Misschien heeft het te maken met het feit dat ze in 2 weken 1 miljoen exemplaren verkopen en de fabrieken en magazijnen daar niet tegen op kunnen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:40 schreef Cerbie het volgende:
De DS is toch uitverkocht in Japan, misschien dat het iets te maken heeft met het gerucht over een re-design
Oké, ik ga hem spelen, ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:36 schreef philipnorth het volgende:
Ga m eens spelen dan
En vertel wat je ervan vind.
Whehe dat ken ik heel goedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Een spel, ik had vanmiddag pauze op school, en ik dacht ineens, ik wil een spel kopen. IK MOET EEN SPEL HEBBEN. dat dacht ik. Dus ging ik naar de Dixons, en kocht ik daar een spel![]()
voor elke DS wat gemaakt wordt ga je toch geen vrachtwagen laten lopen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:27 schreef BMH het volgende:
Iedere dag lopen er waarschijnlijk nieuwe DS-jes van de lopende band. Waarom wacht Nintendo tot eind van deze maand met de levering?
Ik ben meestal te lui om te stad in te gaan, dus bestel ik ze online. Soms weet ik de dag erna al niet meer wat ik besteld heb...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Een spel, ik had vanmiddag pauze op school, en ik dacht ineens, ik wil een spel kopen. IK MOET EEN SPEL HEBBEN. dat dacht ik. Dus ging ik naar de Dixons, en kocht ik daar een spel![]()
Ik bid dat de nedgame hem nog heeft, maar dan ben ik gvd wel ¤10 meer kwijt dan bij bv dvdboxoffice. Ik krijg nog de neiging het chirurgenspel te kopen.quote:
Zelfde geldt voor Animal Crossing, is overal backorder, verwachte levertijd bij de onlineshops is op z'n vroegst volgende week, sommige melden begin februari pas zelfs.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:59 schreef Morthill het volgende:
Onwijs, Phoenix Wright is gewoon lastiger aan te komen dan een DS in Japan.
DVDboxoffice,
Videogamesplus
Play-asia
Lik-sang
Overal uitverkocht.
Ik ging de hele tijd dood, zonder dat ik iets verkeerds deed, weet jij hoe dat kwam?quote:
Nee, echt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:42 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Misschien heeft het te maken met het feit dat ze in 2 weken 1 miljoen exemplaren verkopen en de fabrieken en magazijnen daar niet tegen op kunnen?
Ik wil Phoenix ook wel hebben maar vermaak me intussen prima met Under The Knifequote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik bid dat de nedgame hem nog heeft, maar dan ben ik gvd wel ¤10 meer kwijt dan bij bv dvdboxoffice. Ik krijg nog de neiging het chirurgenspel te kopen.
Vertel! Dus de JPN versie kun je gewoon volledig in t engels spelen? Dus engelse teksten etc?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Japanse versie van Phoenix Wright heeft een volledige Engelse speelstand
Under the Knife heb ik ook gezien gisteren bij iemand van mijn studie. Geniaal spel moet dat zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:17 schreef Boef het volgende:
[..]
Ik wil Phoenix ook wel hebben maar vermaak me intussen prima met Under The KnifeIk zou er gewoon voor gaan, ik had hem binnen 3 dagen bij VG+
Onder waterlevel? Dat is je zuurstofquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ging de hele tijd dood, zonder dat ik iets verkeerds deed, weet jij hoe dat kwam?
Ik snap die balk ding, links nog nietmet die ster boven aan
![]()
Het is een moeilijk level ja, het is me nog niet gelukt om het de halen, ik was bij lvl twee, jammer dat hij tussen die lvl's neit opslaatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onder waterlevel? Dat is je zuurstofMoet je in de luchtbellen gaan staan om de zoveel tijd. Dat level was uiteindelijk de reden voor mij om m weg te doen
Een snel spel en dan moet je zo af en toe stoppen voor zuurstof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |