abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:24:56 #201
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_34013278
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Een heel uitgebreide wanhopige reactie is niet goed...... 'msn?' is ook niet goed..... sjongejongejonge

Dus Roeji, ik zou m gewoon toevoegen hoor
Wrs is hij gewoon zo realistisch om in te zien dat een heel verhaal typen ook best kansloos is

Al met al zijn berichtjes tenslotte voornamelijk bedoeld om het eerste contact te leggen. Door te kletsen krijg je een veel beter idee van elkaar.
Vampire Romance O+
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:35:06 #202
16442 Dutchman77
Wat krijgen we #$%^& nou?
pi_34013596
Misschien een tipje voor paiq bij het beoordelen van foto's: Vaak moet je twee foto's vergelijken waarbij er 1 een closeup van het gezicht is en de andere een wazige foto ten voeten uit waarbij met geen mogelijkheid het gezicht goed te zien is. Op de een kun je het gezicht beoordelen, op de andere het postuur. Dat is dus zoiets als appels en peren vergelijken. Misschien is het goed om foto's in groepen te verdelen. Gezicht bij gezicht, helemaal bij helemaal.

Ja ik moet zelf ook nog een foto opsturen.
The Dude: "Yeah, well, that's just, like, your opinion, man."
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:39:07 #203
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_34013737
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:00 schreef Roeji het volgende:
ik moet zeggen dat de meest indrukwekkende reactie die ik tot nu toe heb gehad was:
Msn?
groetjes...

Daar loop je toch spontaan warm voor

ben toch wel even gaan kijken in zijn profiel, was toch wel wat meer indrukwekkend. Woont praktisch bij me om de hoek en zag er ook nog best leuk uit. Ik zit dus nog in dubio, wel of geen contact opnemen
Huuu! Straks ziet hij er leuk uit maar is het van binnen een engerd. En omdat ie bij je om de hoek woont kom je er dan nooit meer vanaf . Dat vind ik altijd enge dingen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:48:23 #204
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_34014071
Zo zeg... ik merk wel dat sinds ik een tijdje niet meer op het forum ben geweest en dus ook niet bij de datingsites is er aardig wat gebrabbeld. Nu zie ik nog een paar bekenden: Sylvana, Christine en nog een paar.

@ Sylvana: is het niet geworden met die jongen waar je eerst vrienden mee wou zijn maar wat uiteindelijk toch wel wat werd (en nu blijkbaar niet meer?)

@ Christine: wat is er gebeurd met die leuke man/jongen uit Den Haag?

Jullie zullen dat vast wel ergens verteld hebben maar er zijn inmiddels zoveel topics geweest dat het bijna niet te doen is om die nog door te worstelen.

Voor de oude garde die het verhaal nog weten:
Inmiddels ruim 3 maanden samen met jawel... de collega (uit een andere vestiging dan waar ik zit). We zien elkaar elke dag ondanks dat we niet bij elkaar wonen en ook niet vlakbij elkaar. We wisselen dan ook tussen Almere en Den Haag. Binnenkort (over 2 maandjes) gaan we de "beproeving" aan om samen een week op vakantie te gaan. We kijken er samen dan ook onwijs naar uit.

@ Jelmer: Hoe is het nu met PaiQ. toen ik mij heb uitgeschreven waren er ongeveer 2000 leden voor zover ik mij kan herrinneren. veelal waren er niet veel online.

Voor alle nieuwelingen: Heel veel succes... heb zelf leuke ervaringen opgedaan op de datingsites alleen zat mijn vlam wat dichterbij dan ik dacht
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:49:05 #205
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_34014094
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:39 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Huuu! Straks ziet hij er leuk uit maar is het van binnen een engerd. En omdat ie bij je om de hoek woont kom je er dan nooit meer vanaf . Dat vind ik altijd enge dingen .
Misschien is het wel een lustmoordenaar
Vampire Romance O+
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:50:37 #206
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_34014144
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:48 schreef Mickeys het volgende:
@ Christine: wat is er gebeurd met die leuke man/jongen uit Den Haag?
Dat was/ben ik! En nee, dat is nooit wat geworden...

Sorry Chris, macht der gewoonte
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:51:44 #207
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_34014180
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:50 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat was/ben ik! En nee, dat is nooit wat geworden...

Sorry Chris, macht der gewoonte
Alweer jij??? hahaha
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:53:36 #208
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_34014250
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:51 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Alweer jij??? hahaha
Hoezo alweer?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:53:57 #209
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_34014268
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Een heel uitgebreide wanhopige reactie is niet goed...... 'msn?' is ook niet goed..... sjongejongejonge

Dus Roeji, ik zou m gewoon toevoegen hoor
Wrs is hij gewoon zo realistisch om in te zien dat een heel verhaal typen ook best kansloos is
Ik vind het toch iets leuker om iets meer te krijgen dan: Msn??. Er hoeft niet meteen een verhaal van tig kantjes te worden neergetypt, maar een berichtje wat een beetje in het oog springt of op zn minst laat blijken dat ie ook echt geinteresseerd is of een gelijke interesse/hobby heeft, dat doet toch meer. En prikkelt de verbeelding ook een beetje.

Ik ga dit weekend sowieso alle ontvangen berichten eens beantwoorden. totnutoe heb ik alleen zelf een beetje rondgeneusd en eens gekeken wat er te 'krijgen' is.
Vanaf nu ga ik tot actie over.

wel een beetje met knikkende knietjes, weer die rottige drempelvrees om weer een flater te maken. Maar ik ga er gewoon maar eens voor. Nee heb ik, ja kan ik krijgen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:55:50 #210
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_34014347
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:53 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Hoezo alweer?
Omdat ik mij kan herrinneren dat jij al "afgedaan" was toen ze over die andere hagenees vertelde
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:57:23 #211
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_34014407
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:53 schreef Roeji het volgende:

[..]

wel een beetje met knikkende knietjes, weer die rottige drempelvrees om weer een flater te maken. Maar ik ga er gewoon maar eens voor. Nee heb ik, ja kan ik krijgen.
Dat is de juiste instelling... gewoon voor gaan en als hij nee zegt.... dan heeft hij mooi pech en weet hij niet wat hij laat lopen (zo zou ik tenminste denken)
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:58:21 #212
63411 Roeji
pi_34014444
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:39 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Tja dat risico zit er toch altijd in als je iemand uit je eigen omgeving/regio/stad zoekt. Ik ben er niet zo bang voor. Ik ga ook echt niet meteen mn adres ofzo geven. Ik weet wel (dankzij zijn profiel) bijna 100% zeker waar hij werkt. Dus mocht hij mij ooit lastigvallen, dan kan ik hem op een nog erger punt terugpakken: zn werk

Het is altijd een gok, dit hele dating gebeuren. Ik zal ook voor mezelf genoeg 'escape'- mogelijkheden inbouwen als ik met iemand ga daten.
Ik ben zo blij, zo blij
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:00:46 #213
63411 Roeji
pi_34014548
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:49 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Misschien is het wel een lustmoordenaar
wie weet
Maarre mijn eerste date zal echt niet op een afgelegen plek zijn. Ik heb op dit moment zelfs het wazige plan om gewoon eens op die kerel zn werk binnen te stappen en eens te kijken hoe en wat. Of ik t doe is een 2e
Ik ben zo blij, zo blij
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:02:19 #214
63411 Roeji
pi_34014597
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Dat is de juiste instelling... gewoon voor gaan en als hij nee zegt.... dan heeft hij mooi pech en weet hij niet wat hij laat lopen (zo zou ik tenminste denken)
Thanx!!! Voor de steun

en het klopt wel wat je zegt, je moet eigenlijk boven een afwijzing staan: voor hem 10 anderen bij wijze van spreken.
Ik ben zo blij, zo blij
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:02:44 #215
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_34014611
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:55 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Omdat ik mij kan herrinneren dat jij al "afgedaan" was toen ze over die andere hagenees vertelde
Laat het dan tenminste nog lijken alsof ik degene was die d'r heeft afgewezen...
pi_34014676
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:48 schreef Mickeys het volgende:
Zo zeg... ik merk wel dat sinds ik een tijdje niet meer op het forum ben geweest en dus ook niet bij de datingsites is er aardig wat gebrabbeld. Nu zie ik nog een paar bekenden: Sylvana, Christine en nog een paar.

@ Sylvana: is het niet geworden met die jongen waar je eerst vrienden mee wou zijn maar wat uiteindelijk toch wel wat werd (en nu blijkbaar niet meer?)
oeh, das al heel lang geleden, dat is idd weer uitgegaan, daarna bijna 3 maanden relatie gehad met iemand van een ander forum, die heeft het na de Kerst uitgemaakt en nu dus weer rond aan het struinen op datingsites

Welkom terug trouwens en leuk dat het met jouw relatie zo goed gaat
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:23:48 #217
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_34015412
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:04 schreef Sylvana het volgende:

[..]

oeh, das al heel lang geleden, dat is idd weer uitgegaan, daarna bijna 3 maanden relatie gehad met iemand van een ander forum, die heeft het na de Kerst uitgemaakt en nu dus weer rond aan het struinen op datingsites

Welkom terug trouwens en leuk dat het met jouw relatie zo goed gaat
Tnx.... ik zal proberen eens wat vaker te komen kijken, maar ik weet dat ik veel met andere dingen bezig ben. Toevallig nu eventjes wegens ziekte thuis....
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:24:07 #218
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_34015422
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:02 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Laat het dan tenminste nog lijken alsof ik degene was die d'r heeft afgewezen...
oke oke....
pi_34015492
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:23 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Tnx.... ik zal proberen eens wat vaker te komen kijken, maar ik weet dat ik veel met andere dingen bezig ben. Toevallig nu eventjes wegens ziekte thuis....
beterschap dan!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:26:58 #220
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_34015547
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 07:44 schreef snellejelle het volgende:
mijn paiqmeisje komt vanavond

spannend
Leuk! Veel succes
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:30:59 #221
14746 k_i_m
pi_34015697
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:00 schreef Roeji het volgende:

[..]

wie weet
Maarre mijn eerste date zal echt niet op een afgelegen plek zijn. Ik heb op dit moment zelfs het wazige plan om gewoon eens op die kerel zn werk binnen te stappen en eens te kijken hoe en wat. Of ik t doe is een 2e
Dat zou ik dan weer niet doen . Dan ben jij weer eng .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:32:58 #222
14746 k_i_m
pi_34015780
Ik had laatst iemand uit de buurt getrokken. Die wilde meteen al met me in de kroeg afspreken, dus ik heb heb gelijk van mijn lijst afgetieft. Dat vind ik eng gedrag .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:33:34 #223
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_34015805
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:00 schreef Roeji het volgende:
Ik heb op dit moment zelfs het wazige plan om gewoon eens op die kerel zn werk binnen te stappen en eens te kijken hoe en wat. Of ik t doe is een 2e
Ik heb ooit wel es contact gehad met een dame die via Google mijn werkgever heeft achterhaald en mij vervolgens doodleuk belde op m'n werk om me te feliciteren met mijn verjaardag...
pi_34017512
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik had laatst iemand uit de buurt getrokken.
Wtf? Freudian slip ofzo?
I was an atheist until I realized I was God
pi_34017518
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:33 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik heb ooit wel es contact gehad met een dame die via Google mijn werkgever heeft achterhaald en mij vervolgens doodleuk belde op m'n werk om me te feliciteren met mijn verjaardag...
damn, ik moet er niet aan denken zeg, als mensen gelijk zo in me prive-leven binnendringen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')