abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34672259
Hier een fles pepsi die niet in orde was. In de tas hoorde ik wat sissen en dat bleek dus 1 van de flessen pepsi te zijn , de fles stond ook niet onder druk , want je kon er gewoon in knijpen en de dop kon ook niet vaster gedraaid worden.

Fles moet worden opgestuurd en ben benieuwd wat ze ermee gaan doen.
pi_34672512
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:23 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Je benadrukte expres de spelfout in het woord verappking, ooit gehoord van de abking pro?
pi_34674615
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 10:08 schreef Integrity het volgende:

[..]

Je benadrukte expres de spelfout in het woord verappking, ooit gehoord van de abking pro?
Ooh, ja de Abking Pro ken ik wel
Maar zo ver dacht ik niet na.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_34675251
Na het lezen van dit topic ook maar eens even een mailtje gestuurd naar Logitech vanwege mn brakke boxenset (Z560). Dat ding kraakt en tikt aldoor als er ergens in het huis een apparaat wordt ingeschakeld. Het is wel echt een probleem, alleen kon ik er nog mee leven door de set vaak uit te zetten en ik was ook te lam om met het helszware ding terug naar de winkel te gaan. Maar nu ik lees dat ze vrij makkelijk een nieuwe opsturen kan ik het natuurlijk wel proberen

Ik heb verder nog nooit voor voedingsmiddelen met een klantenservice contact opgenomen, maar ik had een paar jaar geleden wel es een soort van larve in een pistachenootje Ik heb er nog plaatjes van online staan zelfs:

Maar niks mee gedaan dus..

[ Bericht 28% gewijzigd door Palomar op 01-02-2006 12:03:53 ]
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:34:34 #155
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_34684049
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:57 schreef Palomar het volgende:
Na het lezen van dit topic ook maar eens even een mailtje gestuurd naar Logitech vanwege mn brakke boxenset (Z560). Dat ding kraakt en tikt aldoor als er ergens in het huis een apparaat wordt ingeschakeld. Het is wel echt een probleem, alleen kon ik er nog mee leven door de set vaak uit te zetten en ik was ook te lam om met het helszware ding terug naar de winkel te gaan. Maar nu ik lees dat ze vrij makkelijk een nieuwe opsturen kan ik het natuurlijk wel proberen

Ik heb verder nog nooit voor voedingsmiddelen met een klantenservice contact opgenomen, maar ik had een paar jaar geleden wel es een soort van larve in een pistachenootje Ik heb er nog plaatjes van online staan zelfs:

[afbeelding]

Maar niks mee gedaan dus..
als dit amerika was, was je nu miljonair geweest (als je er wat van zei tenminste)
niets
pi_34689094
T V Pauper
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_34689423
tja ik vind het allemaal wel leuk bedacht maar ik vind het dan weer zo lullig van sommige mensen om zo te zeuren om eigelijk helemaal niks, kijk ik snap dat je niet wilt dat er geen haar in je voedsel zit maar sommige dingen in dit topic daar krijg ik echt het idee dat mensen het er gewoon om doen.

ik heb dan zelf nog nooit de moeite genomen om achter een verpakfoutje ofzo aan te gaan, ik koop wel een niew pakje voor een euro of twee.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_34689498
Ik mail ze ff over mijn oordopjes van mn W800i.
Die dingen tyfen dr ook altijd af
pi_34689597
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:19 schreef Skv het volgende:
Ik mail ze ff over mijn oordopjes van mn W800i.
Die dingen tyfen dr ook altijd af
Ja idd :/ Ben er ook al één kwijtgeraakt
pi_34689650
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

Heb ze zo goed als verkocht aan een mede-fokker.. Ik gebruikte ze toch niet. Heb zelf wel betere oortjes.

Sennheiser
pi_34689709
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:22 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

ik ben er al 3 kwijt geraakt maar kan er altijd nog andere oordopjes op aan sluiten
............................
pi_34689862
quote:
Geachte heer/mevrouw,
Ik ben reeds enige tijd de trotse bezitter van een SE w800i.
Standaard bij dit toestel is een headset geleverd van goede kwaliteit: de HPM-70.
Ik ben erg tevreden over de telefoon, maar ben slecht te spreken over de headset.
De oordopjes zijn zo gemaakt dat de 'in-ear'-stukjes er los opgedrukt zitten. Ook blijven deze rubber dopjes erg snel achter kleding haken.

Standaard kreeg ik bij mijn telefoon 3 maten dopjes geleverd: Groot, middel en klein. De groten zijn veel te breed voor mijn oren, de dopjes vallen er dan zo uit.
Van de kleinen ben ik een dopje kwijtgeraakt in de bus. Vanmiddag ben ik van mijn laatste goede setje (de middelste grootte) ook een dopje kwijtgeraakt!
Ik kan nu dus nog maar gebruik makn van één oordopje, gezien ik geen goede, passende rubbers heb.

Vol goede moed ben ik deze middag naar The Phonehouse gegaan, alwaar ik mijn telefoon had gekocht. Ik vroeg de verkoper om dopjes, waarop ik te horen kreeg dat ik dan een geheel nieuwe HPM-70 moet aanschaffen! Dat kost me 55 euro!
Ik vind het ronduit belachelijk om vijfenvijftig euro te betalen voor een paar rubberen dopjes.
Mijn headset is immers nog prima.
De medewerker raadde me toen aan om contact met de SE klantenservice op te nemen, dus misschien dat U wat voor mij kan betekenen?
Ik zou het erg op prijs stellen als u me enkele rubberen dopjes zou willen toezenden.

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Met vriendelijke groeten,

Jelle
pi_34690487
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:30 schreef Skv het volgende:

[..]

pinkt een traantje weg
pi_34690491
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:30 schreef Skv het volgende:

[..]
zo ze hebben de prijzen flink verhoogt zo te lezen in 2006 bij The Phonehouse ik heb ze in november gekocht daar voor 30 euro
............................
pi_34690541
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:48 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

pinkt een traantje weg
hmm? PMS?
pi_34713125
Wow, toevallig, ik heb nog geen kwartier geleden ook een mailtje naar SE verzonden om die reden Kijken wat ze terugsturen...
pi_34713395
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:48 schreef Whizzkith het volgende:
Wow, toevallig, ik heb nog geen kwartier geleden ook een mailtje naar SE verzonden om die reden Kijken wat ze terugsturen...
Ik denk
quote:
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Graag vragen wij aan u om uw adres gegevens naar ons toe te sturen zodat wij u de rubberen oordopjes voor de Sony Ericsson HPM-70 toe.

U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.

Met vriendelijke groeten,

Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB
Grammaticaal niet in orde, maar wel een prima service
pi_34718718
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:55 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik denk
[..]

Grammaticaal niet in orde, maar wel een prima service
Dat is zeker goede service!
Ik ben er vanmorgen ook al weer 1 kwijtgeraakt Nu heb ik 2 grote, 1 middel en 1 kleine
pi_34718981
Ik heb hetzelfde. 2 grote die totaal kut zitten, één kleine en één middelste
  Donald Duck held zaterdag 18 februari 2006 @ 00:05:18 #170
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35208386
Vandaag gratis koffie gedronken met een broodje bij La Place in V&D. Ik diende een klacht in over een personeelslid dat zich onbeschoft gedroeg. Dus lekker een coupon voor het restaurant gekregen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_35208481
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 17:44 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen reactie gehad. Maandag eens even terug mailen. Kijken wat ze ervan zeggen.

Philips
Philips?
Vind je het gek dat je niks terug krijgt.
Die telefoon is van Sony-ericsson

Ik heb die dopjes allang.
Je hebt er ook geen typenummer enzo bij staan. Wateen slechte kutbrief.

[ Bericht 6% gewijzigd door Skv op 18-02-2006 10:47:26 ]
pi_35214467
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 00:07 schreef Skv het volgende:

[..]

Philips?

Jep, ik kreeg ze ook al een week geleden ofzo Het zijn alleen 2 grote en 2 kleine
pi_35218516
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 00:07 schreef Skv het volgende:

[..]

Philips?

Je hebt er ook geen typenummer enzo bij staan. Wateen slechte kutbrief.
Kijk z'n slimme opmerking
Ik gebruikte oortjes van Philips, niet die standaard grafkankeroortjes.. Dat zijn echt de onhandigste dingen die er zijn!
Heb nu toch allang betere Sennheisers.

En 't typenummer staat automatisch in de brief, je moet 't product selecteren, en dan krijg je een menu over dat product, waar ook bijstaat, klantenservice.

Duidelijk?

Edit :

Mijn W800i is sinds gister ook niet meer wat hij was.

Was toch niet zo waterdicht als ik dacht..
pi_35219660
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:46 schreef xim0tje het volgende:
Ik heb hier nog een pakje van nelle shag liggen waarvan verpakking zomaar is open gescheurd. Heb gegoogled naar website maar kan nieteens vinden. Iemand een link?
http://www.niemeyer.nl/
Maar: onder constructie
  zaterdag 18 februari 2006 @ 19:12:22 #175
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_35230016
Gisteren een mailtje gestuurd naar Trekpleister vanwege een leren riem die van kunstleer bleek te zijn en nu niet echt bruikbaar is vanwege de inferieure kwaliteit.

Ding heeft maar 5 euro gekost, maar toch. Het was de enige riem die ik in jaren tegengekomen ben waar de gesp me van beviel. De rest van de riemen hebben gewoon ontzettend lelijke gespen en deze was tenminste mooi en netjes...

Benieuwd wat de reactie is.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')