Renegate
![]()
Succes!!!!
![]()
Cattie, ik heb er eentje van Noppies en eentje van Queen Mum. Zitten heerlijk, maar volgens mij is er idd genoeg keus.
Hier vanmorgen ook weer een check gehad. Baarmoeder komt tot 2 vingers onder de navel en da's keurig volgens schema. Bloeddruk is ook nog steeds mooi constant. En het hartje van mijn muppetje klonk weer geweldig.
![]()
Moest trouwens wel vragen om die 20 weken echo. Ze kwamen er niet zelf mee. Omdat dit kennelijk zo laat officieel bekend is geworden en er eik te weinig echoscopisten zijn. Alle vk's zijn wel druk bezig met hun diploma's, maar ze kunnen het dus zelf nog niet aanbieden. Momenteel is er 1 iemand voor gecertificeerd daar. Maar mochten er wel eentje in het ziekenhuis laten maken. Die afspraak hebben ze gelijk voor ons gemaakt.
Nu zit ik heel erg te twijfelen of ik nou nog wel een pretecho laat maken een paar dagen later. Is ineens wel erg dubbelop.
![]()
Maar van zo'n standaard-echo moet je ook weer niet al teveel verwachten, dus ik overleg nog met het mannetje wat hij vindt.