Was wel leukquote:Op maandag 9 januari 2006 22:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik luister wel een keer terug
Limburgers hequote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef Casparovvv het volgende:
ik versta geen reet van die maikuuul
je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraagquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Limburgers he
Ik heb het idee dat ik ook onverstaanbaar ben voor mensen die niet uit het oosten komen![]()
Iets om de volgende meet rekening mee te houdenquote:
Haha ik helemaal niksquote:Op maandag 9 januari 2006 22:12 schreef saaw het volgende:
was het zo erg?
* saaw word benieuwd
maarja ik woon al mn hele leven in amsterdam en heb amper accent
dat van maikuul bedoel je?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:12 schreef saaw het volgende:
was het zo erg?
* saaw word benieuwd
ja, ik was op vakantie in Tsjechië, en dat halve hotel/resort pestte me met mijn rollende rquote:Op maandag 9 januari 2006 22:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Voor mij klinkt iedereen uit het westen een beetje kakker![]()
M'n oom uit dokkum kan anders ook geen beregoed Nederlandsquote:
nja dan ben ik kennelijk niet ras-amsterdamschquote:Op maandag 9 januari 2006 22:14 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dat van maikuul bedoel je?
En een ras-Amsterdamsche heeft een accentIk heb een typisch Hillegersbergs accent
![]()
Dat duurt nog wel ff.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens, jullie kunnen de herhaling toch luisteren ?
Ik ooookquote:Op maandag 9 januari 2006 22:12 schreef saaw het volgende:
was het zo erg?
* saaw word benieuwd
mijne rolt ook een beetje af en toe, maar hier is dat normaalquote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ja, ik was op vakantie in Tsjechië, en dat halve hotel/resort pestte me met mijn rollende r![]()
![]()
Welke kleur?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef snopprinses het volgende:
ik ga mn haren verven volgende week mên
als ik dan nog durf
welke kleur?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef snopprinses het volgende:
als ik dan nog durf
`quote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef snopprinses het volgende:
als ik dan nog durf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |