Shut your fucking face unclefuckerquote:
Zit er geen macro stand op dat dingquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
[[url=http://img131.imagevenue.com/loc231/th_d069f_pootje.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:30 schreef Rausdouwer het volgende:
ja winter...![]()
vooruit ik zal Mercy maar even helpen danprobeer nog eventjes geduld op te brengen, hij bedoelt het niet verkeerd hoor. Het komt vanzelf wel goed.
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pimbin'![]()
vergeet mijn verhaal
doen
Niet zo rude he, shut you're face uncklefuckerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, vertel eens, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij zie er wel smakelijk uitziet?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
[[url=http://img131.imagevenue.com/loc231/th_d069f_pootje.jpg]afbeelding][/URL]
Dat sucktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:09 schreef Gawaine het volgende:
rem ingedrukt houdennie meer doen dan maar
![]()
Zelfs bij een rustige rijder worden die remschijven bloedheet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:04 schreef worldpimber het volgende:
Dat suckt
Martie zei het ook ooit een keer tegen me tijdens het rijden ... ik dacht dat die schijven nooit zo heet worden met gewoon openbaar weg gebruik, toch niet dus![]()
Ik denk dat ze bijna nooit 100% recht kunnen zijn.quote:Volgens mij is 1 of 2 van mijn schijven ook heel minimaal krom getrokken.
Stukken beter, maar ik mis de motor op de fotoquote:Op woensdag 11 januari 2006 08:50 schreef ondeugend het volgende:
Deze is beter.
[[url=http://img12.imagevenue.com/loc286/th_5dae5_pootjes.jpg]afbeelding][/URL]
Bekend verhaal ...quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
CU later, ben alleen vandaag, maar probeer toch wat te doen.. moeilijk wel.![]()
![]()
Hejquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:07 schreef Worldbeater het volgende:
Ik denk dat ze bijna nooit 100% recht kunnen zijn.
Zolang ze niet trillen onder het remmen is een minieme afwijking niet iets om je druk over te maken.![]()
Ah, dus bij jou trilt je stuur als een GEK als je aan het remmen gaat.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:00 schreef worldpimber het volgende:
AaarghKutland met je kutregen
Wil ik weg, ... maar nou heb ik geen zin. Straks smelt ik nog
[..]
Hej
Hoe denk je dat ik merk dat ze licht krom kunnen zijn?
Nu welquote:Op woensdag 11 januari 2006 07:28 schreef hicham het volgende:
Mogguh
[..]
Shut your fucking face unclefucker [afbeelding]
You're the one that fucked your uncle unclefucker [afbeelding]
Staat [afbeelding] echt [afbeelding] niet [afbeelding] op [afbeelding] repeat [afbeelding] hier [afbeelding] hoor
[..]
Zit er geen macro stand op dat ding![]()
Geen mailtje van R2-D2 [afbeelding]
Ik dacht in eerste instantie aan het slepende geluid als je uitrolt terwijl de motor zelf al uitstaat, of tijdens het verplaatsen van de motor. Maar je had al eens een schijf van Plo gemonteerd omdat je deze motor met kromme schijven kocht. Nu alweer problems dusquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:00 schreef worldpimber het volgende:
AaarghKutland met je kutregen
Wil ik weg, ... maar nou heb ik geen zin. Straks smelt ik nog
Hej
Hoe denk je dat ik merk dat ze licht krom kunnen zijn?
Okay...quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie aan het slepende geluid als je uitrolt terwijl de motor al uitstaat, of tijdens het verplaatsen van de motor. Maar je had al eens een schijf van Plo gemonteerd omdat je deze motor met kromme schijven kocht. Nu alweer problems dus:bwt i'm with stupid?
![]()
En graag geen vragen stellen aan mij, ben al 2 uur aanwezig hier... time flies.![]()
![]()
Dat van Plo ging een tijd goed zegmaar.... maar nu na heel wat kms lijkt het remgebeuren heel licht te trillen. Niet zo extreem als toen voor die Plo schijf gelukkig, maar ik hoop iig na uitvoerig testen dat het verbeelding is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:35 schreef Worldbeater het volgende:
Ik dacht in eerste instantie aan het slepende geluid als je uitrolt terwijl de motor zelf al uitstaat, of tijdens het verplaatsen van de motor. Maar je had al eens een schijf van Plo gemonteerd omdat je deze motor met kromme schijven kocht. Nu alweer problems dus:bwt i'm with stupid?
![]()
Neequote:Op woensdag 11 januari 2006 10:31 schreef bwt het volgende:
Ah, dus bij jou trilt je stuur als een GEK als je aan het remmen gaat.![]()
Dank uquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Ik heb het gisteren ook nog geprobeerd maar dat was niet gelukt![]()
Goedemorgen![]()
Van de week een leuke sollicitante gehad.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:39 schreef R2-D2 het volgende:
Zt er een Geisha inbegrepen bij de functie en moest je daarom zo goed engels spreken?
Heeft ze d'r inburgeringscursus al gedaan?
Is ze geslaagd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Schijfremslot, zo gekocht of door hitte ooit vervormt i.c.m remmen ingedrukt houden?
Geen leuke 'grap' nee, goedkoop ook niet
quote:Op woensdag 11 januari 2006 07:28 schreef hicham het volgende:
Shut your fucking face unclefucker [afbeelding]
You're the one that fucked your uncle unclefucker [afbeelding]
Staat [afbeelding] echt [afbeelding] niet [afbeelding] op [afbeelding] repeat [afbeelding] hier [afbeelding] hoor
Je hebt het toch gezegd ook al durfde je het nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Dank udank u
dank u
dank u [afbeelding]
Maar ... maar ... euuh..ik durf het bijna niet te zeggen maar ik wou dus eigenlijk dat GSX-R 750 artikel en niet dat artikel dat over de Z'tjes ging
Dat was alleen om aan te geven om welk nummer het ging
Waar was je met je gedachten.quote:
SM voor als je alleen bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je hebt het toch gezegd ook al durfde je het nietJe bent mijn held
Onverschrokken, doelgericht, dapper, geen berg te hoog, geen zee te diep...
![]()
![]()
Vanavond mag ik weer iets inscannen voor mijn held [afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |