ik ben niet zo'n Van Duijn fan, maar dat stukje van die voetbal trainer vond ik wel leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:00 schreef pberends het volgende:
Van Duin kan grappig zijn, maar het is wel erg goedkoop opvullen van kotsbare zendtijd. Maar goed het is 19:59 en de reclame moet zeker nog beginnen?
Reclame Talpa hoe kom je erbijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:00 schreef pberends het volgende:
Van Duin kan grappig zijn, maar het is wel erg goedkoop opvullen van kotsbare zendtijd. Maar goed het is 19:59 en de reclame moet zeker nog beginnen?
Ah, goed van Talpaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:00 schreef pberends het volgende:
Nou ja, het zal wel de alleen de eerste aflevering zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah, goed van Talpa.
Waarom zouden ze geen reclame doen??
Misschien over een minuut of 2 reclamequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah, goed van Talpa.
Ze doen bijna nooit reclame bij switch tussen programma's.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou ja, het zal wel de alleen de eerste aflevering zijn.
Doet RTL (4 iig) vaak ook niet, die doen een kwartier van programma 1, kwartier programma 2, dan reclame...zo blijven kijkers eerder hangen denk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah, goed van Talpa.
Wat zei ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Misschien over een minuut of 2 reclame
gohquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Heeft RTL4 ook vaak bij series geloof ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:04 schreef pberends het volgende:
What the hell is dit, na 3 minuten al reclame?????????????
Na 10 minuten kon ik het nog begrijpen, maar na 3 minuten?
Voor 1 fragment en een of ander kut gesprek waar we er al 1000en van op tv hebben?
Baantjer idd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Heeft RTL4 ook vaak bij series geloof ik
Nee, nu blijven kijkers juist eerder hangen. Als een programma die je hebt gekeken is afgelopen en dan komt er reclame dan ben je snel geneigd te zappen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:05 schreef Omaha het volgende:
Dan hadden ze beter reclame na Van Duin kunnen doen, dit is een slechte zet en hiermee jaag je kijkers weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |