quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Een heel uitgebreide wanhopige reactie is niet goed...... 'msn?' is ook niet goed..... sjongejongejonge
Dus Roeji, ik zou m gewoon toevoegen hoor
Wrs is hij gewoon zo realistisch om in te zien dat een heel verhaal typen ook best kansloos is![]()
Huuu! Straks ziet hij er leuk uit maar is het van binnen een engerd. En omdat ie bij je om de hoek woont kom je er dan nooit meer vanafquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:00 schreef Roeji het volgende:
ik moet zeggen dat de meest indrukwekkende reactiedie ik tot nu toe heb gehad was:
Msn?
groetjes...
Daar loop je toch spontaan warm voor![]()
ben toch wel even gaan kijken in zijn profiel, was toch wel wat meer indrukwekkend. Woont praktisch bij me om de hoek en zag er ook nog best leuk uit. Ik zit dus nog in dubio, wel of geen contact opnemen![]()
Misschien is het wel een lustmoordenaarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Huuu! Straks ziet hij er leuk uit maar is het van binnen een engerd. En omdat ie bij je om de hoek woont kom je er dan nooit meer vanaf. Dat vind ik altijd enge dingen
.
Dat was/ben ik!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:48 schreef Mickeys het volgende:
@ Christine: wat is er gebeurd met die leuke man/jongen uit Den Haag?
Alweer jij??? hahahaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was/ben ik!En nee, dat is nooit wat geworden...
![]()
Sorry Chris, macht der gewoonte
Hoezo alweer?quote:
Ik vind het toch iets leuker om iets meer te krijgen dan: Msn??. Er hoeft niet meteen een verhaal van tig kantjes te worden neergetypt, maar een berichtje wat een beetje in het oog springt of op zn minst laat blijken dat ie ook echt geinteresseerd is of een gelijke interesse/hobby heeft, dat doet toch meer. En prikkelt de verbeelding ook een beetje.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Een heel uitgebreide wanhopige reactie is niet goed...... 'msn?' is ook niet goed..... sjongejongejonge
Dus Roeji, ik zou m gewoon toevoegen hoor
Wrs is hij gewoon zo realistisch om in te zien dat een heel verhaal typen ook best kansloos is![]()
Omdat ik mij kan herrinneren dat jij al "afgedaan" was toen ze over die andere hagenees verteldequote:
Dat is de juiste instelling... gewoon voor gaan en als hij nee zegt.... dan heeft hij mooi pech en weet hij niet wat hij laat lopen (zo zou ik tenminste denken)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:53 schreef Roeji het volgende:
[..]
wel een beetje met knikkende knietjes, weer die rottige drempelvrees om weer een flater te maken. Maar ik ga er gewoon maar eens voor. Nee heb ik, ja kan ik krijgen.![]()
Tja dat risico zit er toch altijd in als je iemand uit je eigen omgeving/regio/stad zoekt. Ik ben er niet zo bang voor. Ik ga ook echt niet meteen mn adres ofzo geven. Ik weet wel (dankzij zijn profiel) bijna 100% zeker waar hij werkt. Dus mocht hij mij ooit lastigvallen, dan kan ik hem op een nog erger punt terugpakken: zn werkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Huuu! Straks ziet hij er leuk uit maar is het van binnen een engerd. En omdat ie bij je om de hoek woont kom je er dan nooit meer vanaf. Dat vind ik altijd enge dingen
.
wie weetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:49 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Misschien is het wel een lustmoordenaar
Thanx!!! Voor de steunquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat is de juiste instelling... gewoon voor gaan en als hij nee zegt.... dan heeft hij mooi pech en weet hij niet wat hij laat lopen (zo zou ik tenminste denken)
Laat het dan tenminste nog lijken alsof ik degene was die d'r heeft afgewezen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Omdat ik mij kan herrinneren dat jij al "afgedaan" was toen ze over die andere hagenees vertelde![]()
oeh, das al heel lang geleden, dat is idd weer uitgegaan, daarna bijna 3 maanden relatie gehad met iemand van een ander forum, die heeft het na de Kerst uitgemaakt en nu dus weer rond aan het struinen op datingsitesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:48 schreef Mickeys het volgende:
Zo zeg... ik merk wel dat sinds ik een tijdje niet meer op het forum ben geweest en dus ook niet bij de datingsites is er aardig wat gebrabbeld. Nu zie ik nog een paar bekenden: Sylvana, Christine en nog een paar.
@ Sylvana: is het niet geworden met die jongen waar je eerst vrienden mee wou zijn maar wat uiteindelijk toch wel wat werd (en nu blijkbaar niet meer?)
Tnx.... ik zal proberen eens wat vaker te komen kijken, maar ik weet dat ik veel met andere dingen bezig ben. Toevallig nu eventjes wegens ziekte thuis....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
oeh, das al heel lang geleden, dat is idd weer uitgegaan, daarna bijna 3 maanden relatie gehad met iemand van een ander forum, die heeft het na de Kerst uitgemaakt en nu dus weer rond aan het struinen op datingsites
Welkom terug trouwens en leuk dat het met jouw relatie zo goed gaat
oke oke....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat het dan tenminste nog lijken alsof ik degene was die d'r heeft afgewezen...![]()
beterschap dan!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tnx.... ik zal proberen eens wat vaker te komen kijken, maar ik weet dat ik veel met andere dingen bezig ben. Toevallig nu eventjes wegens ziekte thuis....
Leuk! Veel succesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:44 schreef snellejelle het volgende:
mijn paiqmeisje komt vanavond
spannend![]()
Dat zou ik dan weer niet doenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:00 schreef Roeji het volgende:
[..]
wie weet![]()
Maarre mijn eerste date zal echt niet op een afgelegen plek zijn. Ik heb op dit moment zelfs het wazige plan om gewoon eens op die kerel zn werk binnen te stappen en eens te kijken hoe en wat. Of ik t doe is een 2e![]()
Ik heb ooit wel es contact gehad met een dame die via Google mijn werkgever heeft achterhaald en mij vervolgens doodleuk belde op m'n werk om me te feliciteren met mijn verjaardag...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:00 schreef Roeji het volgende:
Ik heb op dit moment zelfs het wazige plan om gewoon eens op die kerel zn werk binnen te stappen en eens te kijken hoe en wat. Of ik t doe is een 2e![]()
Wtf? Freudian slip ofzo?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik had laatst iemand uit de buurt getrokken.
damn, ik moet er niet aan denken zeg, als mensen gelijk zo in me prive-leven binnendringenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel es contact gehad met een dame die via Google mijn werkgever heeft achterhaald en mij vervolgens doodleuk belde op m'n werk om me te feliciteren met mijn verjaardag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |