Jouw tijd komt ook nog wel, heb geduldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:35 schreef nikky het volgende:
Miljarden mensen neuken en jij moet er een topic over openen..
Bek, baflap.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zeg, niet iedereen is net als jij, realiseer je dat even alsjeblieft.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:56 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Jouw vriendin komt zeker elke x klaar![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:34 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ja jongens tis gebeurt waar ik bang voor was, ik zal het moeten accepteren en ermee leren leven, tis niet makkelijk om niet meer maagd te zijn![]()
![]()
Als je nog een keer of 100 post sowieso.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:09 schreef Henkmanz het volgende:
komt er nog een slotje? dit hoerige topic komt telkens omhoog in myAT's
Jij studeert Nederlands of niet?quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:41 schreef Magistic het volgende:
Hij studeerd IT,
in het kontje en daarna net zo makkelijk weer in het mondje.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
Inderdaad. Die lust 'm wel in het kontje denk ik, wat jij?
Dat zijn drollen. En ik weet dat omdat ik er kijk op heb.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:21 schreef sr_firewire het volgende:
Repeat, ik heb een al weken brandende vraag voor je: Wat is dat ding op je avatar ?
ik heb zo'n 'donkerbruin' vermoedenquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:21 schreef sr_firewire het volgende:
Repeat, ik heb een al weken brandende vraag voor je: Wat is dat ding op je avatar ?
Nee psychologie, Meneer de Mierenneuker.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Jij studeert Nederlands of niet?
he bahquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:26 schreef Repeat het volgende:
lichtelijk offtopic, maar eigenlijk ook niet
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens mij zou ik het daar ook wel een keertje op kunnenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:19 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
rechts jongens, liev he
[afbeelding]
Maar jammer dat ze niet kan neuken?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:19 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
rechts jongens, liev he
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:40 schreef mcDavid het volgende:
volgens mij zou ik het daar ook wel een keertje op kunnen
Heb je meer foto'squote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:19 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
rechts jongens, liev he
[afbeelding]
zo mooiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:19 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
rechts jongens, liev he
[afbeelding]
Link van de foto in je adresbalk Kopieren, F5 en zie daar de fotowquote:
goeiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef GSi het volgende:
Is iemand vermoorden die in September geboren is ook ontmaagden?
durf je niet meer te hopen dat het op de "gebruikelijke methode" nog een keer gaat lukken?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef GSi het volgende:
Is iemand vermoorden die in September geboren is ook ontmaagden?
Ik heb al 3 doden op mijn naamquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
durf je niet meer te hopen dat het op de "gebruikelijke methode" nog een keer gaat lukken?
Jij wel dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:49 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Maar jammer dat ze niet kan neuken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jij wel dan?5 minuten whahaha, das ook niet langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
Hey dude, de meeste vrouwen hebben 3 gaten onderquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:34 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ja jongens tis gebeurt waar ik bang voor was, ik zal het moeten accepteren en ermee leren leven, tis niet makkelijk om niet meer maagd te zijn![]()
![]()
Wel vreemd dat die IT'er door zo'n lekkere chick ontmaagd is!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:53 schreef FlyingFox het volgende:
Oeh, een ontmaagde IT'er. Voorpaginanieuws.
Dat was wel de bedoeling eigenlijk en dan geen nummer 2quote:Op zondag 15 januari 2006 14:00 schreef DeTolk het volgende:
VOlmaken dan maar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |