Dus.. je mag niet klagenquote:U zit met een collega op een terras een drankje te drinken en u stoort zich aan het feit dat een tafeltje verderop twee mannen elkaar strelen en kussen. Wat doet u?
Antwoord A is goed. In Nederland is openlijke homoseksualiteit niet verboden. De twee mannen mogen elkaar dus openlijk zoenen. U kunt het hier niet mee eens zijn, maar u mag u daar niet discriminerend over uiten. Negatief reageren is dus niet de manier.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:08 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Uit de inburgeringstest vraag 6:
[..]
Dus.. je mag niet klagen
Nee niet blind maar wel geschokt en heb ontzettende honger want die friet ging niet meer af.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ben je nu blind?
kan je het trouwens even verduidelijken met een tekening?
Iets wat jij nooit in je leven zult doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:15 schreef 2609 het volgende:
lepeltje lepeltje wasda
niet met een vrouw iigquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:16 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Iets wat jij nooit in je leven zult doen.
hoe weet jij dat nouquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:16 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Iets wat jij nooit in je leven zult doen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:18 schreef t0y het volgende:
Wat is lepeltje lepeltje, toch niet dat ze elkaar penetreren, toch?
Anders stop je ff met het bashen van de topic.... Pleur het in 1 bericht, maar ga er niet steeds op door...quote:
Ik ga geen plaatje bijvoegen om het geheel te verduidelijken, maar mocht er grote vraag naar zijn ben ik bereid mijn mening te herzienquote:De lepeltje-lepeltje techniek
Een variatie is de 'Van-Achter-Van-Opzij' positie. Een meer bekende benaming is het 'lepeltje-lepeltje' standje. Sommige stellen vinden het heerlijk om in slaap te vallen wanneer de man nog in de vrouw zit. Dit standje is daar uitstekend geschikt voor.
Het is ook een intiem standje hoewel de bewegingen, snelheid en penetratie veel meer variatie biedt dan de traditionele 'Van-Opzij' positie.
De intimiteit kan verhoogd worden door echt als twee lepeltjes tegen elkaar te liggen. De man heeft de handen vrij om de vrouw heerlijk te strelen tijdens de penetratie.
* is daar heel dankbaar voorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:23 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik ga geen plaatje bijvoegen om het geheel te verduidelijk, maar mocht er een wens naar zijn ben ik bereid mijn mening te herzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |