klb is gewoon leukquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:16 schreef Tique3 het volgende:
Zeg nu maar van wie je een kloon bent!
Normale mensen posten niet vrijwel alleen maar in klb..
nee gangsterquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:17 schreef Tique3 het volgende:
Ben je gothic?
zowaar een glimlach.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:11 schreef ThE_ED het volgende:
Ze loog tegen mij, alsof ik een kloon was...
Met andere woorden: je bent op zoek naar een gothic kloon in het roze...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:19 schreef Tique3 het volgende:
Ben je homo?
(dit zijn serieuze vragen btw)
veel dank voor dit verhelderende antwoord...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:22 schreef Tique3 het volgende:
Nee, er is geen persoon dat zoveel post in klb tenzij het een gothic of een homo is, dus dan moet het wel een kloon zijn
w4+ 15 d44r |\/|1s m33 |)4n?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:26 schreef Magistic het volgende:
moet je ook geen cijfers in je naam gebruiken
Laat me raden: een formule om water in bier te veranderen...quote:
Hij zal deze week wel vol rakenquote:
Moi?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:33 schreef TheThirdMark het volgende:
Emo Kloon?
neejquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:19 schreef Tique3 het volgende:
Ben je homo?
(dit zijn serieuze vragen btw)
Draag je roze Gothic kleren?quote:
Soms, stiekem onder mijn jurk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:37 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Draag je roze Gothic kleren?![]()
takes one to know one natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:02 schreef Lucille het volgende:
Valt weinig aan te doen als een paar klonen ergens posten dat je een kloon bent.
Dat doe je maar in onzin ofzo...quote:
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:12 schreef Roļæ½aļæ½ het volgende:
[..]
takes one to know one natuurlijk.
Vanavond LINGO.... dan hinkt ze weer door het beeldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
Lucille wanneer ben je eigenlijk weer op tv te bewonderen?
Ik heb net gehoord dat het mee naar achteren genomen wordt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:08 schreef 2609 het volgende:
echt irritant is dat kunnen jullie niet zorgen dat ze daarmee stoppen het vergald echt mijn plezier
mooiquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb net gehoord dat het mee naar achteren genomen wordt.
Klowjow komt het dadelijk verplaatsen naar het klikoforum. Lijkt me niet echt dat er een oplossing voor is nl.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En dat is een oplossing?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb net gehoord je van achteren genomen wordt.
en draag je een roze gothic jurk?quote:
Nee helaas, jij had de laatste gekocht in S, dat wist je toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:39 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
en draag je een roze gothic jurk?![]()
jij bent een iritant ventjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee helaas, jij had de laatste gekocht in S, dat wist je toch?
MSN smiley's werken niet op FOKquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:06 schreef 2609 het volgende:
neej dat moest er nog eens bij komen :S
Ik meende dat je een kloon was.. Is dus niet zo!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:08 schreef 2609 het volgende:
nou en moeten ze dat maar maken
Dan pas je je maar aan aan Fok!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:08 schreef 2609 het volgende:
nou en moeten ze dat maar maken
hčhč eindelijk iemand die het doorheeftquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:10 schreef WesHell het volgende:
[..]
Ik meende dat je een kloon was.. Is dus niet zo!
We hebben eindelijk door dat je geen kloon bent, maar een clown!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:11 schreef 2609 het volgende:
[..]
hčhč eindelijk iemand die het doorheeft
Toen ik korststondig in de crew zat was het meer dat betreffende user dan van achteren genomen werd....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En ik kan dit gewoon meteen lezenquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:03 schreef rashudo het volgende:
Ik zie dat het kotskanon een scheitkanon is geworden, met een vleugje friendly fire.
Was dat niet van Weird Al Yankovic?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:23 schreef ThE_ED het volgende:
In de jaren '80 zong dat meisje toch al "I think I'm a clone now" ...
laat dit topic toch rusten man, stomme topics over klonen zijn al actief genoegquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Was dat niet van Weird Al Yankovic?
Inderdaad. Zeg, Marco? Psychologie, dat is even wat anders.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:45 schreef Magistic het volgende:
[..]
laat dit topic toch rusten man, stomme topics over klonen zijn al actief genoeg![]()
Achja, ben die teringcomputers gewoon helemaal zat. Maar dat zul je wel begrijpen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Inderdaad. Zeg, Marco? Psychologie, dat is even wat anders.![]()
Kunstacademie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:00 schreef Magistic het volgende:
[..]
Achja, ben die teringcomputers gewoon helemaal zat. Maar dat zul je wel begrijpen.
Wat doe jij zoal tegenwoordig? Behalve wandjes in groene kleuren schilderen![]()
Ja ik weet dat het offtopic is, maar dit is toch een kuttopic.![]()
Ik haal mijn eerste semester in het tweede jaar niet. Verkeerde richting binnen de opleiding gekozen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:45 schreef Magistic het volgende:
Freshmen year
Vanwaar die lange break?
Jah, heb tot nu toe steeds bij hem in de klas gezeten. Die gozer prutst ook maar wat aan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:50 schreef Magistic het volgende:
Owja, dat is zeker kut. Dus minerva, zie je Gerke zeker ook nog vaak?
Hehe de pauperquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, heb tot nu toe steeds bij hem in de klas gezeten. Die gozer prutst ook maar wat aan.Woon je nu in Groningen?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:06 schreef Magistic het volgende:
[..]
Hehe de pauperIk zou eerst in hetzelfde pand als Gerke gaan, want er kwam een kamer vrij. Maar omdat de een meisje van diezelfde verdieping de laatste keus had heeft ze een vriend van haar gekozen, logisch. En gelukkig maar, want het was toch een tochtige grafkelder. Hoewel het wel erg relaxed was geweest zo bij Gerke
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:19 schreef 2609 het volgende:
gaan jullie lekker over jullie studies praten in mijn belangrijke topic bedankt jongens
Jah, uitermate geschikt daarvoor, dit topic.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:19 schreef 2609 het volgende:
gaan jullie lekker over jullie studies praten in mijn belangrijke topic bedankt jongens
Nee woon niet in Grūn, 'studeer' daar alleen. Gerke zie ik nog wel eens ja, Simon al een jaar of twee niet meer gezien. Jij wel?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]Nooit geweest in dat hok van hem. Zie je hem nog wel eens dan? En Simon e.d.? Maar je zit dus niet in Grūn?
ik ben geen kloon dusquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:24 schreef Tha_Flash het volgende:
Als 2609 = kloon dan kansloos, als 2609 = geen kloon dan ook kansloos
Heb je "Finding Nemo" gezien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |