Hoi CDPquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin!
Ah die lijers hebben de regels veranderd omdat het hun uitkwam.. t zal welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi CDP
Moet/Kan d'r nog steeds gestemd worden, of sta je al ver genoeg aan kop?
Misschien in mindere mate omdat het hen (of hem, namelijk BVO) uitkwam, en meer omdat jouw massale pro-CDP/anti-BVO campagne de lol er wel een beetje uithaalde.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah die lijers hebben de regels veranderd omdat het hun uitkwam.. t zal wel
Noh, dan bij je dus voor ons gewoon de morele winnaarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah die lijers hebben de regels veranderd omdat het hun uitkwam.. t zal wel
Ach als het andersom was geweest hadden ze het vast wel toegestaan idd..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien in mindere mate omdat het hen (of hem, namelijk BVO) uitkwam, en meer omdat jouw massale pro-CDP/anti-BVO campagne de lol er wel een beetje uithaalde.
Al sta je nu wel erg laag.
GEFELICITEEEEEERDquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:23 schreef Waxxer het volgende:
Oooooooooooooooooooooooohhhhhhhhh OMG OMG OMG
Ik heb de woningstichting even gebeld om naar de regels mbt toekenning te vragen, en die mevrouw vertellen dat een jaaropgave niet voldoende zou zijn in principe enz enz....
En toen belde ze naar de afdeling verhuur.........
........en de woning is aan mij toegekend!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik ben in shóck!!!!!!![]()
![]()
Morgen krijg ik de bevestiging op papier.....
Gratulierequote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:23 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb de woningstichting even gebeld om naar de regels mbt toekenning te vragen, en die mevrouw vertellen dat een jaaropgave niet voldoende zou zijn in principe enz enz....
![]()
![]()
Gefeliciteerd Waxjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:23 schreef Waxxer het volgende:
![]()
![]()
Wel een leuke als [homo] meetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waxje, wanneer had je de verhuisploeg nodig?
Jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wel een leuke als [homo] meetEen waxxer-verhuis-meet.
Moet waxje wel broodjes maken hoor....quote:
Sandwich a la Waxxerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:08 schreef Semisane het volgende:
[..]
Moet waxje wel broodjes maken hoor....
en BBQ met worstenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:08 schreef Semisane het volgende:
[..]
Moet waxje wel broodjes maken hoor....
Je begint je eigen camping?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:46 schreef Waxxer het volgende:Allemaal klusnichten in m'n huis??
Het PAST allemaal wel daartenminste, meer dan hier!
En iedereen kan blijven slapen, gewoon een tentje mee enzo!
Gaan we dan ook een kampvuur bouwen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je begint je eigen camping?![]()
Het is per direct beschikbaar, dus morgen de brief, dan een afspraak voor ondertekening enz en dan kan het heeeeelll snel gaan...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:45 schreef creno het volgende:
waxxer, keileuk joh ! en wanneer ga je dan verhuizen ?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je begint je eigen camping?![]()
Nou, de bovenburen hebben een dakterras hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gaan we dan ook een kampvuur bouwen.![]()
D'r heeft vast nog wel iemand een gitaar om ons muzikaal bij het zingen van liederen rondom het kampvuur te begeleiden..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gaan we dan ook een kampvuur bouwen.![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
D'r heeft vast nog wel iemand een gitaar om ons muzikaal bij het zingen van liederen rondom het kampvuur te begeleiden..
Wat dan?!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga zo naar huis![]()
Heb maar een puntje waar k bang voor ben dat t op mis kan gaan
Mijn moeder had altijd het administrator account op de PC..maar nu heb k alle wachtwoorden weggeblazen en ben ik de enige die nog beheerders rechten heeftquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn moeder had altijd het administrator account op de PC..maar nu heb k alle wachtwoorden weggeblazen en ben ik de enige die nog beheerders rechten heeft![]()
kpas heus wel op hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]Oh-ooooooohhh.....
Ik zou maar oppassen, anders begint het hele gesodemieter opnieuw.
En ik zou alsnog naar wat voor jezelf zoeken, zeg maar.Dus dat je nu iig fatsoenlijk onderdak hebt.
Ik heb nog wel een paar liederenbundels, zowel gekuisde als ongekuisde versiequote:
Oke, als je maar weet dat je SAMEN moet levenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
kpas heus wel op hoor
En ben er mee bezig maar t meeste is studentenhuisvesting en dan ben k niet
succes dan maar thuis.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga de pc afkoppelen
Tot strakkies
'Jeetje, die tafel is wel erg zwaar, kunnen we die niet gewoon hier achterlaten.'quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wel een leuke als [homo] meetEen waxxer-verhuis-meet.
Het is aardig leeg hier, volgens mij kijken ze allemaal nu The Bold and the Beautifulquote:
Whaha.. broertje gaat hier zo FEBO halenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het is aardig leeg hier, volgens mij kijken ze allemaal nu The Bold and the Beautiful![]()
Ik heb nog geen TV hier op mjn bureau op m'n werk staan hoor, dus geen Bold voor mijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het is aardig leeg hier, volgens mij kijken ze allemaal nu The Bold and the Beautiful![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |