Idd en dan na de 10 kilometer van Velde met de Jong op het binnenterein....quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:03 schreef Arcee het volgende:
Ook mooi hoe Bob de Jong helemaal aan het einde juicht.
Hij schaatst ook best mooi. Z'n starts zien er krachtig uit.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:49 schreef snellejelle het volgende:
Cheek is nu serieus in vorm. Hij gaat wat laten zien denk ik!
Op de OS in SLC maakte Cheek hetzelfde mee op de 1500m in z'n rit tegen Sondral. Cheek ging als een waanzinnige weg, was halverwege nog veel sneller dan Parra en had Sondral dus ook ver achter zich gelaten. Maar Cheek ging op een hoop, Sondral had z'n gebruikelijke sterke slotronde en de Noor nam Cheek het brons nog af.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:40 schreef Arcee het volgende:
Wow, die Davis zeg! Op de 1000 meter vandaag in Collalbo moest-ie tegen Cheek die veel sneller opende waardoor Davis op de eerste wissel áchterlangs moest kruisen. Wint die gek ook nog.
de 1500 is voor cheek vaak wat te lang maar de 1000 kan hij prima aan hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 19:11 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Op de OS in SLC maakte Cheek hetzelfde mee op de 1500m in z'n rit tegen Sondral. Cheek ging als een waanzinnige weg, was halverwege nog veel sneller dan Parra en had Sondral dus ook ver achter zich gelaten. Maar Cheek ging op een hoop, Sondral had z'n gebruikelijke sterke slotronde en de Noor nam Cheek het brons nog af.
Søndrål's 1500 meters waren dan ook fan-fucking-tastic.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:11 schreef Brahimov het volgende:
Op de OS in SLC maakte Cheek hetzelfde mee op de 1500m in z'n rit tegen Sondral. Cheek ging als een waanzinnige weg, was halverwege nog veel sneller dan Parra en had Sondral dus ook ver achter zich gelaten. Maar Cheek ging op een hoop, Sondral had z'n gebruikelijke sterke slotronde en de Noor nam Cheek het brons nog af.
De winnende 1500m tegen Postma in Nagano staat hoog op m'n lijstje van favoriete schaatsmomentenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Søndrål's 1500 meters waren dan ook fan-fucking-tastic.
Hij was ervan overtuigd dat hij op die manier een snellere tijd kon rijdenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:56 schreef komrad het volgende:
die was echt uber natuurlijk hoewel er wel meer geschaatst heeft diewaren
ook erg grappig was zijn 10k die hij als intervaltraining bestempelde, ging een partij dood tijdens die race zeg
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:19 schreef Arcee het volgende:
En alle 1.500m-races vanÅdne SØNDRÅL
, een van de gaafste schaatsers aller tijden. Wat een kracht ging er van die man uit. Die hóórde je over het ijs gaan. De ijskristallen gingen angstig opzij en spatten over het ijs.
ja de rest van wereld heeft met verbazing er naar gekeken, maar was natuurlijk wel innovatiefquote:Op zondag 29 januari 2006 19:59 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hij was ervan overtuigd dat hij op die manier een snellere tijd kon rijden
1000 begint om 17:00 uur, dus is tegen een uur of 7 wel afgelopen. Ga je dan toch gewoon pas heen????quote:Op maandag 6 februari 2006 14:53 schreef KWAKje het volgende:
verdraaid nogeensaantoeik moet nieuwe vrienden.
vrienden die snappen dat ik tijdens de ows belangrijkere dingen te doen heb dan het bezoeken van suffe verjaarspartijtjes. dezelfde vriendin - en ik gebruik die term zeer lsojes - die vier jaar geleden heeft voorkomen dat ik rechtreesks naar 'gouden gerard' kon kijken, heeft mij zojuist uitgenodigd voor haar (inmiddels "hun") verjaardag. en ja hoor; weer tijdens de 1000m voor mannen.
echt, zoals ik het zie heb ik 2 opties: ik blijf thuis om mij te verlustigen aan echte bikkels, knappe mannen in snelle pakken, met trillende, en imposant grote dijen en na de finish met tranen van geluk en verdriet en een uitgeput KWAKje op de bank achterlatend. te genieten van zeer hoogstaande prestaties van snelschaatsende mannen. of
ik ga naar een treurige verjaardag met doorsnee prestaties van onopwindende mannen die ik wel kan maar niet wil aanraken. en bijpraten met die vriendin is er niet bij, want die is de hele avond bezig met gastvrouw spelen (wat ze overigens voortreffelijk doet).
nu nog een acceptabel en geloofwaardig k*tsmoesje verzinnen. want de waarheid zal onze verdunde vriendschap wel eens zeer kunnen beschadigen *zucht*
zoals je begrijpt i s 'video' geen optie meer na mijn trauma van 'gouden gerard'.
Ik moet verdomme s'avonds naar een verjaardag de 18é februariquote:Op maandag 6 februari 2006 16:57 schreef Thisbe het volgende:
Ik ga zaterdag bij deze wedstrijden kijken!Ik heb er HEEL veel zin in!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |