klb is gewoon leukquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:16 schreef Tique3 het volgende:
Zeg nu maar van wie je een kloon bent!
Normale mensen posten niet vrijwel alleen maar in klb..
nee gangsterquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:17 schreef Tique3 het volgende:
Ben je gothic?
zowaar een glimlach.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:11 schreef ThE_ED het volgende:
Ze loog tegen mij, alsof ik een kloon was...
Met andere woorden: je bent op zoek naar een gothic kloon in het roze...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:19 schreef Tique3 het volgende:
Ben je homo?
(dit zijn serieuze vragen btw)
veel dank voor dit verhelderende antwoord...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:22 schreef Tique3 het volgende:
Nee, er is geen persoon dat zoveel post in klb tenzij het een gothic of een homo is, dus dan moet het wel een kloon zijn
w4+ 15 d44r |\/|1s m33 |)4n?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:26 schreef Magistic het volgende:
moet je ook geen cijfers in je naam gebruiken
Laat me raden: een formule om water in bier te veranderen...quote:
Hij zal deze week wel vol rakenquote:
Moi?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:33 schreef TheThirdMark het volgende:
Emo Kloon?
neejquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:19 schreef Tique3 het volgende:
Ben je homo?
(dit zijn serieuze vragen btw)
Draag je roze Gothic kleren?quote:
Soms, stiekem onder mijn jurk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:37 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Draag je roze Gothic kleren?![]()
takes one to know one natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:02 schreef Lucille het volgende:
Valt weinig aan te doen als een paar klonen ergens posten dat je een kloon bent.
Dat doe je maar in onzin ofzo...quote:
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:12 schreef Ro�a� het volgende:
[..]
takes one to know one natuurlijk.
Vanavond LINGO.... dan hinkt ze weer door het beeldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
Lucille wanneer ben je eigenlijk weer op tv te bewonderen?
Ik heb net gehoord dat het mee naar achteren genomen wordt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:08 schreef 2609 het volgende:
echt irritant is dat kunnen jullie niet zorgen dat ze daarmee stoppen het vergald echt mijn plezier
mooiquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb net gehoord dat het mee naar achteren genomen wordt.
Klowjow komt het dadelijk verplaatsen naar het klikoforum. Lijkt me niet echt dat er een oplossing voor is nl.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En dat is een oplossing?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb net gehoord je van achteren genomen wordt.
en draag je een roze gothic jurk?quote:
Nee helaas, jij had de laatste gekocht in S, dat wist je toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:39 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
en draag je een roze gothic jurk?![]()
jij bent een iritant ventjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee helaas, jij had de laatste gekocht in S, dat wist je toch?
MSN smiley's werken niet op FOKquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:06 schreef 2609 het volgende:
neej dat moest er nog eens bij komen :S
Ik meende dat je een kloon was.. Is dus niet zo!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:08 schreef 2609 het volgende:
nou en moeten ze dat maar maken
Dan pas je je maar aan aan Fok!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:08 schreef 2609 het volgende:
nou en moeten ze dat maar maken
hèhè eindelijk iemand die het doorheeftquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:10 schreef WesHell het volgende:
[..]
Ik meende dat je een kloon was.. Is dus niet zo!
We hebben eindelijk door dat je geen kloon bent, maar een clown!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:11 schreef 2609 het volgende:
[..]
hèhè eindelijk iemand die het doorheeft
Toen ik korststondig in de crew zat was het meer dat betreffende user dan van achteren genomen werd....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En ik kan dit gewoon meteen lezenquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:03 schreef rashudo het volgende:
Ik zie dat het kotskanon een scheitkanon is geworden, met een vleugje friendly fire.
Was dat niet van Weird Al Yankovic?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:23 schreef ThE_ED het volgende:
In de jaren '80 zong dat meisje toch al "I think I'm a clone now" ...
laat dit topic toch rusten man, stomme topics over klonen zijn al actief genoegquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Was dat niet van Weird Al Yankovic?
Inderdaad. Zeg, Marco? Psychologie, dat is even wat anders.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:45 schreef Magistic het volgende:
[..]
laat dit topic toch rusten man, stomme topics over klonen zijn al actief genoeg![]()
Achja, ben die teringcomputers gewoon helemaal zat. Maar dat zul je wel begrijpen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Inderdaad. Zeg, Marco? Psychologie, dat is even wat anders.![]()
Kunstacademie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:00 schreef Magistic het volgende:
[..]
Achja, ben die teringcomputers gewoon helemaal zat. Maar dat zul je wel begrijpen.
Wat doe jij zoal tegenwoordig? Behalve wandjes in groene kleuren schilderen![]()
Ja ik weet dat het offtopic is, maar dit is toch een kuttopic.![]()
Ik haal mijn eerste semester in het tweede jaar niet. Verkeerde richting binnen de opleiding gekozen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:45 schreef Magistic het volgende:
Freshmen year
Vanwaar die lange break?
Jah, heb tot nu toe steeds bij hem in de klas gezeten. Die gozer prutst ook maar wat aan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef Magistic het volgende:
Owja, dat is zeker kut. Dus minerva, zie je Gerke zeker ook nog vaak?
Hehe de pauperquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, heb tot nu toe steeds bij hem in de klas gezeten. Die gozer prutst ook maar wat aan.Woon je nu in Groningen?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:06 schreef Magistic het volgende:
[..]
Hehe de pauperIk zou eerst in hetzelfde pand als Gerke gaan, want er kwam een kamer vrij. Maar omdat de een meisje van diezelfde verdieping de laatste keus had heeft ze een vriend van haar gekozen, logisch. En gelukkig maar, want het was toch een tochtige grafkelder. Hoewel het wel erg relaxed was geweest zo bij Gerke
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:19 schreef 2609 het volgende:
gaan jullie lekker over jullie studies praten in mijn belangrijke topic bedankt jongens
Jah, uitermate geschikt daarvoor, dit topic.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:19 schreef 2609 het volgende:
gaan jullie lekker over jullie studies praten in mijn belangrijke topic bedankt jongens
Nee woon niet in Grûn, 'studeer' daar alleen. Gerke zie ik nog wel eens ja, Simon al een jaar of twee niet meer gezien. Jij wel?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]Nooit geweest in dat hok van hem. Zie je hem nog wel eens dan? En Simon e.d.? Maar je zit dus niet in Grûn?
ik ben geen kloon dusquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:24 schreef Tha_Flash het volgende:
Als 2609 = kloon dan kansloos, als 2609 = geen kloon dan ook kansloos
Heb je "Finding Nemo" gezien?quote:
Simon is bij Essent gaan werken na het MBO als helpdeskmedewerker in Leeuwarden, de plek waar ik als schoonmaker werk, bijbaantje. Daar zag ik hem regelmatig, en in de fietsenstalling bij het station. Tegenwoordig werkt hij in Sneek ofzo. Hij huurt een huis in Harlingen. Heb hem nu een tijdje niet meer gezien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:25 schreef Magistic het volgende:
[..]
Nee woon niet in Grûn, 'studeer' daar alleen. Gerke zie ik nog wel eens ja, Simon al een jaar of twee niet meer gezien. Jij wel?
En aan die kloon die loopt te zeiken dat wij zijn topic verneuken.....ik praat niet met klonen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:30 schreef yvonne het volgende:
Ga jij eens in ONZ spelen
yvonne, mag-ie nog heel even open blijven?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:30 schreef yvonne het volgende:
Ga jij eens in ONZ spelen
ik haat klonenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:34 schreef 2609 het volgende:
tering fuck jullie haters ik open een serieus topic en jullie kapen hem meteen ga lekker ergens anders het studentje spelen ik haat studentjeskunnen al die offtopic dingen niet verwijderd worden??
Wat leg je het er lief dik bovenopquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:34 schreef 2609 het volgende:
tering fuck jullie haters ik open een serieus topic en jullie kapen hem meteen ga lekker ergens anders het studentje spelen ik haat studentjeskunnen al die offtopic dingen niet verwijderd worden??
jah ik ook so watquote:
Ik haat vmbo-leerlingen zoals jijquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:34 schreef 2609 het volgende:
ik heb nog nooit op vmbo gezeten maarjaquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat leg je het er lief dik bovenop![]()
Tof.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:34 schreef Stofje het volgende:
Dat bepaalt yvonne niet![]()
Maar natuurlijk mag dat![]()
Ja laat ons mensen, die wel een toekomst hebben, nou lekker socializen.quote:
Zelfs dat heb je niet gehaald? Kreeg je een negatief studie-advies?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:37 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit op vmbo gezeten maarja
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:37 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit op vmbo gezeten maarja
Verklaard een hoopquote:
nee jonge voordat vmbo kwam was toch wat anders en toen zat ik op middelbare schoolquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zelfs dat heb je niet gehaald? Kreeg je een negatief studie-advies?
Wees blij, anders had je niet eens kunnen reagerenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef 2609 het volgende:
wtf wat onrespectloos mijn topic verplaatsen naar onzin
echt wel in feedback kan ik gewoon posts zetten hoor alleen niet meer in klaagbakquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wees blij, anders had je niet eens kunnen reageren
Onrespectloosquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef 2609 het volgende:
Ow, koop een touwquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef 2609 het volgende:
jah jonge feedback want was serieuze topic want ze moeten echt stoppen met die gelulquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:42 schreef skiczukie het volgende:
Ow, dit topic stond eerder in een ander subforum dan?
Wat?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef 2609 het volgende:
[..]
echt wel in feedback kan ik gewoon posts zetten hoor alleen niet meer in klaagbak
Feedback, maar dat is verboden voor kloontjesquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:42 schreef skiczukie het volgende:
Ow, dit topic stond eerder in een ander subforum dan?
hij stond in feedback hoor hoe kon ik hier anders in posten tering he echt laag niveau mensen hier hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:43 schreef Magistic het volgende:
[..]
Klaagbaak, maar dat is verboden voor kloontjes
Ik zeg toch feedback? Kan ik weinig aan doen dat jij niet kan quotenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:45 schreef 2609 het volgende:
[..]
hij stond in feedback hoor hoe kon ik hier anders in posten tering he echt laag niveau mensen hier hoor![]()
jah doe ik wel vaker hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat?
Had je een topic buiten KLB geopend? En dan stond niet op de FP?
JE HAD SNEL VERANDERD JAHquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:45 schreef Magistic het volgende:
[..]
Ik zeg toch feedback? Kan ik weinig aan doen dat jij niet kan quoten![]()
Dat zegt-ie toch.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:45 schreef 2609 het volgende:
[..]
hij stond in feedback hoor hoe kon ik hier anders in posten tering he echt laag niveau mensen hier hoor![]()
jah man echt nep dat ze die sloten hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:46 schreef RemcoW85 het volgende:
Ik wou net reageren in dat topic van 2609, ik vond m wel ONZ-waardig eigenlijk
helemaal niet niet als je heel snel doet want dan merkt hij het nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:47 schreef Magistic het volgende:
[..]
Nee want dan zou er edit bij staan, kloon.![]()
En jij ook niet blijkbaar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:48 schreef 2609 het volgende:
[..]
helemaal niet niet als je heel snel doet want dan merkt hij het niet![]()
Wie? Die man die alles snel overtypt op het internet?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:48 schreef 2609 het volgende:
[..]
helemaal niet niet als je heel snel doet want dan merkt hij het niet![]()
Newbie n00bquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:45 schreef 2609 het volgende:
[..]
jah doe ik wel vaker hoor
en wat is fp
weet ik veel iemand zei dat eerst tegen mequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wie? Die man die alles snel overtypt op het internet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
Nu nog veel meer zekerquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:51 schreef RemcoW85 het volgende:
wtf, bij jou wel .. Ik voel me genaaid
dan zou mn username dus 0 zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:56 schreef Rekkie het volgende:
2609 staat voor het aantal kloons tot nu toe versleten?
jonge ik heb iq van 80 volgens bnn dus weet niet wat je praat want dat is vet hoogquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zou ik nemen als ik jou was..... heb je een username die gelijk is aan je IQ
BNNquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef 2609 het volgende:
[..]
jonge ik heb iq van 80 volgens bnn dus weet niet wat je praat want dat is vet hoog![]()
10 hoger dan een aap om precies te zijn *inkopper*quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef 2609 het volgende:
[..]
jonge ik heb iq van 80 volgens bnn dus weet niet wat je praat want dat is vet hoog![]()
jonge 80 is echt wel hoog ik had met iedereen uit mn klas vergeleken en ik had de hoogste dus ik ben echt wel slim!quote:
Blijf geloven hè!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:00 schreef 2609 het volgende:
[..]
jonge 80 is echt wel hoog ik had met iedereen uit mn klas vergeleken en ik had de hoogste dus ik ben echt wel slim!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:00 schreef 2609 het volgende:
[..]
jonge 80 is echt wel hoog ik had met iedereen uit mn klas vergeleken en ik had de hoogste dus ik ben echt wel slim!
waar vraag ik om een foto van jou?quote:
jawel hoezo?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef Magistic het volgende:
Een IQ van 80. Mag je wel zelfstandig naar buiten?
Jezus, ik heb sinds SaraRaats niet meer zo'n dom kutje gezien op FOK! Die bleek ook nog eens écht te zijn, wat treurig was. Maar momenteel vind ik je wel grappig hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:00 schreef 2609 het volgende:
[..]
En dat te bedenken dat dit kutje ook nog beweert man te zijn!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jezus, ik heb sinds SaraRaats niet meer zo'n dom kutje gezien op FOK! Die bleek ook nog eens écht te zijn, wat treurig was. Maar momenteel vind ik je wel grappig hoor.![]()
* RemcoW85 zet De Apres Skihut 17 maar aan naar aanleiding van de signature van Falcoquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef Falco het volgende:
Heee, van wie ben jij nou eigenlijk een kloon
jonge van niemandquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:06 schreef Falco het volgende:
Heee, van wie ben jij nou eigenlijk een kloon
Psst, het is een mannelijke kloon, dacht ik.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:07 schreef Stofje het volgende:
Ze begint nu ook al in FB. Potverdikkeme, 2 topics waar ik me mee bezig moet houden op deze kansloze woensdagavond.
ik ben een man hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:07 schreef Stofje het volgende:
Ze begint nu ook al in FB. Potverdikkeme, 2 topics waar ik me mee bezig moet houden op deze kansloze woensdagavond.
Je weet wat dat is he?quote:
wat verversenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:09 schreef Rekkie het volgende:
TS, weet je wel hoe je moet "verversen" ?
Nee, hij gaat steeds terug naar zijn startpagina... iets met goatse ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:09 schreef Rekkie het volgende:
TS, weet je wel hoe je moet "verversen" ?
jah man moet je op dat ene blaadje naast dat huisje drukken met die 2 pijltjes eropquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je inlegkruisje......
Een pagina natuurlijk, EI![]()
een nOOb-kloon !!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:13 schreef 2609 het volgende:
[..]
jah man moet je op dat ene blaadje naast dat huisje drukken met die 2 pijltjes erop
maar is ehct hinderlijk man als je per ongeluk op die huisje drukt dan gaat ie helemaal naar je startpagina toe![]()
Dat zeg ik... je eigen goatse pagina met tubgirl rss-feeds.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:13 schreef 2609 het volgende:
[..]
jah man moet je op dat ene blaadje naast dat huisje drukken met die 2 pijltjes erop
maar is ehct hinderlijk man als je per ongeluk op die huisje drukt dan gaat ie helemaal naar je startpagina toe![]()
Je speelde de hoofdrol hè..... geef maar toe:quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:13 schreef 2609 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je speelde de hoofdrol hè..... geef maar toe:
[afbeelding]
van jou toch?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:18 schreef Donnie.Darko het volgende:
Van wie ben je een kloon dan?
jij bent ook niet zo slim hequote:Op donderdag 19 januari 2006 00:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had niet gedacht dat je deze vraag zou stellen.
Baukel?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:18 schreef Donnie.Darko het volgende:
Van wie ben je een kloon dan?
daarom lijkt je ondertitel zo op mijn username zekerquote:
Nee inderdaad, ik haal geen 80 op de IQ test van BNNquote:
Je weet niet eens waar het voor staatquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef 2609 het volgende:
[..]
daarom lijkt je ondertitel zo op mijn username zeker![]()
Ai.... waar is de gouden gidsquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef 2609 het volgende:
[..]
daarom lijkt je ondertitel zo op mijn username zeker![]()
hoeveel had je dan? niemand haalt 80 dus je hoeft je niet te schamen hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik haal geen 80 op de IQ test van BNN
Ik mocht ook niet naar het VMBO
jonge je wilt gewoon dat ik je kloon benquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar het voor staat
Opgegeten door een leguaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef Magistic het volgende:
Wat is er eigelijk met Baukel gebeurt?
En waarom zou ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef 2609 het volgende:
[..]
jonge je wilt gewoon dat ik je kloon ben![]()
"Ze roepen nog steeds dat ik een kloon ben"quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:23 schreef Magistic het volgende:
We kunnen bijna een deel 2 aanmaken
omdat ik alles ben wat jij wilt zijnquote:
Ach zoquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:24 schreef 2609 het volgende:
[..]
omdat ik alles ben wat jij wilt zijn![]()
Dus je bent een kloon? Waarom open je dit huilie topic dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:24 schreef 2609 het volgende:
[..]
omdat ik alles ben wat jij wilt zijn![]()
Inderdaad. Wegwezen met dit topic.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:27 schreef Magistic het volgende:
[..]
Dus je bent een kloon? Waarom open je dit huilie topic dan?![]()
Slotje...
ik ben echt geen kloonquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:27 schreef Magistic het volgende:
[..]
Dus je bent een kloon? Waarom open je dit huilie topic dan?![]()
Slotje...
Oh noez!!1quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef Magistic het volgende:
[..]
Morgen op de Frontpage:
Kloon werpt zichzelf voor trein.
nicole richie is lelijk nu ze zo dun is toen in simple life was ze wel lekkerquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef Rekkie het volgende:
Als je een perm ban krijgt, komt er dan een 2610?
Met Nicole Richie als avatar?
Gelukkig is Paris lekker dikquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef 2609 het volgende:
[..]
nicole richie is lelijk nu ze zo dun is toen in simple life was ze wel lekker![]()
jonge dat moet je toch per geval bekijken tjonge jonge paris is wel lekker zo dun maar nicole niet tering wat voor laag iq heb jijquote:
Tja, eigelijk zal het aan mijn derrière oxideren wat jij lekker vindt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef 2609 het volgende:
[..]
nicole richie is lelijk nu ze zo dun is toen in simple life was ze wel lekker![]()
Ja ik zie inderdaad in wat dit met IQ te maken heeftquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef 2609 het volgende:
[..]
jonge dat moet je toch per geval bekijken tjonge jonge paris is wel lekker zo dun maar nicole niet tering wat voor laag iq heb jij![]()
nou jou niet in ieder gevalquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Magistic het volgende:
[..]
Tja, eigelijk zal het aan mijn derrière oxideren wat jij lekker vindt.
waarom moet je dan reageren je hoeft niet overal op te reageren wat je begrijpt hoor niet dat je dan veel hoeft te posten maarjahquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja ik zie inderdaad in wat dit met IQ te maken heeft
Je wordt echt met de minuut dommer hè....quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:36 schreef 2609 het volgende:
[..]
waarom moet je dan reageren je hoeft niet overal op te reageren wat je begrijpt hoor niet dat je dan veel hoeft te posten maarjah![]()
neej hoezo?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je wordt echt met de minuut dommer hè....
Het is een puzzel, wissel de letters maar eens.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:39 schreef 2609 het volgende:
wat is ergo
Hier nog één: Knoolquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:39 schreef Magistic het volgende:
[..]
Het is een puzzel, wissel de letters maar eens.
jonge weet je hoelang je dan bezig bent 4x400 keer ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:39 schreef Magistic het volgende:
[..]
Het is een puzzel, wissel de letters maar eens.
leer eerst typen hoor voordat je je in zo een hoogstaand topic manouvreertquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:42 schreef Maisnon het volgende:
ltrtees vrwesillsen zgrot smos voor een lebasar gheeel hoor
Moet jij niet eens naar bed? Die 100 hersencellen die je hebt even rust geven voordat je je weer in de grote ingewikkelde wereld stort?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef 2609 het volgende:
[..]
leer eerst typen hoor voordat je je in zo een hoogstaand topic manouvreert![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef 2609 het volgende:
[..]
leer eerst typen hoor voordat je je in zo een hoogstaand topic manouvreert![]()
ach ik word liever gebasht dan dat ik mn vrienden naai hequote:
wat dat woord klopt tohc wel ik vroeg aan mn zus hoe je dat moest schrijven ik had dat eens op tv gezien dat iemand dat zeiquote:
Je begint je geloofwaardigheid te verliezenquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:49 schreef 2609 het volgende:
[..]
wat dat woord klopt tohc wel ik vroeg aan mn zus hoe je dat moest schrijven ik had dat eens op tv gezien dat iemand dat zei
jah man echt hatersquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:57 schreef donnahvh het volgende:
zeggen ze van mij ook dat ik kloon ben![]()
vorige account was kloon juist![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:59 schreef Maisnon het volgende:
ik zeg niet dat je een kloon bent. Misschien een clown
Caramba nep-kloonquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:00 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik ben echt geen clown ik werk als stofzuiger en soms moet ik wat dingen overtypen
hier!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:03 schreef Magistic het volgende:
dit begint saai te worden, ik ga slapen
Waar is de slotjesmod?
huil maar ff uit op mijn...euh..pfff...ggsstt....euh...bank!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:08 schreef 2609 het volgende:
echt irritant is dat kunnen jullie niet zorgen dat ze daarmee stoppen het vergald echt mijn plezier
samequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, het gaat wel.Kan beter. Met jou?
das klote, weet je al wat je wilt gaan doen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Omdat? Mijn studie gaat niet goed, en ik hou ermee op. Morgen werk zoeken.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Omdat? Mijn studie gaat niet goed, en ik hou ermee op. Morgen werk zoeken.
Maar neen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef Maisnon het volgende:
ik voorspel trouwens 2609, dat je een week na 19 september jarig was.
Okee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:17 schreef donnahvh het volgende:
[..]
das klote, weet je al wat je wilt gaan doen?
bij mij is t iets wat er al heel lang aan zat te komen echt veel meer kan ik er niet over zeggen op forum
ahh beter!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee.![]()
Ik ga tot september werken, dan weer de studie vervolgen.
Bekende gezicht.... ben jij mother_mother?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:57 schreef donnahvh het volgende:
zeggen ze van mij ook dat ik kloon ben![]()
vorige account was kloon juist![]()
bingo en ik ga ook weer 7x roepen dat ik pleite ga voordat ik echt gaquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bekende gezicht.... ben jij mother_mother?![]()
Doei!quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:19 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ahh beter!!
nou ik ga pleitos doeiii![]()
Heb nog paar keertjes naar je gevraagd hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:21 schreef donnahvh het volgende:
[..]
bingo en ik ga ook weer 7x roepen dat ik pleite ga voordat ik echt ga
hoe is t met jou dan? echt lang geleden
ja ik ging weg idd, en heb ander msn account ook (ww kwijt van beide oude acountsquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb nog paar keertjes naar je gevraagd hoorwaar je was enzo.
maaruh... je ging weg, ik spreek of zie je later nog elders op forum (of MSN)
Uiteindelijk helemaal gestopt en ben ik gaan werken. Misschien kom ik op die manier wel op nieuwe idee-en voor een andere opleiding. Eigenlijk is werken nog best fijn, maargoed opleiding is vele malen belangrijker, al kom ik nu financieel al best goed uit. Juist dat houdt me weer een beetje van school af.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, toch.Wat heb jij gedaan dan?
Ah, daar ben ik niet bang voor. Ik ga werken voor mijn schoolgeld, dit verneukte jaar, een goede computer.. etc. En ik heb me ook alweer ingeschreven voor volgend jaar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:23 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Uiteindelijk helemaal gestopt en ben ik gaan werken. Misschien kom ik op die manier wel op nieuwe idee-en voor een andere opleiding. Eigenlijk is werken nog best fijn, maargoed opleiding is vele malen belangrijker, al kom ik nu financieel al best goed uit. Juist dat houdt me weer een beetje van school af.
Ahh kijk, als je je al hebt ingeschreven is het goed, toch ? Nu maar hopen dat je snel ergens wat vindt om dat geld bij elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ah, daar ben ik niet bang voor. Ik ga werken voor mijn schoolgeld, dit verneukte jaar, een goede computer.. etc. En ik heb me ook alweer ingeschreven voor volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |