quote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb lekker een schone panEn nou we het er toch over hebben
![]()
in slowchat?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:51 schreef Xilantof het volgende:
tvp
quote:
Ik zit nu de hele tijd met het liedje van Liam Lynch in mijn hoofdquote:Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef Jelleee het volgende:
Browniesquote:Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Eentje die best lekkere brownies kan bakken
En dat ga ik zo maar weer eens doen
Nu met chocolade met 85% cacao
Eens kijken hoe zwaar dat wordt
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Brownieszeg uh...had jij nog een model nodig?
Welneeeeeeequote:
blind door de flitsen kan welquote:Op maandag 9 januari 2006 21:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
WelneeeeeeeZoiets als teveel foto's bestaat niet.
och, beetje mee lezen is makkelijker zo.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:51 schreef blackbully het volgende:
[..]
in slowchat?![]()
bang dat je er iets aan mist?
Ja dan zijn die brownies allang op zeker...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Interesse
Moet je dit weekend ff langs komen
Zaterdag voor 17.00 uur
Want daarna ben ik naar een feestje
En zondag heb ik al vier man over de vloer
Maak ik speciaal voor jou nieuwequote:Op maandag 9 januari 2006 21:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja dan zijn die brownies allang op zeker...![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef Mauro het volgende:
Vet staat op te warmen en zo ff een lekker bamischijf![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef blackbully het volgende:
jij hebt makkelijk praten met een goede frituurpan
ik wel, maar daar zet ik geen vette frituurpan inquote:
Ik denk dat zelf maken dan toch makkelijker isquote:
Ben je met alles zo handig?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef Mauro het volgende:
Hahaha..
Ik heb mijn frituurpan gesabotteerd.
Hij doet het weer
Er zit zo'n beveiliging in die over een palletje heen moet vallen om vervolgens een knopje in te drukken zeg maar. Ik heb dat knopje lekker vast gezet
Vet staat op te warmen en zo ff een lekker bamischijf![]()
grrrr wil ik ookquote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn vakantie is trouwens goedgekeurdVanaf 23/1 tot 3/2 ben ik vrij
![]()
Leukquote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn vakantie is trouwens goedgekeurdVanaf 23/1 tot 3/2 ben ik vrij
![]()
Zou fijn zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
LeukHopen op mooi weer, met lekker blauwe luchtjes.
Je gaat op zoek naar die puma?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou fijn zijnIk wil eens kijken of ik wat mensen op de veluwe lastig kan vallen
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ken je McGuyver?
Nou, die heeft het van mij geleerd!
das toch slopen?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ken je McGuyver?
Nou, die heeft het van mij geleerd!
hier zat een paar uur eerder nog een compleet motorblok in
[[url=http://xs63.xs.to/pics/06021/naked.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nadat het blok gereviseerd was zag hij er weer zo uit:quote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef blackbully het volgende:
[..]
das toch slopen?
daar hoef je niet zo handig voor te wezen
quote:
maar zit het blok er dan ook weer in?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nadat het blok gereviseerd was zag hij er weer zo uit:
[[url=http://xs63.xs.to/pics/06021/zx_l_b.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
hier lopen er 4 in huisquote:
Daar wordt natuurlijk ook gekeken, maar het leek me een goed idee om ook eens onder de FOT-ers te kijkenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:37 schreef blackbully het volgende:
[..]
geen geschikte users in US voor zo'n taakje?![]()
Ga ik ook maar zo'n beetje doen denk ik...heel kort winterslaapje...quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:22 schreef blackbully het volgende:
[..]
maar zit het blok er dan ook weer in?
of heb je het gapende gat bedekt met je kappen?
![]()
moet de kwalitijd omhoog dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar wordt natuurlijk ook gekeken, maar het leek me een goed idee om ook eens onder de FOT-ers te kijken
Bij de meer serieuze fok!kers zeg maarquote:Op maandag 9 januari 2006 22:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar wordt natuurlijk ook gekeken, maar het leek me een goed idee om ook eens onder de FOT-ers te kijken
tja was niet te zien hequote:Op maandag 9 januari 2006 22:24 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk zit dat blok er weer in daar...![]()
We gaan daar ook een "verbeter mijn eigen zelfportret"-topic openenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:25 schreef blackbully het volgende:
[..]
moet de kwalitijd omhoog dan?
is echt uit intresse
Schei eens uit dat ding te posten hier...iedere keer een kwijlende dochter achter mequote:Op maandag 9 januari 2006 22:21 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nadat het blok gereviseerd was zag hij er weer zo uit:
[[url=http://xs63.xs.to/pics/06021/zx_l_b.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
ik als breeazher in hig-res ?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We gaan daar ook een "verbeter mijn eigen zelfportret"-topic openen![]()
Bij die FOK-kers waar het rellen wel wil lukken, maar niet om 01:00 uur 's nachtsquote:Op maandag 9 januari 2006 22:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Bij de meer serieuze fok!kers zeg maar![]()
quote:
weet ik veelquote:Op maandag 9 januari 2006 22:27 schreef Mauro het volgende:
Anders kan je de kuip toch niet vastzetten. Alle bevestigingspunten zitten aan het blok
picsquote:Op maandag 9 januari 2006 22:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Schei eens uit dat ding te posten hier...iedere keer een kwijlende dochter achter me![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Schei eens uit dat ding te posten hier...iedere keer een kwijlende dochter achter me![]()
Van de dochter of de kwijl?quote:
quote:
Dat heeft niet zozeer met kwaliteit te maken, maar eerder met extra insteek qua fotografie, daarnaast zijn tips en tricks altijd welkom.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:25 schreef blackbully het volgende:
[..]
moet de kwalitijd omhoog dan?
is echt uit intresse
Is dat zo?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We gaan daar ook een "verbeter mijn eigen zelfportret"-topic openen![]()
loopt alleen niet echt lekker in usquote:Op maandag 9 januari 2006 22:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat heeft niet zozeer met kwaliteit te maken, maar eerder met extra insteek qua fotografie, daarnaast zijn tips en tricks altijd welkom.
Plus dat FOT veel met fotografie/users te maken heeft, wat een gemeenschappelijk iets is met US heeft.
Wel natuurlijk als je hier komt shoppen voor een US-modquote:
ik denk dat er een hoop baggerfoto-topics in us dan zullen verdwijnenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel natuurlijk als je hier komt shoppen voor een US-mod
Hey, da's MIJN tekst!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Plus dat FOT veel met fotografie/users te maken heeft, wat een gemeenschappelijk iets is met US heeft.
Dat sowieso, in US gaat het om het model en in FOT om de foto.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik denk dat er een hoop baggerfoto-topics in us dan zullen verdwijnen
gokje natuurlijk maar us en fot lijkt misschien wel iets op elkaar maar je verwacht toch heel andere topics
ik leer obiwanquote:
ja je had zo een mod kunnen wezenquote:
Probleem bij US is dat ze over smaak gaan twisten en dat is iets subjectiefs.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:52 schreef blackbully het volgende:
[..]
loopt alleen niet echt lekker in us
'hoe verbeter ik mijn S&G-foto' tips
Wegens een tekort aan tijd en tekort aan binding met US (alhoewel...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:08 schreef blackbully het volgende:
[..]
ja je had zo een mod kunnen wezen![]()
ik weet wat het probleem is.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
Probleem bij US is dat ze over smaak gaan twisten en dat is iets subjectiefs.
Daar is geen standaard voor, we runnen immers geen modellenbureau met bvb dames die 90-60-90 hebben. Daar is het S&G tips topic dan ook op stukgelopen, naast het feit dat een poster zich goed moet realiseren dat de foto niet bij iedereen in de smaak kan vallen.
als we nou met z'n allen voor jou stemmen.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wegens een tekort aan tijd en tekort aan binding met US (alhoewel...) heb ik besloten -na rijp beraad met mezelf- dat ik de kans aan me voorbij laat gaan
Het zou me niet eens verbazen als ik mod word zonder erom gevraagd te hebben.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:15 schreef blackbully het volgende:
[..]
als we nou met z'n allen voor jou stemmen.
dan krijg je een mooi blauw naampje en kun je editten.
je ziet dan maar hoeveel je online bent.
alleen als je niet genoeg je best doet dan geven we je wel op je donder
goed?![]()
nou waarvandaan kan ik mailen uit jou naam voor US-MOD ?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen als ik mod word zonder erom gevraagd te hebben.
De rest misschien nog niet hierquote:
Dat is helemaal waarquote:was alleen voorbeeld dat tips en trucks dus niet echt lekker loopt in us of je moet zin hebben in zeer intensief modden
Nu eens liever een die online is als ik er niet benquote:Op maandag 9 januari 2006 23:15 schreef blackbully het volgende:
[..]
als we nou met z'n allen voor jou stemmen.
dan krijg je een mooi blauw naampje en kun je editten.
je ziet dan maar hoeveel je online bent.
alleen als je niet genoeg je best doet dan geven we je wel op je donder
goed?![]()
kun je niet een kloon aanmaken dan? en die mede mod laten worden?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nu eens liever een die online is als ik er niet ben
Ow wacht, dat is dus idd niet vaak
Waar denk je dat een groot deel van de anonieme pageviews op US vandaan komen?quote:
Ik ben minstens net zo veel on line als jij, denk ik. Alleen ben ik niet altijd op Fokquote:Op maandag 9 januari 2006 23:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nu eens liever een die online is als ik er niet ben
Ow wacht, dat is dus idd niet vaak
nah das saaiquote:Op maandag 9 januari 2006 23:41 schreef blackbully het volgende:
[..]
kun je niet een kloon aanmaken dan? en die mede mod laten worden?
![]()
Jij reageert ookquote:Op maandag 9 januari 2006 23:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Waar denk je dat een groot deel van de anonieme pageviews op US vandaan komen?
oeps... nu heb ik ze verraden...![]()
En een heleboel andere FOTters nietquote:
Jouw kloontjes tellen nietquote:Op maandag 9 januari 2006 23:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En een heleboel andere FOTters niet
ik ben _moder8or_ niet!quote:
shit das waarquote:
Ik merk hetquote:Op maandag 9 januari 2006 23:54 schreef blackbully het volgende:
ik rageer ook niet.
ik gal alleen maar
of het nu ontopic is of niet het draait altijd uit op gallen
BB, hou eens op met neprellen en ga op een normale tijd slapen, dan kan ik dat nl ook doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:37 schreef blackbully het volgende:
tja ga al slapen
morgen weer vroeg op
truste
ps. mukie wees blij dat het dit keer alleen maar in SC is en dat feedback buiten schot blijft
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
BB, hou eens op met neprellen en ga op een normale tijd slapen, dan kan ik dat nl ook doen.
Dat gezeik van jullie constant, stelletje pubers.![]()
Sorry het is niet de bedoeling om jullie sc te vervuilen met dit soort dingen.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Sorry het is niet de bedoeling om jullie sc te vervuilen met dit soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |