quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:30 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik doelde op een post eronder nobelprijswinnaar....
"Openlijk? Noem eens een bekend persoon dan (liefst niet schizofreen of manisch depressief) die onomstotelijk bewijs levert dat hij lid van de illuminatie Vrijmetselaars is?"
Moet ik je er een tekening bij maken? Hoe duidelijk kan een vraag zijn?
![]()
Je scoort hoog op mijn irritatiemeter...Ik stel voor dat je in schinveld in een boom gaat zetten.Kun je je gesprek op gelijk niveau voortzetten met een eekhoorn o.i.d.quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:30 schreef merlin693 het volgende:
weer illuminatie..daar ging het niet om...jij kwam met een vrijmetselaar stelling !
stel je vraag duidelijk !
Je posts beginnen te lijken op die zelfmoordzuchtige mongool van toenstraks....take your timequote:Op donderdag 12 januari 2006 03:38 schreef guitarist.nl het volgende:
weten jullie wie ehm ff denk katern 10 van ik geloof de 17e druk heeft gedrukt![]()
ach weet je ik vind het geen baggerquote:
Ik ga het niet eens meer lezen...je zult wel gelijk hebben....En indien niet, who cares anywayz aangezien we de enige 2 zijn die nog de moeite nemen om in deze bagger te posten
nah ik heb dus stage gelopen bij de drukkerij waar ze gedrukt worden (giethoorn ten brink te meppel)quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:38 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Je posts beginnen te lijken op die zelfmoordzuchtige mongool van toenstraks....take your time
Ik vond beide boeken wel goed. Groot verschil onderling, dat wel. De davinci code doet je behoorlijk twijfelen over wat nou wel en niet daadwerkelijk klopt in het verhaal. Bernini mysterie vond ik super geschreven, en meesterlijk plot ook overigens, maar heeft weinig met de werkelijkheid te maken, en das wel jammer...quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:44 schreef merlin693 het volgende:
heb Bimini thuis liggen ben op de helft met "De davincie code" dan de brown illuminati
Historisch uit vrijmetselaar oogpunt...hij heeft zelfs moeten vragen aan de Grand master voordat hij het uitbracht ! (heb 't persoonlijk van 'm aangezien ik in de POS mailing list zat en met hen hem info heb gegeven )quote:Is het echt puur een historisch overzicht? Of meer een verhaal...Aangezien het anders al gauw erg droge stof gaat worden om tijdens de nacht te lezen....thanks anyway
hey...het is geen dan brown !!!quote:Is het echt puur een historisch overzicht? Of meer een verhaal...Aangezien het anders al gauw erg droge stof gaat worden om tijdens de nacht te lezen....thanks anyway
Graag gedaan....heb overigens het 3e boek van hem ook gelezen..Weet even de titel niet meer maar het ging om de codekrakers van de nsa...Op zich een ok boek, maar haalt het in geen tien jaar bij de andere 2...Las gewoon lekker weg, maar niet memorabel in mijn ogen. Komt misschien ook door het radicaal andere onderwerp i.t.t. zijn eerste 2 boeken, ik weet t niet...quote:Op donderdag 12 januari 2006 04:07 schreef merlin693 het volgende:
Thanx voor het bekropte bookreview !
quote:The Secrets of the Templars part 1-4 from H. Lincoln ( in loop )
alle afleveringen zijn +/- 25 min dus een loop tijd van +/- 1 uur en 40 min
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |