Lang over getwijfeld of ik dit verhaal wel zou durven posten ivm met mijn imago op fok, waarbij ik me overweldigd verheugd voel mijn ei kwijt te kunnen op deze fantastische site, maar goed ik heb de knoop doorgehakt.
Ooit heb ik uit nieuwsgierigheid eens een opblaaspop gekocht, k had geen flauw benul hoe zoiets eruitzag en zo
Op de verpakking stond zo'n verleidelijk blondje afgebeeld en werd ze de godin der liefde genoemd.
Na lang nadenken ben ik teruggekeerd naar die winkel, het was hard aan het vriezen dus ik had de gelegenheid me nogal incognito met een sjaal voor mn neus aan te kleden en de ultieme grens aan de kassa te overschrijden.
Ik kom thuis, haal dat ding uit de verpakking, blaas het op en ik werd er gewoon niet goed van...
Op de doos stond een verleidelijke dame, wat je in de praktijk te zie kreeg was een enorme grafkop met een enorm gat in haar kop, ze leek zo weggehaald uit het mortuarium van de dienst moordzaken ofzoiets.
Wat een lelijk ding was me dat ik kon het gewoon niet aanzien, ik heb snel het ventiel opengezet en haar zo snel mogelijk in mn grote rugzak bij elkaar gevouwen, ik wou zo snel mogelijk terug van dat onding af.
Ik zat op de fiets, wat er toen allemaal door mn hoofd spookte zo van stel je voor dat de politie me nu tegenhoudt en mn rugzak controleert
Toen kwam ik aan n plaats met nogal n brede sloot, ik snel dat ding daarin dumpen, in alle chaos was ik vergeten dat dat ding gewoon bleef drijven
Ik hoorde fietsers, ben gewoon weggereden zo snel als ik kon zonder ooit nog om te kijken.
Mijn klacht: die dingen zijn angstaanjagend en zouden ze uit de handel moeten halen