik stond helemaal voorin fotos te schieten, headbangen en breakcoren de hele tijd
wat er aan je avontuurtje vooraf gingquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:49 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ja wat willen jullie nou precies weten?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En dan nu pas ontmaagd?![]()
![]()
Wat was er niet fijn dan? Kreeg je m niet stijf?![]()
ja das dus onwijs kut.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:14 schreef JAMsper het volgende:
Haha je vind het erg? Komt zeker omdat het nooit wéér zal gebeuren?
Ze gleed uitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat er aan je avontuurtje vooraf ging
ik geloof nooit dat ze zomaar uit de lucht kwam vallen, pardoes bovenop je, want vrouwen kunnen helemaal niet vliegen
En was dat van plezier of rende ze gillend weg?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:54 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
[..]
zij? weet ik dat, ze gilde wel![]()
Dat heet verkrachting, geen ontmaagdingquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:42 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
[..]
nee, ze sprong op me![]()
ik kon niets meer doen
Hoe gaat het zitten nuquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:34 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ja jongens tis gebeurt waar ik bang voor was, ik zal het moeten accepteren en ermee leren leven, tis niet makkelijk om niet meer maagd te zijn![]()
![]()
Ok gequote begintquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:33 schreef Lianne__ het volgende:
Laten we met zn allen een topic openen waarin we zetten wanneer en met wie we geneukt hebben !
OMFG.. dat is toch precies hetzelfde als een topic openen wanneer je ontmaagd bent..
''nee dat wil de wereld weten..''
had ik ook kunnen doen..!
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 18quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:33 schreef Lianne__ het volgende:
Laten we met zn allen een topic openen waarin we zetten wanneer en met wie we geneukt hebben !
OMFG.. dat is toch precies hetzelfde als een topic openen wanneer je ontmaagd bent..
''nee dat wil de wereld weten..''
had ik ook kunnen doen..!
ook dan is het nog steeds een ontmaagding hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:49 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Dude, het is niet "ontmaagd" het is duidelijk "verkracht"!
hey moet je is luisteren, als ik me niet vergis bezit een vrouw drie gaten die geschikt zijn voor sex!!quote:
sterker nog , ze trok 2 keer een kort strootjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:13 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ze trok het kortste strootje
(no pun intended)
Hey krasser, waar was je nou?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:59 schreef timmu het volgende:
[..]
sterker nog , ze trok 2 keer een kort strootje![]()
*fap fap fapquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:06 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ze slikte alles door
Zij kookte toch voor jou?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:06 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ze slikte alles door
Bron?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:35 schreef nikky het volgende:
Miljarden mensen neuken en jij moet er een topic over openen..
Jouw tijd komt ook nog wel, heb geduldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:35 schreef nikky het volgende:
Miljarden mensen neuken en jij moet er een topic over openen..
Bek, baflap.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zeg, niet iedereen is net als jij, realiseer je dat even alsjeblieft.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:56 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Jouw vriendin komt zeker elke x klaar![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:34 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ja jongens tis gebeurt waar ik bang voor was, ik zal het moeten accepteren en ermee leren leven, tis niet makkelijk om niet meer maagd te zijn![]()
![]()
Als je nog een keer of 100 post sowieso.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:09 schreef Henkmanz het volgende:
komt er nog een slotje? dit hoerige topic komt telkens omhoog in myAT's
Jij studeert Nederlands of niet?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:41 schreef Magistic het volgende:
Hij studeerd IT,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |