Aldus de kloonquote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef 2609 het volgende:
nou geloof mij je imago bereikt nu echt de nulgrens
liever een topic dat niet waar is dan een matennaaierquote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef de_puta_madre het volgende:
Is dit een grapje?
ik ben geen kloonquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:46 schreef 2609 het volgende:
[..]
liever een topic dat niet waar is dan een matennaaier![]()
Anders gezegd: praat eens in begrijpelijk nederlandsquote:Op maandag 9 januari 2006 21:50 schreef 2609 het volgende:
wat is er niet nederlands dan he?
Ja dat had je kunnen weten denk ik, is van plastig man!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef Taproot het volgende:
Ik kom thuis, haal dat ding uit de verpakking, blaas het op en ik werd er gewoon niet goed van...
Op de doos stond een verleidelijke dame, wat je in de praktijk te zie kreeg was een enorme grafkop met een enorm gat in haar kop, ze leek zo weggehaald uit het mortuarium van de dienst moordzaken ofzoiets.
ik begrijp het anders welquote:Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Anders gezegd: praat eens in begrijpelijk nederlands
Zou mooi worden als je jezelf niet begrijptquote:
SWAAA?????quote:Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Anders gezegd: praat eens in begrijpelijk nederlands
En natuurlijk op FPquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:05 schreef Dophertje het volgende:
En vervolgens in de krant lezen dat de brandweer/politie/ambulance is uitgerukt omdat iemand een vrouw in het water zag drijven
quote:
doe is een scooter naquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:48 schreef Maikuuul het volgende:
Hahamensen die zulke dingen kopen rofl !!!
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef Furious het volgende:![]()
Dit is nou een topic waar ik om moest lachen.
Het ding is volgens mij al gevonden:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:30 schreef anisubs het volgende:
Anders kon je het beter op Ebay of marktplaats verkopen.
Nu heb je die troep in de sloot gegooit wat natuurlijk ook 't natuur aantast.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:57 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het ding is volgens mij al gevonden:
ontmaagd
En daarom zou ik als ik ts was, nog een pop kopen en die erbij dumpen.. alleen is ook maar zo alleen.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:11 schreef buzzer het volgende:
leuk topic dit
ik zie de opblaaspop al eenzaam drijven in de sloot...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:57 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het ding is volgens mij al gevonden:
ontmaagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |