Aaaaaah een paultjuhhh-kennerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:11 schreef Intxaurraga het volgende:
Had je daar niet al een topic over, TS?
Zat Henk daarbij?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:16 schreef Baleog het volgende:
[afbeelding]Is er leven op Pluto? Kun je dansen op de maan...![]()
henk roelt![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:16 schreef Baleog het volgende:
[afbeelding]Is er leven op Pluto? Kun je dansen op de maan...![]()
henk roelt![]()
geweldig nummer, we hebben hier singstar liggen dus ik kan hem altijd meeblerrenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Belgieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Geen van beide, helaasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:18 schreef sig000 het volgende:
Ze hebben een dorp naar 'm genoemd of komt ie er vandaan?![]()
Ja das waar hij was er ook een keer met zijn programma " Westbroek! "quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het ligt er anders wel vlak naast waar die meestal rondhangt.![]()
Dat dorp was er eerder dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja das waar hij was er ook een keer met zijn programma " Westbroek! "
Maar het is niet naar hem vernoemd hoor!
Ik ken gewoon mijn posthistory te goed.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Aaaaaah een paultjuhhh-kenner![]()
Dat ging over of Henk ook als burgemeester zou functioneren![]()
donequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kun je dat de rest van de nacht niet blijven doen? Je weet maar nooit,soms helpt 't.![]()
me 2quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:45 schreef Biogarde het volgende:
Henk Westbroek![]()
k heb z'n telefoonnummer![]()
Dat is een fout antwoord.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:47 schreef Quickie_Butt het volgende:
henk moet dood
Hij moet wel weg he bij Yorinquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:47 schreef Ole het volgende:
Henk is leuk. En zijn vriendjes Maurice en Jelmer ook
Het gaat om de mate naturulijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:48 schreef Ole het volgende:
Hij zegt trouwens vaak in zijn show dat ie tegenwoordig niet meer zoveel drinkt. Ik weet alleen niet of ik dat geloof!![]()
Tja, na Markquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:47 schreef Quickie_Butt het volgende:
henk moet dood
Geen jenever meer ;')quote:
Oh jij was ook een mark in the dark aanbidderquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Tja, na Markin
the
Dark
..
![]()
Maar krijg het idee dat Stenders ook nog niet weet waar ie aan toe is. En Jensen deed toch al niet veel meer (en die zal ik niet zo missen eigenlijk)
Begin maar.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
Pas op, of ik begin een gedicht over napalm![]()
Mark komt ook niet meer terug aankomende tijdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:54 schreef Ole het volgende:
Nou! moet ik ineens naar die druktemaker op 538 luisteren. Rick van Velthuijsen..
Maar goed, eigenlijk hoor ik al te slapen na twaalven..![]()
Ik ben een x in zijn programma geweestquote:
Cool!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik ben een x in zijn programma geweest![]()
Hij was toen heel rustig hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:00 schreef Ole het volgende:
Schijnt nogal een stuiteren ADHDertje te zijn. Maar hij kan wel snel en goed liedjes in het achterhoeks opnemen! Volgens mij is ie best handig met die techniek!
Dat is schattig idd!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hij was toen heel rustig hoorecht een schattige jongen , hij ging nog flipper nadoen
![]()
oooooh een mod reageert in mn topicquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Hank Wankbroek!
(Ik moest van paulthuhhh reageren anders erkent hij me niet als mod)
Twijfelachtig, hoogst twijfelachtig...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Hank Wankbroek!
(Ik moest van paulthuhhh reageren anders erkent hij me niet als mod)
is goed, zij is wel lief hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:30 schreef MarkNMGN het volgende:
Mag ik ook een apart Adoreer hier Henk Westbroek's dochter-topic openen?
die met die grote schaamlippenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:30 schreef MarkNMGN het volgende:
Mag ik ook een apart Adoreer hier Henk Westbroek's dochter-topic openen?
Leg uit ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:29 schreef Rhinestone het volgende:
Henk Westbroek is god. Hij is de reden dat mijn pauze tussen 11.45 en 13.20 op me stage een groot plezier zijn![]()
Ja, ik zei "zijn" ipv "is", wat een beetje erg raar overkwam... Kijk je quote maar...quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hoezo maakte jij ook een foutje?
Henk zijn dochter is nog niet zo verkeerd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:29 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hoe prachtig lelijk kan je zijn.![]()
Ik heb iets gemist..quote:
Moet ik naar de kwaliteit van het topic kijken, of naar de kwaliteit van de user? En, toegegeven, de kwaliteit van het topic is niet erg hoog, maar hij was toch al dusdanig gezakt dat een slotje een nutteloze aangelegenheid was. Maar goed, door deze kick is een slotje dan weer wél gerechtvaardigd. Jammer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:23 schreef yvonne het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/80791
Kies maar
Oh, moet je mn vorige kick ff lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |