Op welke onderwerpen? op je uitslag kaart staat ergens (in mijn geval) N : 2 U : 1 W : 1quote:
Zeker de vraag of je met stadslicht rond mag rijden. Dat mag dus nooit. (dacht ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:01 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Op welke onderwerpen? op je uitslag kaart staat ergens (in mijn geval) N : 2 U : 1 W : 1
en dan binnenin staat welke catagorie bijvoorbeeld W is (gebruik van lichten) en daar had ik dus 1 fout in gemaakt
(er stond een auto net buiten de bebouwde kom en dan iets over stadslicht ofzo.. en die had ik fout.. het zal wel, ik snap er nog steeds geen zak van)
Heb je 1 onderwerp waar het echt misging of echt vanalles?
dat is wat je koopt bij het cbr kantoor vlak voordat je examen begint...quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef Knoekie het volgende:
Verrek, weet iemand waar je zo'n theoriekaart kan kopen?
Oke.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:22 schreef Repeat het volgende:
[..]
dat is wat je koopt bij het cbr kantoor vlak voordat je examen begint...
Heb ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:24 schreef Asmodean het volgende:
pasfoto die recht van voren is genomen
naar bed toe dan hup!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:24 schreef Santjuh het volgende:
Alle geslaagden nog gefeliciteerd!![]()
Net de laatste les gehad voor het examen van morgen. En het ging niet echt goedVooral invoegen op de autoweg doe ik nooit helemaal goed, en dat moet ik morgen zeker gaan doen. Ook ging ik bijna spookrijden, en dan moet ik morgen gewoon afrijden
![]()
Pfff ik ben echt gewoon te zenuwachtigHet stomme is dat ik een hele drukke week heb gehad en maar zo'n 3 of 4 uur per nacht geslapen heb, dus dat werkt ook niet echt mee
.
Morgen staat hij ook alweer om kwart over 7 voor de deur![]()
Denk maar zo: een slechte generale is een goede voorstelling.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:24 schreef Santjuh het volgende:
Alle geslaagden nog gefeliciteerd!![]()
Net de laatste les gehad voor het examen van morgen. En het ging niet echt goedVooral invoegen op de autoweg doe ik nooit helemaal goed, en dat moet ik morgen zeker gaan doen. Ook ging ik bijna spookrijden, en dan moet ik morgen gewoon afrijden
![]()
Pfff ik ben echt gewoon te zenuwachtigHet stomme is dat ik een hele drukke week heb gehad en maar zo'n 3 of 4 uur per nacht geslapen heb, dus dat werkt ook niet echt mee
.
Morgen staat hij ook alweer om kwart over 7 voor de deur![]()
Nee, want op de snelweg komen geen blinden en slechtzienden...quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:15 schreef Knoekie het volgende:
wat nou als je op de snelweg zit en een blinde of slechtziende steekt over? Moet je dan op je rem gaan staan?
Ja, en wat nou als er wel een staat?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:18 schreef reul_lb het volgende:
[..]
Nee, want op de snelweg komen geen blinden en slechtzienden...
dat vragen ze dus echt niet. Je moet niet zo moeilijk denkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:22 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, en wat nou als er wel een staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |