Onderweg. Edit ff je post als je wilquote:Op maandag 9 januari 2006 23:07 schreef curious8467 het volgende:
[..]
Wel te hopen dat t gezellig is...
Heb je zojuist een mail gestuurd, thnx!!!
mail ontvangen, profiel aangemaakt....en nu ff op onderzoek uit en de site verkennen.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Onderweg. Edit ff je post als je wil
Gezien de interessante verhalen over Paiq hier, is mijn interesse ook gewekt...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:40 schreef curious8467 het volgende:
Ik begrijp dat je bij Paiq uitgenodigd moet worden...
Wie kan mij uitnodigen???
Alvast dank voor degene die mij op Paiq helpt!
da's nepquote:Op maandag 9 januari 2006 23:00 schreef bateend het volgende:
Reactie van een dame :
Hartstikke leuk dat je reageerd op mijn advertentie. Aangezien ik een vrije vrouw ben en dus ook erg voorzichtig ,( rare wereld voor een vrouw alleen) wil ik liever overgaan op sms. Dit om de simpele reden dat ik dan zeker weet dat je goede bedoelingen hebt. Alleen fakers zouden dat niet doen.
Daar zitten echter wel kosten voor ons beide aan verbonden,1,5 p.o.b max per 2 p.v.b. Dit is wat mij betreft van korte duur. Na een kennismaking wil ik dan zeker prive nummers uitwisselen. Ik hoop dat je mijn voorzichtigheid kan begrijpen, maar het is puur om alleen de serieuse mannen te laten reageren.
Je kan dan sturen ***** naar 7222
Graag alleen als je serieus bent!
Groetjes ***** xxxx
Wat zijn sommige vrouwen modern zeg..sms-server en al.![]()
quote:Hallo ik ben en leuke man,
ik zoek een leuke vrouw die in de omgeving van oisterwijk woont.
wil graag kinderen.
ik wil en vrouw die niet werkt dat ik voor haar de kost verdien en zorg voor de kinderen.
koken vind ik erg leuk ik vind het niet erg om af en toe te koken als het maar niet elke dag.
ik wil graag een leuke gezin met kinderen en huisdieren.
da's mijn advertentiequote:Op maandag 9 januari 2006 23:50 schreef Christine het volgende:
OMG, de wanhoop springt van het volgende profiel af:
[..]
Haha, vooral dat "Oisterwijk" doet het hem. Geniaal!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:50 schreef Christine het volgende:
[..]
omg, die is idd wel erg wanhopig jaquote:Op maandag 9 januari 2006 23:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook.quote:[b]
Tis net uit met mijn relatie...Ben niet op zoek naar een nieuwe...Ik voel me rot en heb t een beetje moeilijk om eroverheen te komen......Ben een gevoelige meid...Kan gauw in tranen uitbarsten...
stuur je dan wel netjes een berichtje terug, als je zoiets krijgt?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:57 schreef Sylvana het volgende:
ik kreeg net een berichtje van een vent van 56
of ik zin had om met hem te cammen? nee dank je
ja, me standaard berichtje dat die persoon niet aan mijn eisen voldoet omdat hij te oud is en niet in Overijssel woontquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:04 schreef Christine het volgende:
[..]
stuur je dan wel netjes een berichtje terug, als je zoiets krijgt?
Bij nader inzien wacht ik nog maar even met het toevoegen op MSN...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:26 schreef k_i_m het volgende:
Oeh, ik was laatst ook een geweldig profiel tegengekomen volgens mij op RP. Dat was te sneu voor woorden, we hebben hem uitgeprint op mijn werk hangen. Morgen even het nummer opzoeken zodat jullie mee kunnen genieten.
Ik moest meteen aan RobbieRicardo denkenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat meen je niet, die advertentiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:40 schreef k_i_m het volgende:
Als je zoekt op Relatieplanet met dit nummer NL50077114 dan kan je je lol op. Voor de mensen die niet kunnen/willen zoeken hier de tekst van zijn oproep:
Ik ben een getrouwde man 37 jaar met twee lieve kinderen.
Hierbij ben ik op zoek naar een lieve vriendin waarmee ik wandelingen kan maken (bos of strand) fietsen of een terrasje kan pikken als het mooi weer is.
Wat ik mis, de laatste jaren in mijn relatie, is de genegenheid, de romantiek, de humor en de leuke dingen doen die ik net beschreef.
Dit was eerst geen probleem in onze relatie, maar op een of andere manier heeft mijn vrouw nergens meer zin in. (die vind het wel best zo)
En aangezien ik geen zin heb om op deze manier oud te worden hoop ik een lieve vriendin te vinden die hier wel van houdt en als het echt klikt....wie weet wat de toekomst ons dan brengt.
Nou geef me het adres van die kerel, ik kom er aan!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Wanhopige verhaal
jemig dat meen je niet, dit is echt ergquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:40 schreef k_i_m het volgende:
Als je zoekt op Relatieplanet met dit nummer NL50077114 dan kan je je lol op. Voor de mensen die niet kunnen/willen zoeken hier de tekst van zijn oproep:
-advertentie-
Toekomst? Wat is dat?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:40 schreef k_i_m het volgende:
....wie weet wat de toekomst ons dan brengt.
Je kunt erom lachen, maar een collega van me is rond de 50 en die loopt continu op te scheppen wat hij allemaal op zo'n manier voor z'n cam krijgtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:57 schreef Sylvana het volgende:
ik kreeg net een berichtje van een vent van 56
of ik zin had om met hem te cammen? nee dank je
Bij speeddates bijhouden wie je al hebt gehad kan nooit zo moeilijk te implementeren zijn en is wel een goed idee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:25 schreef Quarktaart het volgende:
Paiq:
Wat trouwens ook een beetje irritant is, is dat je vaker een speeddate kunt krijgen met dezelfde mensen. Sommige oninteressante (te jong, etc.) mensen ben ik al 3x tegen gekomen ofzo.
Ik heb eenmaal gehad dat ik een halve battledate ben misgelopen. Logisch dat ze niet voor mij kiest, maar die keren erna klikt ze me ook gelijk wegquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:25 schreef Quarktaart het volgende:
Paiq:
Wat trouwens ook een beetje irritant is, is dat je vaker een speeddate kunt krijgen met dezelfde mensen. Sommige oninteressante (te jong, etc.) mensen ben ik al 3x tegen gekomen ofzo.
Dat had ik ook zo vaak, en dat is echt gek.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:50 schreef Christine het volgende:
Mijn matches zijn niet online.
Edit:
Wat ik trouwens ook zo stom vind, is dat ik een aantal berichtjes heb gehad op RP van mannen die mij wel op MSN wilden... en dan voeg ik ze toe op MSn, en dan zeggen ze helemaal niks.
Ik ben dan nog zo beleefd om te zeggen: "hoi, ik ben Christine van RP. Ik zie dat je afwezig bent, maar laat even weten wanneer je tijd hebt om te chatten" of iets anders in die trand. En dan zeggen ze nooit wat. How weird is that
Zo had ik op RP dus een kerel gezien die me echt leuk leek... interesseberichtje gestuurd, heeeel enthousiast mailtje gehad... daar heb ik op gereageerd, en ik heb nooit meer wat van 'm gehoord. En ik heb hem dus ook op MSN, maar hij zegt nooit iets. Ligt het aan mij, dat ik zulk soort types aantrek ofzo
Nou niet zo dipperig hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:42 schreef Nike1st het volgende:
Maar nu heb ik er gelukkig geen last meer van omdat ik overal staat uitgeschreven![]()
Hij zit er zelf ook blijkbaarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:44 schreef Klare het volgende:
Werd net op paiq gemached aan m`n ex.... Ik kon er wel om lachen, hij niet... Meneer was beledigd dat ik al zo snel weer daar te vinden was...ik was toch nog kapot van onze breuk...
![]()
Idd, wat een jaloerse sukkel zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |