Dan moet je gewoon gaan werken met top 10's e.d. Zoals bij de film top 100 en de acteurs/trices top zoveel.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:33 schreef ranja het volgende:
Ik ben geen doemdenker (niet altijd), Amelie was maar een voorbeeld![]()
Ik blijf er bij dat het jammer is dat in principe/in theorie 1 persoon de verreweg populairste film er uit kan schoppen (zonder titel te noemen, en mits de loting goed uitpakt etc).
Daarbij dus ook dat je niet op films uit je eigen top 10 kunt stemmen omdat er een erg theoretische kans is dat de film die er tegenover staat na bekijken in 1 klap de top 10 zal binnenstormen.
Maar goed.
8. Passion de Jeanne d'Arc, La (1928) - Vie rêvée des anges, La (1998)
Ik zou gewoon op de beste film stemmen i.p.v. een regisseur reeds bij voorbaat als winnaar aan te duiden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:27 schreef Sokolsky het volgende:
... En ik wil graag wat Godards overhouden.
idd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:46 schreef ranja het volgende:
Ik wil niet stangen maar aangezien ze de vorige ronde met 1-0 en 2-0 hebben gewonnen durf ik wel te gokken
Dan moeten de regels worden veranderd en zouden meerdere mensen een nominatie moeten ondersteunen. Bij sommige tournaments hou je dan maar een paar films over. Of heel veel troep zoals Taxi bijv.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:46 schreef ranja het volgende:
....Als een film in de kwartfinale staat door 3 of 4 keer met 1-0 of 2-1 te winnen betekent dat voor mij niks, hooguit dat de film door de zogenaamde kenners blijkbaar niet interessant gevonden wordt.
Dat hangt ook van persoon tot persoon af. Ik vind Jules et Jim en Alphaville veel grotere troep dan Taxi. Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:11 schreef Price het volgende:
Of heel veel troep zoals Taxi bijv.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat hangt ook van persoon tot persoon af. Ik vind Jules et Jim en Alphaville veel grotere troep dan Taxi. Bijvoorbeeld.
Die getallen betekenen bij mij niets (hoogstens een impulsief richtcijfer), ik gebruik MM niet om te laten zien wat ik goed of slecht vond, enkel om een overzicht te hebben van wat ik heb gezien zonder dat ik daar veel energie in moet steken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:18 schreef Sokolsky het volgende:
Je geeft Alphaville en Taxi allebei een 6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |