Under the Knife? Die game heb ik al gezien, zit er erg stoer uitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:44 schreef Lexie het volgende:
Ik ben nog steeds aan het wachten op Trauma Center
Daar ga ik binnenkort mee startenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:19 schreef BMH het volgende:
Osu! Tatakae! Ouendan is geweldig!
Als budget games doe nzookeeper e nbomberman het goed... beide rond de 20 euro (frs, bartsmit) en dat wel waard.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:57 schreef philipnorth het volgende:
Bastards.
Zit op Animal Crossing te wachten, shipped als t goed is volgende week (is al een week vertraagd iig)
Heb nog wat cash+bonnen liggen van mijn verjaardag afgelopen maandag, wie heeft er nog suggesties?
Denk zelf aan Kirby....en een budget titeltje, iemand nog andere tips?
(Let wel, dus wel games die hier te halen zijn he, niet importeren, dan kan ik mijn iris cheque niet inleveren)
Driften en dan afwisselend snel achter elkaar links en rechts volgens mij. Eerste keer worden je banden blauw en daarna oranje, dat laatste is de boost.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik krijg dat turbo gedoe bij Mario kart niet voor mekaar
Je moet driften heen en weer ofzo
En dat doet iedereen online zeker?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Driften en dan afwisselend snel achter elkaar links en rechts volgens mij. Eerste keer worden je banden blauw en daarna oranje, dat laatste is de boost.
Zookeeper hebben we idd ook al, Bomberman lijkt me wel wat op zich, vond t vroeger op de gameboy ook altijd wel lachenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef Webby het volgende:
[..]
Als budget games doe nzookeeper e nbomberman het goed... beide rond de 20 euro (frs, bartsmit) en dat wel waard.
Geen idee, ben niet online geweest. Alleen 1 op 1 met 6 CPU'squote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En dat doet iedereen online zeker?
Ik ben in voorbereiding
in de bochten sowiesoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En dat doet iedereen online zeker?
Ik ben in voorbereiding
Eigenlijk is dat 'Snaken' niet eens zo moeilijk, een beetje oefenen en je kunt het ook op de rechte stukken.quote:Op zondag 15 januari 2006 10:54 schreef madjacksss het volgende:
[..]
in de bochten sowieso
en de mensen die echt geoefend hebben doen het ook op de rechte stukken
Gewoon een functie die eigenlijk nooit in de game had mogen zittenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:15 schreef Doppertje het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat 'Snaken' niet eens zo moeilijk, een beetje oefenen en je kunt het ook op de rechte stukken.
Hoewel je het online niet moet gebruiken tegen mensen die niet snaken, dat haalt de fun uit de game.
Hoe dan op rechte stukken?quote:Op zondag 15 januari 2006 11:15 schreef Doppertje het volgende:
Eigenlijk is dat 'Snaken' niet eens zo moeilijk, een beetje oefenen en je kunt het ook op de rechte stukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |