'ik ga mee, zit bij de vrijwillige brandweer!'quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
*tring*
-Ik moet snel naar huis hoor ik! M'n kat staat in brand!![]()
+Oh, ik moet toch ook die kant uit, ik loop wel even mee
-
Het helpt natuurlijk ook als je in dezelfde kroeg komt, zonder het van elkaar te wetenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:09 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Dus jij komt iedereen in jouw omgeving maar tegen in de kroeg. Knap vind ik dat, lukt mij helaas bij lange na niet... Eindeloos berichten over en weer zenden zou ik zonde van mijn tijd vinden eigenlijk gezegd, gezien de real chemistry toch IRL moet plaatsvinden volgens mij.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
*tring*
-Ik moet snel naar huis hoor ik! M'n kat staat in brand!![]()
+Oh, ik moet toch ook die kant uit, ik loop wel even mee
-
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:14 schreef bateend het volgende:
Dat hoort er bij. Je kunt moeilijk van je dates verwachten dat ze zich in hapklare brokken aanbieden.
Het draait om hetzelfde, alleen de manier van communiceren is anders.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Nee maar neem situatie Kim. Je ontmoet een gozer die ergens vlak bij haar woont en in hetzelfde kroegje komt wekelijks. Hoeveel makkelijker was dat geweest voor hem om dr gewoon aan te spreken en meteen gedisst te worden?
Ik heb liever iemand direct voor mijn neus, dan zie ik 9/10 keer al of er iets inzit of niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:46 schreef bateend het volgende:
[..]
Het draait om hetzelfde, alleen de manier van communiceren is anders.
Iemand die voor je neus staat kun je meteen beoordelen, indrukken krijgen e.d.
Op internet is pure tekst waar je op af moet gaan, wat dus meer tijd vergt om een oordeel te kunnen 'vellen'.![]()
Heb ik ook, maar als je steeds in dezelfde plaats blijft hangen zijn DS of iets als Paiq niet verkeerd om verder te kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand direct voor mijn neus, dan zie ik 9/10 keer al of er iets inzit of niet.![]()
you've got mailquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:13 schreef Martijnos het volgende:
Iemand nog een uitnodiging over? Dankje! mail:
dat is ongeveer als je aan iemand vraagt, man / vrouw / ben er nog niet uit...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:28 schreef whisko het volgende:
Op Paiq staat dus bij "Single?" een mogelijkheid "Ja", een mogelijkheid "Nee" en... "Wellicht". Wat vinden wij van deze derde optie?
Maar waarom zouden Jelmer/Frank dit gedaan hebben? Met welke gedachte?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:33 schreef dutchmage het volgende:
[..]
dat is ongeveer als je aan iemand vraagt, man / vrouw / ben er nog niet uit...
aan de andere kant, het is een datingsite, dus is wellicht geen optie..
en nee eigenlijk ook niet![]()
Voor de mensen die een open relatie hebben natuurlijk!quote:Op zondag 15 januari 2006 11:11 schreef whisko het volgende:
[..]
Maar waarom zouden Jelmer/Frank dit gedaan hebben? Met welke gedachte?
inderdaad, en er zijn ook genoeg mensen die op een datingsite gewoon vriendschap/stapmaatje zoekenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de mensen die een open relatie hebben natuurlijk!
Vergeet vooral de categorie 'een leuke sexdate voor een keertje niet'...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
inderdaad, en er zijn ook genoeg mensen die op een datingsite gewoon vriendschap/stapmaatje zoeken
iig, meeste is natuurlijk voor een vaste relatie, maar als je naar die andere groepen kijkt dan zijn er ook nog een heleboel, en voor die 2 dingen hoef je natuurlijk ook niet vrijgezel te zijn
owja, en vrije relatie heb je ook nog jaquote:Op zondag 15 januari 2006 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet vooral de categorie 'een leuke sexdate voor een keertje niet'...
En, en, en, en, en?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:44 schreef snellejelle het volgende:
mijn paiqmeisje komt vanavond
spannend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |