Die rit is mij wat te vaak voorgekomen de laatste tijd om eerlijk te zijn. Kramer - Hedrick was volgens mij geweldig geweest, vooral omdat die nog nooit voorgekomen is.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:58 schreef Keijs het volgende:
Wel doodzonde dat laatste rit niet Kramer - Verheijen is. Had een werkelijk fantastisch gevecht geworden. Verheijen heb ik iets minder vertrouwen in, daarom zet ik hem ook op 1 kan die me een keer verrassen.
5e rit moet Kramer. Het begint om 15.00, een uur schaatsen + dweilen, dus tegen half 5 schat ik Kramer aan de start.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Hoe laat begint het nu morgen... de NL moeten toch wel pas na 17.00 he?
nope, heeft idd afgehaaktquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Shani Davis staat er niet bij ?
Rijd zeker niet voor de 10 km![]()
da's dus mooi kutquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
5e rit moet Kramer. Het begint om 15.00, een uur schaatsen + dweilen, dus tegen half 5 schat ik Kramer aan de start.
Vind je? Hedrick vermorzelt hem in een directe confrontatie...quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:58 schreef Ericr het volgende:
Goede loting, Verheijen heeft het nu echt in eigen handen.
Bob de Jong is mijn outsider. Verder heeft Fabris nog een klein kansje, maar die is denk ik al blij genoeg met zijn 2x goud.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:42 schreef Brahimov het volgende:
We zijn het wel eens over wie er op het podium komen, zo te zien...
Ik hoop dat Hedrick wat minder in vorm is tov de 5 km.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Vind je? Hedrick vermorzelt hem in een directe confrontatie...
De Nederlanders waren ook de enigen die daarin geïnteresseerd warenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:44 schreef Keijs het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hedrick wat minder in vorm is tov de 5 km.
Echter misschien strooide hij zand in ieders ogen door na de 1500mm te zeggen tegen NEDERLANDSE camer'a dat hij niet meer zo top was.
Moet nog blijken morgen, misschien dat Verheijen er een rondje 29,5 tussendoor gooit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:59 schreef Jane het volgende:
Die stomme Texaan heeft wel altijd geluk op de belangrijke momenten, he?
28.7 deed hij toch ooitquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Moet nog blijken morgen, misschien dat Verheijen er een rondje 29,5 tussendoor gooit.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |