Altijd? Ok, jij begeeft je kennelijk ook in ongwone kringenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach ..k snap m ook niet helemaal
Maar hij klinkt altijd wel leuk!
Doegquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heren, dame..
Ik ga mn keyboard neerleggen en slapen![]()
Tot morgenochtend/middag
Naja als je hem gebruikt vind k m wel leuk klinkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Altijd? Ok, jij begeeft je kennelijk ook in ongwone kringenKan, waarom gewoon als ongewoon gewoon ongewoon lekker kan zijn
![]()
Truste CDPquote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heren, dame..
Ik ga mn keyboard neerleggen en slapen![]()
Tot morgenochtend/middag
Ik ben op dreef dus ik ben er nog wel. Zelf al moet ik om 12 uur op.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:09 schreef BB_Koning het volgende:
En toen waren BB en Wonderer weer over en wellicht Wizard![]()
Ja hee...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 03:11 schreef BB_Koning het volgende:
Nu gaat BB slapen. Welterusten iedereen![]()
Beetje wel. Maar ik ben nog niet moe...quote:
ik heb een kruik... aanzetten danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 04:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beetje wel. Maar ik ben nog niet moet...En ik ben vergeten mijn elektrische deken aan te zetten. Shit.
Weltrusten. Kusje voor Desquote:Op dinsdag 10 januari 2006 04:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb een kruik... aanzetten dan
ik ga zo
moet slapen van Des
is goed voor de dip
:&truste iig alvast
Ga je douchen!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:14 schreef Cairon het volgende:
hey vieze kontneukers
Waarom morgen pas?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En zouden de rest van de vaste bezoekers hier morgen ook even willen stemmen via de link in mn sig?
De OP en de posts wijzen zich vanzelf ..
en gelieve dus BVO 2 minpunten te geven en mij 2 pluspuntjes
Dankjulliewel!!!
*duikt bed weer in*
Polo-kraag omhoog voor jou?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
lol..
Naja mijn type was t niet
Ik zou wel willen hoor, maar de rest van dat topic is het er totaal niet mee eens en hebben je al jouw punten af gepakt...het zal denk ik verder niet helpen als ik nu ook nog eens ga stemmen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En zouden de rest van de vaste bezoekers hier morgen ook even willen stemmen via de link in mn sig?
De OP en de posts wijzen zich vanzelf ..
en gelieve dus BVO 2 minpunten te geven en mij 2 pluspuntjes
Dankjulliewel!!!
*duikt bed weer in*
Vast wel ergens een gewillig slachtoffer te vinden hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:29 schreef Sunjammer het volgende:
Valt er hier nog wat te neu...
Ehm...
Mogguh
Als je toch niet werkt...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vast wel ergens een gewillig slachtoffer te vinden hoor![]()
Maar ik ben wel hard aan het werk hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je toch niet werkt...
Heb de hele nacht aan de site gewerkt.
Dan lig ik vast al te pitten, ik heb vannacht dus NIET geslapen. Wel voer voor zo'n tien verhalen bedachtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ik ben wel hard aan het werk hoor![]()
was dus alleen zo'n sukkel dat ik jullie op het verkeerde been gezet heb door MSN thuis open te laten staan. Maar ja om 01.00 uur lag ik dus echt al braaf te slapen hoor![]()
dus je zal nog even geduld tot vanavond moeten hebben![]()
Zo dat zijn dan echt productieve uren geweestquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan lig ik vast al te pitten, ik heb vannacht dus NIET geslapen. Wel voer voor zo'n tien verhalen bedacht
Heb je nu die emmer met water al bij het raam klaar gezet?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
nog 1 keer en die kat gaat heel erg veel pijn krijgen
Zei je gisteren ook al.....maw je bent laf en durft eigenlijk helemaal niks te beginnen tegen die katrorist.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
nog 1 keer en die kat gaat heel erg veel pijn krijgen
Zou een betere omschrijving zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij wil ze vast geluksvogels noemen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |