quote:Speaking at a European launch event for Dragon Quest VIII in London yesterday, project lead and series producer Yuji Horii revealed his excitement about Revolution's controller and hinted at his global ambitions for the top-selling Japanese RPG.
"When I was making Manga, I met up with the technology of computer games," he told journalists. "I loved the fact that it was interactive, that you do something and you get feedback. I thought that an interactive story where you get feedback and rewards from everything that you do would be interesting. I like the idea of interactivity with the hardware, so there, where you mention the Nintendo controller, it's a new interface, and it's exciting to have that reaction. You do something, and it reacts to you. It's human nature that to have some feedback from your actions it rewarding."
On sheets given to the press before interviews yesterday, the question, "Are they any plans to release this title on different platforms or game consoles?" was listed next to an ominous, "TBD".
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:07 schreef H.Flick het volgende:
Ze kunnen toch gewoon een paar ledjes nemen om zo'n lange lijn te krijgen.
Maar dan krijg je toch niet zo'n consistente licht?quote:
Hoezo moet Dragon Quest dan anders op de Revolution? Je kan het gewoon normal houden met wat extra Revolution functies.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:13 schreef H.Flick het volgende:
Dragon Quest is altijd een heel traditionele RPG geweest. Ik hoop dat hij dat niet overboord gaat gooien voor de revolution. Maak dan een nieuwe IP en hou Dragon Quest zoals het hoort.
Met extra revolution functies is het toch al anders.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hoezo moet Dragon Quest dan anders op de Revolution? Je kan het gewoon normal houden met wat extra Revolution functies.
Van mij mag het ook een nieuwe franchise worden, speciaal op Rev's kwaliteiten toegespitstquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:13 schreef H.Flick het volgende:
Dragon Quest is altijd een heel traditionele RPG geweest. Ik hoop dat hij dat niet overboord gaat gooien voor de revolution. Maak dan een nieuwe IP en hou Dragon Quest zoals het hoort.
Jawel hoor. Neem een prisma, doe er een laagje overheen dat het licht diffuus en het lukt zelfs met één led. Hoe denk je dat de backlight van een TFT scherm werkt? Met een platte grote rechthoekige lamp die de gehele oppervlakte van het scherm bestrijkt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Maar dan krijg je toch niet zo'n consistente licht?
Zijn LED's zo fel dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
Jawel hoor. Neem een prisma, doe er een laagje overheen dat het licht diffuus en het lukt zelfs met één led. Hoe denk je dat de backlight van een TFT scherm werkt? Met een platte grote rechthoekige lamp die de gehele oppervlakte van het scherm bestrijkt?
Precies, net als de lichgevende knopjes op je mobiel, zitten gewoon 3 of 4 ledjes achter die diffuus verspreid worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
Jawel hoor. Neem een prisma, doe er een laagje overheen dat het licht diffuus en het lukt zelfs met één led. Hoe denk je dat de backlight van een TFT scherm werkt? Met een platte grote rechthoekige lamp die de gehele oppervlakte van het scherm bestrijkt?
De Revolution heeft twee grote platte zijdes waar je er wat op kunt zetten (stickers/skins enzo). Alweer een voordeel die X360 en PS3 niet hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:29 schreef Oksel het volgende:
1 ledje en een stukje glas is genoeg om een blauw verlicht iets te hebben..
[afbeelding]
Best geil.
Gekraakt is gekraakt en ik zie toch best wat mensen om me hyeen die ervoor kopieren. Dat schijnt dus toch niet zo moeilijk te zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:29 schreef Oksel het volgende:
En ik vind de Cube niet echt gekraakt.. Het is niet zo dat je overal illegale cubegames aangeboden ziet worden. Het is mogelijk, met heel veel moeite. Zoveel moeite dat niemand het doet. Ik hoop dat dit ook het geval gaat zijn met de Rev.
Je kunt ook stickers plakken op twee holle of bolle zijdes hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:31 schreef Ruzbeh het volgende:
De Revolution heeft twee grote platte zijdes waar je er wat op kunt zetten (stickers/skins enzo). Alweer een voordeel die X360 en PS3 niet hebben.
was de dreamcast niet te kraken met een bootable cd binnen een maand ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:33 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Gekraakt is gekraakt en ik zie toch best wat mensen om me hyeen die ervoor kopieren. Dat schijnt dus toch niet zo moeilijk te zijn.
Ach lamers heb je overal, de best beveiligde console in de vorige generatie was de Dreamcast en daar duurde het welgeteld 2 jaar voordat hij gekraakt werd. Kun je nagaan hoe snel het bij de gemiddelde console zal gaan.
De cube had als voordeel dat het 8cm DVD's gebruikt, die om te branden en slecht te krijgen zijn en naar verhouding met een normale DVD verschrikkelijk duur zijn. De Rev gaat dan weer gewone DVD's gebruiken en heeft een flash slot, die eventueel misbruikt zou kunnen worden zoals dat bij de PSP ook gebeurd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:29 schreef Oksel het volgende:
En ik vind de Cube niet echt gekraakt.. Het is niet zo dat je overal illegale cubegames aangeboden ziet worden. Het is mogelijk, met heel veel moeite. Zoveel moeite dat niemand het doet. Ik hoop dat dit ook het geval gaat zijn met de Rev.
Als kraken net zo lang duurt als de gehele levensduur van je console, dan ben je goed bezig als fabrikant.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:33 schreef piet_pelle het volgende:
Ach lamers heb je overal, de best beveiligde console in de vorige generatie was de Dreamcast en daar duurde het welgeteld 2 jaar voordat hij gekraakt werd. Kun je nagaan hoe snel het bij de gemiddelde console zal gaan.
Hoezo levensduur, de mijne doet het nog gewoon hoor en wordt het meest intensief gebruikt van allequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als kraken net zo lang duurt als de gehele levensduur van je console, dan ben je goed bezig als fabrikant.
Dat klinkt al STUKKEN beter dan 150 dagenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog 115 dagen.
Over 2 dagen weten we dus of dat 16 januari Nintendo DS redesign/Revolution info waar is of niet.
quote:February 9, 2006 - Thursday
9:30 AM — 10:15 AM
D.I.C.E. Summit - Regie Fils-Aime, "Expanding the Market for Interactive Entertainment" - Grand Ballroom
Lijkt me weer een uitstekende gelegenheid om niks concreets over de Revo te zeggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Er was een gerucht dat Reggie wat info zou uitbrengen tijdens DICE, het zou goed kunnen:
http://www.dicesummit.org/schedule.php
hihi JA!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:31 schreef turkish_n3z het volgende:
i say do u wanna revolution?
http://reggierevolution.ytmnd.com/
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Lijkt me weer een uitstekende gelegenheid om niks concreets over de Revo te zeggen.
Ze grijpen elke kans om niets concreets over de Revolution te zeggen, dus zoquote:
Wat dat betreft zijn ze precies zoals Sony. Ze komen pas met informatie wanneer het hèn uitkomt. En zeg nou zelf. Het maakt toch ook een veel grotere impact als je heel af en toe met veel informatie komt, i.p.v. zeer regelmatig met kleine rotbeetjes info komt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:35 schreef peristilius het volgende:
Ze grijpen elke kans om niets concreets over de Revolution te zeggen, dus zovind ik het niet.
Maar het maakt de desbetreffende fokGAM topics wel interessanter dan wanneer er maanden lang geen ene reet over te zeggen valtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn ze precies zoals Sony. Ze komen pas met informatie wanneer het hèn uitkomt. En zeg nou zelf. Het maakt toch ook een veel grotere impact als je heel af en toe met veel informatie komt, i.p.v. zeer regelmatig met kleine rotbeetjes info komt.
Ja en nee. Dat gespeculeer tussen de grote aankondigingen door is ook wel grappig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:06 schreef piet_pelle het volgende:
Maar het maakt de desbetreffende fokGAM topics wel interessanter dan wanneer er maanden lang geen ene reet over te zeggen valt![]()
Welles.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:15 schreef Retuobak het volgende:
Van de Revolution weet je gewoon geen zak
Dat klopt. maar de reden daarvoor was dat nintendo geen halve games wou laten zien die niet echt op de harde draaien. Dat is wat sony wel doet...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:15 schreef Retuobak het volgende:
Behalve wanneer de aankondigingen vele maanden uit elkaar liggen, bij Sony heb je tenminste soms nog wat screenshots van games ed. Van de Revolution weet je gewoon geen zak
Wat nou "behalve". We weten vrij weinig, maar niet "geen zak" zoals je net zei.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:32 schreef Retuobak het volgende:
En Ruzbeh, wat weten we nou van de Revolution behalve codenamen van onderdelen, de controller, de look van de behuizing en de download-service?. We weten de definitieve specs niet, nog geen definitieve aankondigingen van games buiten de super-obvious games van Nintendo zelf, we hebben geen materiaal gezien van games etc. etc.
Dat zullen ze uiteindelijk wel gewoon doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:35 schreef H.Flick het volgende:
specs ging Nintendo toch ook niet vrijgeven? Opzich logisch, het is toch zwakker dan de Xbox360 en de PS3 en verder boeit het ook niet eigenlijk.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61492quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat zullen ze uiteindelijk wel gewoon doen.
Ik weet dat Jim Merrick dat heeft gezegd, maar dat heeft hij gewoon gezegd omdat hij wilt dat mensen niet steeds specs willen enzo. Je weet wel. Gewoon verder kijken dan specs zeg maar. Informatie over de specs zullen uiteindelijk wel uitgebracht worden, zo niet (en dat lijkt mij onwaarschijnlijk en nutteloos), dan wordt er wel wat gehaxx0red ofzo. Je mag er van uitgaan dat de specs bekend zijn als de Revolution beschikbaar is in de winkels.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:36 schreef H.Flick het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61492
Dit vind ik dan wel door de beugel kunnen, "we weten niks" vind ik gewoon te flauw.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:36 schreef Steeven het volgende:
We weten zo goed als niks.
Dat is juist het ergequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:51 schreef turkish_n3z het volgende:
De games kan je zowiezo wel rade: smash bros/nmario 128/nieuwe fzero/nieuwe starfox/nieuwe kirby/nieuwe zelda/nieuwe pikmin en ga zo maar door.
Ach, gelukkig brengt Nintendo nog net niet 2 keer hetzelfde spel op hetzelfde platform uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hey, gelukkig melkt Nintendo niet zoals EA.
Ik zou zeggen, doe n track die wereldwijd bekend staat en over Revolutie gaat (k dacht ffe dat t m was namelijk):quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:31 schreef turkish_n3z het volgende:
i say do u wanna revolution?
http://reggierevolution.ytmnd.com/
Dat was dan weer een ander uiterste inderdaad. Microsoft kan (of wil) niks geheim houden. Àlles was al uitgelekt voor de eerste aankondiging. Zelfs het uiterlijk was al bekend.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:36 schreef Retuobak het volgende:
Ok, ik overdrijf ietsje, maar tis next to nothing, we wisten al meer van de Xbox 360 voordat hij uberhaupt officieel aangekondigd was.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:33 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Gekraakt is gekraakt en ik zie toch best wat mensen om me hyeen die ervoor kopieren. Dat schijnt dus toch niet zo moeilijk te zijn.
Ach lamers heb je overal, de best beveiligde console in de vorige generatie was de Dreamcast en daar duurde het welgeteld 2 jaar voordat hij gekraakt werd. Kun je nagaan hoe snel het bij de gemiddelde console zal gaan.
Van de console zelf des te meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:18 schreef peristilius het volgende:
Van de spellen weten we niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |