quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Het feit dat Ajax uit niet eens is opgenomen doet mij besluiten niet te stemmen.
Jankerd!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Het feit dat Ajax uit niet eens is opgenomen doet mij besluiten niet te stemmen.
Had hem dan genomineerd toen daar de kans voor wasquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is nu eenmaal een mooi shirt.
Niet miepen en stemmen danquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
exquize me, ik wist niet eens dat er een nominatie topic is geweest
Of moeten we eerst een toto-uitslag voorspellen bij elk van de 32 wedstrijden? We leven in jachtige tijden, schiet eens op diek!quote:Trouwens, wanneer loopt deze ronde af?
Het had het thuisshirt moeten zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:29 schreef Chen het volgende:
Als het aan mij ligt wint Vasco da Gama dit met gemak.
Zaterdag zal deze ronde aflopenquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Niet miepen en stemmen dan.
Tis maar goed dat niet iedereen dat nominatietopic heeft gezien, want anders hadden we nu naast deze hele lijst ook nog op de complete eredivisie (uit en thuis) moeten stemmen.
Trouwens, wanneer loopt deze ronde af?
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef dndiek het volgende:
25. 014. Ajax thuis VS 062. Vitesse/AGOVV (jeugd) thuis VS 039. Paris Saint Germain thuis
Per definitie.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:37 schreef Devano het volgende:
Hij moet niet zeuren, het thius shirt is veel mooier.
quote:
Omdat Boavista wel een heel byzonder shirt heeft.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:38 schreef DeTolk het volgende:
Waarom kiiest bijna niemand Blooming ?
en van die andere 31 opties moet je de minst lelijke kiezen !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:45 schreef kluivie het volgende:
Ik zie maar een mooie en dat is AJAX thuis
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:45 schreef kluivie het volgende:
Ik zie maar een mooie en dat is AJAX thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |