Dudequote:Op maandag 9 januari 2006 23:10 schreef tamir het volgende:
[afbeelding]
mijn lief aan de rechter kant![]()
![]()
![]()
(ik sta helemaal links)
was tijdens een thema feest
geil pakkie heb je aan...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:10 schreef tamir het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
(ik sta helemaal links)
U got some serious issue's!!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:10 schreef tamir het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
(ik sta helemaal links)
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:36 schreef Tasma het volgende:
ik zie iemand van wie ik een telescoop gekocht heb staan..
naam begint met een i.
post es een foto van je hoofd zonder photoshop.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:21 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
beetje donker, maar tis toch weer een foto
Post zelf eerst maar eens een foto.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
post es een foto van je hoofd zonder photoshop.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:21 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
Ik ben geen puber of tiener. Dus nee.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Post zelf eerst maar eens een foto.
vertel es wat eraan gephotoshopd isquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
post es een foto van je hoofd zonder photoshop.
hieraan niks, maar hier kan ik je hoofd niet zienquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vertel es wat eraan gephotoshopd is
wat zeur je dan in godsnaam dat ik photoshop.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
hieraan niks, maar hier kan ik je hoofd niet zien
omdat je t op andere fotos van je hoofd wél doet. Komop beetje nadenken moppie.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:41 schreef snopprinses het volgende:
[..]
wat zeur je dan in godsnaam dat ik photoshop.![]()
vertel dan gewoon wat. dr komt geen photoshop aan te passen jongen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
omdat je t op andere fotos van je hoofd wél doet. Komop beetje nadenken moppie.
laten we het maar op een spiegel effect houdenquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vertel dan gewoon wat. dr komt geen photoshop aan te passen jongen.
dus roep niet van die onzinnige dingen als je het niet weet.
Ik bedoelde er juist iets anders mee, want je hebt nu een andere foto weggehaald.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey mijn baard foto uit de OP
zeikerd, tis ook nooit goedquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik bedoelde er juist iets anders mee, want je hebt nu een andere foto weggehaald.
In vorige deel stond baardfoto met 2 andere foto's.
Je had alle foto's overgenomen uit vorige topic behalve mijn baard foto.
Maja boeie dan ken ik hem opnieuw posten op een andere pagina.
Wat doe je eigenlijk moeilijk?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
omdat je t op andere fotos van je hoofd wél doet. Komop beetje nadenken moppie.
Sorry kon het niet latenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wie DE bal kaatst, kan 'm terug verwachten is gewoon een geaccepteerde variant hoor. Maar toch leuk dat je t even hebt opgezocht.
Prachtig.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:21 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
zilverquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:07 schreef Departak het volgende:
[..]
Gouden kruis, matje.
[afbeelding]
Kerstdiner bij vriendinnetje.
Leuke foto'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |