wtf ?quote:
dat kan niet mên, die nummerborden daar beginnen met 3 letters die aangeven uit welke streek de auto komtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:19 schreef Klonk het volgende:
in duitsland doen ze daar niet moeilijk over, heb daar een keer het volgende kenteken gezien
K-KK-666
K is toch gewoon keulen? of is dat Kö?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:21 schreef Tique3 het volgende:
[..]
dat kan niet mên, die nummerborden daar beginnen met 3 letters die aangeven uit welke streek de auto komt
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:21 schreef Tique3 het volgende:
[..]
dat kan niet mên, die nummerborden daar beginnen met 3 letters die aangeven uit welke streek de auto komt
ik tel toch echt 3 lettersquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:21 schreef Tique3 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus bijvoorbeeld bij Keulen: köl-3456-XXquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik tel toch echt 3 letters
ik wil trouwens wel een nummberbord met "FBI" of iets dergelijks
Keulen is enkel een K.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:26 schreef Tique3 het volgende:
Ik bedoelde dus bijvoorbeeld bij Keulen: köl-3456-XX
Bijvoorbeeld..
CSIquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:25 schreef mcDavid het volgende:
ik wil trouwens wel een nummberbord met "FBI" of iets dergelijks
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:33 schreef Intxaurraga het volgende:
Vroeger deden klinkers toch nooit mee? En de W, Q en M ook niet. En de B en D V alleen bij busjes en vrachtauto's.
Sterker nog... K KK ### is een wagen van Kube & Kubenz te Keulen, dus K KK kan echt voorkomen. Of er dan ook nog de cijfers 666 achter komen, vraag ik me af...quote:
ook in duitsland kun je keuze kentekens krijgen en padvinders erewoord dat ik het zo heb zien rijden, ik twijfelde eerst ook en ben er eens achter gaan rijden en het was echt zo, was trouwens een klein wit gebakje, fiesta achtig iets.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:54 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Sterker nog... K KK ### is een wagen van Kube & Kubenz te Keulen, dus K KK kan echt voorkomen. Of er dan ook nog de cijfers 666 achter komen, vraag ik me af...
M is voorbehouden aan motoren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:40 schreef mcDavid het volgende:
klinkers zal er idd wel niet inzitten
maar MCD misschien wel
quote:
dat wordt dus een vrachtmotor voor mijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:33 schreef Intxaurraga het volgende:
En de B en D alleen bij busjes en vrachtauto's.
Ja, en ook een kenteken met de naam; Neuk69 (die gast ken ik overigens)( is een monteur van een Duits bedrijf, die regelmatig bij ons komt).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:37 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
ik zag een keer een auto met KUT- en dan nog wat, ik moet ergens nog een foto daarvan hebben, ik ga ffkes zoeken.
eveneens uit Keulen K-UT- en die NEU-K-69 komt uit Neuss (bij Dusseldorf)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:37 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
ik zag een keer een auto met KUT- en dan nog wat, ik moet ergens nog een foto daarvan hebben, ik ga ffkes zoeken.
Bij mij langs de school stond altijd een Belgische Peugeot 206 met kenteken KUT-206quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:37 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
In België kun je ook voor geld een plaat kopen. Tevens gaat die je hele leven mee aldaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:44 schreef JosvG het volgende:
[..]
Bij mij langs de school stond altijd een Belgische Peugeot 206 met kenteken KUT-206Ik ben ooit nog eens een plaatje van die auto op internet tegengekomen
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:37 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
quote:Uitgesloten lettercombinaties
Om ongewenste woordvorming te voorkomen worden in de nieuwe sidecodes – met uitzondering van de O als categorie aanduiding voor opleggers - geen klinkers gebruikt. Verder heeft de minister vastgesteld dat de volgende lettercombinaties worden uitgesloten: GVD, NSB, TBS, SS en SD. Ook de lettercombinatie LYK is voor alle voertuigcategorieën uitgesloten.
W word alleen voor aanhangwagens gebruikt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:10 schreef Sapstengel het volgende:
Maar WTF kan nog steeds. Moet je natuurlijk wel zo'n soort auto hebben:
[afbeelding]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |