wat snap je nietquote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom snap ik hier geen kut van?
* JaWi niet inkoptquote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef TerroRobbie het volgende:
same herequote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Das toch mooi, des te makkelijker is het stemmen in de eerste rondesquote:Op maandag 9 januari 2006 22:12 schreef TerroRobbie het volgende:
De helft is echt te lelijk voor woorden.
Viel me ook al op ja. Aan de andere kant, de mensen die dat shirt mooi vonden hebben het met die foto genomineerd.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Trouwens ook de beeldvorming is niet helemaal eerlijk. De ene keer zie je shirt gedragen in volle glorie het andere plaatje zie je een paspopje met het shirt aan (Heerenveen bijv.)
De rechtse volgens mij. De linkse (zwart/roze) is volgens mij het keepersshirtquote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef TerroRobbie het volgende:
En bij die foto van AGOVV Vitesse, staan 2 shirts welke van de 2 is het?
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:16 schreef DeTolk het volgende:
fio doet het wel degelijk
ZIjn alletwee dik gedrukt. Vergissing neem ik aanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:04 schreef Bjoro het volgende:
28. 025. FC Basel thuis VS 022. Celtic thuis
Goede OP diekie !!![]()
Jij hebt bij nummer 11 ook beide keuzes dikgedrukt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ZIjn alletwee dik gedrukt. Vergissing neem ik aan
Aangepast, bedanktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:14 schreef brighton het volgende:
[..]
Jij hebt bij nummer 11 ook beide keuzes dikgedrukt.
Ja VS Neequote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:53 schreef DeTolk het volgende:
komt er nog een tussenstandje TS?
alert...ik pas het ff aanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ZIjn alletwee dik gedrukt. Vergissing neem ik aan
Verdorie nee! Morgen zal ik ze even de eerste stem schenken.quote:
iedereen mag meedoen dus jij ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:40 schreef Beschouw het volgende:
Mag ik ook meedoen?
Nee hoor het is gewoon het thuisshirtquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is dat mooie Camouflage-shirt van St. Pauli (thuis) niet een keeperstenue, want het heeft lange mouwen...![]()
Lijkt me niet moeilijk, dat uitshirt van Palace vind ik maar niks.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:58 schreef Apekoek het volgende:
waarom vind bijna iedereen deze:
[afbeelding]
minder mooi dan deze?
Apekoek bedoelt juist waarom men het Palace shirt verkiest boven dat anderequote:Op woensdag 11 januari 2006 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me niet moeilijk, dat uitshirt van Palace vind ik maar niks.
Bwaha, ok, gekkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor het is gewoon het thuisshirt
Kijk maar:
[afbeelding]
dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me niet moeilijk, dat uitshirt van Palace vind ik maar niks.
Ik niet. Ik vind die van CP lelijk, nieuwerwets en niets uitstralen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:58 schreef Apekoek het volgende:
[afbeelding]
minder mooi dan deze?
[afbeelding]
Dat snap ik dus echt niet, faal shirt die van palace!
Deug jij wel?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:24 schreef WeebI het volgende:
waarom stemt iedereen op vasco da gama :S
die is echt überlelijk
zelfs die van twente is mooier...
die van antofagasta is wel erg mooi
He, die had ik helemaal niet zien langskomen. Effe gekeken, had nummer 6 inderdaad niet ingevuld. Nu wel, gestemd op Sao Paulo.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:58 schreef Apekoek het volgende:
[afbeelding]
minder mooi dan deze?
[afbeelding]
Dat snap ik dus echt niet, faal shirt die van palace!
schijnbaar nietquote:
Blijkbaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:27 schreef WeebI het volgende:
[..]
schijnbaar niet![]()
maar ik kan er echt niet bij dat zon flets zwart shirt met een maffe witte streep erdoor zo mooi is..
nee, het shirt van liverpool is vele malen mooier![]()
Je moet het niet zien als flets zwart shirt met witte streep. Je moet zo'n shirt niet rationeel bekijken. Het is pure kunst. Die contrasten met die kleuren. Dat shirt is puur, duidelijk en staat ergens voor. Krachtige uitstraling.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:27 schreef WeebI het volgende:
[..]
schijnbaar niet![]()
maar ik kan er echt niet bij dat zon flets zwart shirt met een maffe witte streep erdoor zo mooi is..
nee, het shirt van liverpool is vele malen mooier![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat mooi zo, klasse Dndiek!
Volgende keer wel Villarreal he
enstom dat ik HBC niet heb genomineerdquote:
daar heb je anders tijd genoeg voor gehadquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
enstom dat ik HBC niet heb genomineerd![]()
daarom zeg ik stom !quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
daar heb je anders tijd genoeg voor gehad
Dat is een shirt voor boeren: als je goed kijkt, staan er laarzen in verwerkt.quote:die van antofagasta is wel erg mooi
dat is alleen deze ronde, de volgende wordt toch gehalveerd!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
Zoveel moeite voor een post, het is belachelijk eigenlijk.
Prijs je gelukkig dat je wat te doen hebt. Anders zat je toch maar te zuipen.quote:Zoveel moeite voor een post, het is belachelijk eigenlijk.
Ist gebeurdquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:19 schreef tha_dark het volgende:
Joop, je hebt 8 achter 7 gezet.
Je moet nog even kiezen tussen Heerenveen thuis en Cuba thuis
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Het feit dat Ajax uit niet eens is opgenomen doet mij besluiten niet te stemmen.
Jankerd!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Het feit dat Ajax uit niet eens is opgenomen doet mij besluiten niet te stemmen.
Had hem dan genomineerd toen daar de kans voor wasquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is nu eenmaal een mooi shirt.
Niet miepen en stemmen danquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
exquize me, ik wist niet eens dat er een nominatie topic is geweest
Of moeten we eerst een toto-uitslag voorspellen bij elk van de 32 wedstrijden? We leven in jachtige tijden, schiet eens op diek!quote:Trouwens, wanneer loopt deze ronde af?
Het had het thuisshirt moeten zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:29 schreef Chen het volgende:
Als het aan mij ligt wint Vasco da Gama dit met gemak.
Zaterdag zal deze ronde aflopenquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Niet miepen en stemmen dan.
Tis maar goed dat niet iedereen dat nominatietopic heeft gezien, want anders hadden we nu naast deze hele lijst ook nog op de complete eredivisie (uit en thuis) moeten stemmen.
Trouwens, wanneer loopt deze ronde af?
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef dndiek het volgende:
25. 014. Ajax thuis VS 062. Vitesse/AGOVV (jeugd) thuis VS 039. Paris Saint Germain thuis
Per definitie.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:37 schreef Devano het volgende:
Hij moet niet zeuren, het thius shirt is veel mooier.
quote:
Omdat Boavista wel een heel byzonder shirt heeft.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:38 schreef DeTolk het volgende:
Waarom kiiest bijna niemand Blooming ?
en van die andere 31 opties moet je de minst lelijke kiezen !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:45 schreef kluivie het volgende:
Ik zie maar een mooie en dat is AJAX thuis
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:45 schreef kluivie het volgende:
Ik zie maar een mooie en dat is AJAX thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |