Gefeliciteerdquote:
En nu ?quote:
Vraag m voor mij een patatje pindasaus mee te nemenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Whaha.. broertje gaat hier zo FEBO halen
Hij haalt alleen maar Feboburgersquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vraag m voor mij een patatje pindasaus mee te nemen![]()
Anders zou je wel loeren naar Thornequote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen TV hier op mjn bureau op m'n werk staan hoor, dus geen Bold voor mij![]()
quote:
Verdoriequote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij haalt alleen maar Feboburgers
Hebt u een huis gekocht dan?quote:
How's Life?quote:
Ja dat is vrijdagquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:02 schreef Waxxer het volgende:
Gefeliciteerd J-D!![]()
Nu is het gewoon JOUW huis!!Op JOUW naam!!
![]()
Netjééé's. Gefeliciteerd!quote:
Ik voel een griep aan komen en ben bloedchagrijnigquote:
Uhuh maar ik koop zo'n beetje alles nieuw dus laat het bezorgenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg Waxje en JD..als jullie nou samen verhuiswagen enzo huren scheelt dat i.d kosten
Gefelicitaart Just-Dennis,quote:
In principe per 13 Aprilquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Netjééé's. Gefeliciteerd!
Wanneer trekken we d'r in?
Joh, ik heb zo weinig spullen ivm de ruimte hier, dat een boedelbak volstaatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg Waxje en JD..als jullie nou samen verhuiswagen enzo huren scheelt dat i.d kosten
Nee hoor, dat valt te veel op voor m'n collega'squote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Anders zou je wel loeren naar Thorne![]()
Gaarnequote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gefelicitaart Just-Dennis,![]()
Dus na de Waxxer verhuizing, kan de ploeg direct bij jouw aan de slag ?
Nerdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:09 schreef Waxxer het volgende:
Tip van de dag: game niet te lang aan één stuk...![]()
![]()
ik ben niet zo heel goed in die dingen,dus ik wil wel behangen op plaatsen waar je straks de kasten voor gaat zetten, of schilderen achter de gordijnenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:07 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Gaarne![]()
Beetje verven en dingen ophangen enzo en in elkaar zetten![]()
hmm kep ook handige familiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben niet zo heel goed in die dingen,dus ik wil wel behangen op plaatsen waar je straks de kasten voor gaat zetten, of schilderen achter de gordijnen![]()
Ow ok. En is de voor- of achterkamer voor mij dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:06 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
In principe per 13 April
tenzij die anderen er eerder uit zijn natuurlijk
Dacht aan het balkon in eerste instantiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow ok. En is de voor- of achterkamer voor mij dan?
O, in de zomer is dat wel ok.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:12 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dacht aan het balkon in eerste instantie
K, dan slaap je 's winters bij mijn oudersquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, in de zomer is dat wel ok.
In de winter dan toc echt wel met stro/hooi van de geit erbij hoor, anders vat ik kou.
En niet langs kunnen komen omdat je niet wilt, is dat wel een geldige reden?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:12 schreef Just-Dennis het volgende:
en niet langs kunnen komen omdat je geen vervoer hebt is geen geldige reden
de bushalte ligt vlakbij![]()
![]()
Ik ga pas klagen als er pezen scheuren en er behangerslijm in mijn ogen zitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
'Jeetje, die tafel is wel erg zwaar, kunnen we die niet gewoon hier achterlaten.'
'Shit, gisteren nog een manicure genomen en moet je mn handen nou zien.'
'Ieuw, ik begin te zweten.'
Dat krijg je met een [homo] verhuisploeg.
K. Totdat ook ik een geschikt appartement/huis vind hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:14 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
K, dan slaap je 's winters bij mijn ouders
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En niet langs kunnen komen omdat je niet wilt, is dat wel een geldige reden?
Wil je vast een stukje nieuwe Arthur lezen om je op te vrolijken?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voel een griep aan komen en ben bloedchagrijnig
Ik heb ook niet geklaagd toen ik verdorie 16 dozen volgepropt met boeken (en papier in dozen is ERG zwaar) van 5 hoog naar beneden moest sjouwen zonder lift en daarna eikenhouten tafels en kasten en zo. Ik had wel rugauw de rest van het weekend, maar ik heb niet geklaagd! (er was een hunky homo die ook meehielp, ik had afleiding)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga pas klagen als er pezen scheuren en er behangerslijm in mijn ogen zit
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, in de zomer is dat wel ok.
In de winter dan toc echt wel met stro/hooi van de geit erbij hoor, anders vat ik kou.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wil je vast een stukje nieuwe Arthur lezen om je op te vrolijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |