Vertel!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Er zit ook een leuk meisje in mijn groep
Ga je weg dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:03 schreef nixxx het volgende:
als ik dan nog in de buurt zit kom ik wel hooren tap maar raak
Tap hangen,quote:Op maandag 9 januari 2006 21:03 schreef nixxx het volgende:
als ik dan nog in de buurt zit kom ik wel hooren tap maar raak
Zeker pot.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze is leuk.
De rest zie je wel op de voorstelling.
Idem.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik niks heb en als jij het zo lang volhoudt, dan wil ik het wel overwegen...
Doe jij een goede vriend es een plezier en regel d'r MSN adres...quote:
heb je ook drambuie achter de tap?quote:
Volgens mij heet ze Ellen.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe jij een goede vriend es een plezier en regel d'r MSN adres...
goede avatar!!!quote:
Hoog?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij heet ze Ellen.
Je weet hoe google werkt he?
Waar is de middelvingersmiley als je m nodig hebt!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
goede avatar!!!ik kan het niet vaak genoeg zeggen
doei Cara enjoy het boek.. en ik zal proberen of ik wat fatsoenlijke muziek kan regelen.,.. maar ik heb er een hard hoofd inquote:Op maandag 9 januari 2006 21:08 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ga met een kop thee.. een boek en muziek op de achtergrond de bank op...
Fijne avond nog iedereen..![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:08 schreef melismay het volgende:
Waar is de middelvingersmiley als je m nodig hebt!
Erwin en Ellen... Mmmm, dat heeft wel een heel hoog 'vrienden voor het leven' gehalte...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij heet ze Ellen.
Je weet hoe google werkt he?
Desalniettemin moet ik mij in deze toch bij nixxx aansluiten. Nou ja, niet alleen in deze, he Blinky?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Waar is de middelvingersmiley als je m nodig hebt!
ja.. en cynix wil op de irc geen roddels doenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Desalniettemin moet ik mij in deze toch bij nixxx aansluiten. Nou ja, niet alleen in deze, he Blinky?.
Roddelen is de enige rage waar geen einde aan komt.quote:
Doe eens een sappige dan!quote:
Ja, nixxx, doe eens een leuke nieuwe roddelquote:
Wat een zwaktebod!quote:
Inderdaad, niet te drinken die zooi.quote:
Damn..quote:Op maandag 9 januari 2006 21:25 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Roddelen is de enige rage waar geen einde aan komt.
Je hebt nog bijna 11 maanden om iets te bedenkenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:35 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb nog helemaal geen sinterklaassurprise kunnen verzinnen.
Dat zijn wederkerende rages. 't is een kwestie van geduld, dat heel Holland over knikkers lult.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef Sjowhan het volgende:
Damn..
En me knikkers zijn niet meer een rage zeker?
Maak een sneeuwpop van papier maché!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:35 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb nog helemaal geen sinterklaassurprise kunnen verzinnen.
En me flippo's? En me furby?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat zijn wederkerende rages. 't is een kwestie van geduld, dat heel Holland over knikkers lult.
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:35 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Inderdaad, niet te drinken die zooi.
Zelfde als de knikkers. Vergeet je jojo niet.quote:
jawel hoor, zowel roddelen als knikkeren gaat nooit meer overquote:Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Damn..
En me knikkers zijn niet meer een rage zeker?
Ja, 31 juni is het zoverquote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef Godlike02 het volgende:
Eindelijk!
![]()
Jammer dat je al gaat trouwen met MissMSX![]()
en tijgerstrings komen ook weer terugquote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
jawel hoor, zowel roddelen als knikkeren gaat nooit meer over
Ah, tijgerstrings... Als ik een openhaard zou hebben zou ik ze erin gooien zodra ik ze bij de dame in kwestie heb uitgetrokken!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
en tijgerstrings komen ook weer terug
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
en tijgerstrings komen ook weer terug
Mooi mooi mooiquote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
jawel hoor, zowel roddelen als knikkeren gaat nooit meer over
Nee, nog 4 dagen, vrijdag is het sinterklaas.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je hebt nog bijna 11 maanden om iets te bedenken
IRC en chat logs zijn verbodenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:46 schreef nixxx het volgende:
[21:45] <blinqui> nixxx... dat is chantage!
[21:45] <nixxx> eeeehm.. ja blinqui
[21:45] <blinqui>
[21:45] <nixxx>
hehehehe
doe eens een alternatief voorstel danquote:
Ohja, de Utrechtse kalender is anders ingedeeld.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef QyRoZ het volgende:
Nee, nog 4 dagen, vrijdag is het sinterklaas.
sue mequote:
Een vrouw naar m'n hart. Met jou durf ik rustig eens een beschuitje te gaan eten!quote:
Het is nie bedoeld als afkraken, het is mijn persoonlijke meningquote:Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
doe eens een alternatief voorstel danafkraken is zooooooo makkelijk
en ondertussen heb je de kast volliggen met die dingenquote:
dat was provocatiefquote:Op maandag 9 januari 2006 21:54 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Het is nie bedoeld als afkraken, het is mijn persoonlijke mening
Dan kon je al niet meer postenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
sue me
hehehe heb ik even geluk dat cynix geen FA meer is
iddquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:34 schreef nixxx het volgende:
poging 1: GF was vandaag helemaal niet aan het lessen, maar hij was ook niet bij Mokster.. hij zocht het hogerop!ik zeg alleen maar ... Rita .. maar mondje dicht he
nee dat toch ook nietquote:Op maandag 9 januari 2006 21:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
idd
zeg.. _kimmie_ vind jij mannen met een hendig sjieke slip niet iets?
* nixxx streept Maikuuul door..quote:
Veluwse kalenders.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:53 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ohja, de Utrechtse kalender is anders ingedeeld.
beter dan een ministerquote:
neuh.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog wat leuks te vertellen verder?
En dan zeker met deze tekst erbij:quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef QyRoZ het volgende:
Eigen kalender eerst!
Dat ik dit nog mag meemaken . . .quote:
Als nuchtere Groninger (quote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef Litpho het volgende:
Dat IS eng.
Ik luister liever een week verplicht SkyRadio...quote:
blinky was weer bezig... mij aan de vrouw helpen op fokradioquote:Op maandag 9 januari 2006 22:23 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik luister liever een week verplicht SkyRadio...
Ik ben meer van:quote:Op maandag 9 januari 2006 22:10 schreef MSXUser het volgende:
[..]
En dan zeker met deze tekst erbij:
[...]
quote:Heerde is het mooiste plekkien
In ons boeren vaderland
Ginds de Iesel met zien weerden
Daar weer bosch en heuvelrand
’t Is een lus, die bonte kleuren
Noord of Zuud, ja Oost of Wes
’t Is een prachtig Veluwsch landschap
Deur zien bomen, veld en gręs
’t Is een prachtig Veluwsch landschap
Deur zien bomen, veld en gręs
Hier woon ie ech bie de boeren
Met heur varkens en heur koe
Hier ku’j heerlijk buten wonen
Zonder al dat stadsche gedoe
Heerde blief moar fijn bie het olde
Pas op dat z’oe niet verleid
In dat mooie Heerder landschap)
bis
Past geen stadsche deftigheid)
’t Heerder volk door ku’j op bouwen
’t Is een volk vol warkzaamheid
Want de goed bewarkte akker
Word op tie’e zeijd en ‘e meijd
As kind hę’k hier ‘e loopen
Wat er gebeuren zal
’k Blieve trouw an disse woorden)
bis
Heerde, heerde bôvenal).
Sieg Heerde!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:25 schreef Ultrawuft het volgende:
Bah weer zo'n fanatiekeling uut Heerde.
waar ligt dat?quote:
Ah, het 'Heerder volkslied'quote:
ah.. in marokkoquote:Op maandag 9 januari 2006 22:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tussen de Iesel met zien weerdn en het bosch en heuvelland.
Ik luister liever 3fm als fokradioquote:Op maandag 9 januari 2006 22:23 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik luister liever een week verplicht SkyRadio...
3FM is langer vol te houden dan Skyquote:
Dat ze 'm nog draaien mag een wonder hetenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef nixxx het volgende:
nu eindelijk shine on you crazy diamonds die ik 2 uur geleden aangevraagd had
Niet zo gek, het kost je op een beetje p2p-netwerk wel twee uur om het nummer binnen te krijgen met die spelfoutquote:Op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef nixxx het volgende:
nu eindelijk shine on you crazy diamonds die ik 2 uur geleden aangevraagd had
-s dan.. het is al laat hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 22:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet zo gek, het kost je op een beetje p2p-netwerk wel twee uur om het nummer binnen te krijgen met die spelfout.
quote:
QyRoZ.quote:
Trusten Q!quote:
Dat vergeet ik steedsquote:
Pst, je MSN doet nu helemaal niks meer...quote:
Grrrrrrrrrquote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pst, je MSN doet nu helemaal niks meer...
* MissMSX biedt dekentje aanquote:Op maandag 9 januari 2006 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*zoekt warmte
Installeer dan ook een fatsoenlijke IMquote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef AirwiN het volgende:
Pst, je MSN doet nu helemaal niks meer...
Met jou kan ik tenminste praten!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:40 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Installeer dan ook een fatsoenlijke IM
Nogmaals:quote:Op maandag 9 januari 2006 23:40 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Installeer dan ook een fatsoenlijke IM
wie zegt dat??quote:Op maandag 9 januari 2006 23:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nogmaals:
HET HEEFT NIETS MET DE CLIENT TE MAKEN!!!!!!
De client is koningquote:Op maandag 9 januari 2006 23:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nogmaals:
HET HEEFT NIETS MET DE CLIENT TE MAKEN!!!!!!
Dat ligt er maar net aan.quote:
Beetje brak van het werken, verder alles goedquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, geloof het wel..
en met jou dan??
ik van die drank van gisterenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje brak van het werken, verder alles goed
Je bent dus toch nog uit geweest met je prittstiftquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik van die drank van gisterenwas weer erg laat geworden
denk dat ik dat nu niet haal hoor!
![]()
nee hoor, heb hier een halve fles whiskey achterover geslagenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent dus toch nog uit geweest met je prittstift
Ik had ook optijd op bed willen liggen. Mislukt dus
Ok, daar kan je ook heel erg brak van zijn de volgende dagquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee hoor, heb hier een halve fles whiskey achterover geslagen
ben laat begonnen met een borrel te nemen, was klaar met de prittstiftquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ok, daar kan je ook heel erg brak van zijn de volgende dag
Dan stond ik dus al weer naast mijn bed voordat jij erin gingquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ben laat begonnen met een borrel te nemen, was klaar met de prittstift
en raakte toen in een multi, wat toch doorging tot het licht was![]()
o, dat zal vast niet de eerste en de laatste keer zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan stond ik dus al weer naast mijn bed voordat jij erin ging![]()
niet eerder dan woensdag...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
Die geloof ik zomaar hoor
Niet werken overdag?
heb het eens vier dagen volgehouden... heb slaapstoornissenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
Dat hou je toch geen weken achter elkaar vol? Ik niet meer iig
ik leer het nu accepteren, en besteed mijn tijd nuttig als ik niet kan slapen. maar ik stort inderdaad vanzelf in...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ok, maar na die 4 dagen volgt dan wel een 'crash'?
En slaapstoornissen lijkt me echt vreselijk. Heb een paar maanden lang heel slecht geslapen en dat was al vreselijk.
ik heb een beetje ingesteld dat zondag echt een rustdag is, maar de komende tijd zal daar ook wel niet veel van komenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:58 schreef marcb1974 het volgende:
Das iig iets als je dan nuttig bezig kan zijn, ga je jezelf niet liggen irriteren. En dan maar om de zoveel dagen een dag slapen?
Nee, zaterdags gaat vaak niet lukken, door wedstrijden en zo.. Maar ach, ik overleef het wel, en na de eerste week van maart is die drukte over!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
Das wel even minder dan als je die niet meer als rustdag hebt. En de zaterdag dan maar als rustdag?
*zet de open haard aanquote:Op maandag 9 januari 2006 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*zoekt warmte
nog 8 weken topdruktequote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:08 schreef marcb1974 het volgende:
T is zo begin maart, dan maar even doorbijten
Gaat je vast wel lukkenquote:
Welterusten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga nu wel proberen te slapen, over 4,5 uur gaat mijn wekker weer
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat je vast wel lukken
Ik ga nu wel proberen te slapen, over 4,5 uur gaat mijn wekker weer,
truste![]()
trusten mannekes...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Welterusten.
Probeer al dagen een beetje vroeg naar bed te gaan, maar wilt nog niet echt lukken . . .![]()
Ik zit dan ook niet bovenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:20 schreef DarKZeN het volgende:
Hierboven gaat snachts altijd de verwarming uit![]()
dekentje erbijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:20 schreef DarKZeN het volgende:
[..]
Hierboven gaat snachts altijd de verwarming uit![]()
Of samen lekker in bed liggenquote:
Juistem.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:21 schreef QyRoZ het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen.
5,5 uur op een nacht is ook niet alles. Zeker niet als je het weekend ook geen records qua slapen hebt gezet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:35 schreef Christine het volgende:
Oja, ik was wakker.
4 uur slaap is toch écht te weinig
Werkse!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:56 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, ik ben weg, tot vanavond maar weer
Ja, tell me about itquote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
5,5 uur op een nacht is ook niet alles. Zeker niet als je het weekend ook geen records qua slapen hebt gezet.
Desondanks...![]()
Bij mij ligt het eraan hoe vaak ik zo kort slaap. Een week is nog vol te houdenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:35 schreef Christine het volgende:
Oja, ik was wakker.
4 uur slaap is toch écht te weinig
Same here ... 2nd night in a row met 4 uur herequote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:06 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Bij mij ligt het eraan hoe vaak ik zo kort slaap. Een week is nog vol te houden![]()
I top that: heb vannacht maar 5 uur slaap gehadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
5,5 uur op een nacht is ook niet alles. Zeker niet als je het weekend ook geen records qua slapen hebt gezet.
Desondanks...![]()
Oeh... Wat heb jij te vertellen dat dat niet hier kan!quote:
Er is altijd wel iemand te vinden die nog slechter af is...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I top that: heb vannacht maar 5 uur slaap gehad
Een iemand die nu ook nog eens richting de file vertrektquote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand te vinden die nog slechter af is...
Goeiemorgen!![]()
Wat heb je allemaal gedaan dan, dat je zo weinig slaapt?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I top that: heb vannacht maar 5 uur slaap gehad
Je zit nog thuis nu?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een iemand die nu ook nog eens richting de file vertrekt
Ik mag ook den heerlijcke stoet met automobielien inquote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een iemand die nu ook nog eens richting de file vertrekt
Luxepaarden! Ik ben al drie kwartier bezig...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik mag ook den heerlijcke stoet met automobielien in![]()
Hoe zit dat?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik mag ook den heerlijcke stoet met automobielien in![]()
Hoe laat begint die training dan wel niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:02 schreef webspider het volgende:
Vandaag, morgen en donderdag op training!
Tis alleen een pokke-end rijden
Gelukkig doet internet het nog wel!quote:
Same herequote:
Verder alles, behalve het mainframe en daar moeten we nou juist mee werkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig doet internet het nog wel!
Tijd voor koffie dan!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Verder alles, behalve het mainframe en daar moeten we nou juist mee werken
God, we worden wijs. Ik ben de hele avond bezig geweest met een eassay voor mijn studie. Mijn hoogtepunt van de avond was jouw sms. Zegt dat genoeg over de spannende dingen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:46 schreef Mokster het volgende:
Goodmorning everybody!!
Gosh... ik ben wel ontzettend goed bezig met huiswerk maken, vroeg naar bed, etc. etc. etc., maar ik heb gisteravond niet eens mn computer aan gehad!
Heb ik nog spannende dingen gemist??
Mogguh Moksyquote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:46 schreef Mokster het volgende:
Goodmorning everybody!!
Gosh... ik ben wel ontzettend goed bezig met huiswerk maken, vroeg naar bed, etc. etc. etc., maar ik heb gisteravond niet eens mn computer aan gehad!
Mogge! Je bent niet de enige!quote:
Het telefoontje dat aanleiding gaf tot de sms was mijn hoogtepunt van de avond...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
God, we worden wijs. Ik ben de hele avond bezig geweest met een eassay voor mijn studie. Mijn hoogtepunt van de avond was jouw sms. Zegt dat genoeg over de spannende dingen?![]()
Nachtje doorgehaald? Of gewoon slecht geslapen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar echt moe![]()
Moet ni eigenlijk auto in stappen maar dat gaat even niet lukken
Heb je af en toe ook van die moment dat je denkt: wat is de kwaliteit van mijn leven dat ik zulke dingen als hoogtepunt van een avond benoem?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:01 schreef Mokster het volgende:
Het telefoontje dat aanleiding gaf tot de sms was mijn hoogtepunt van de avond...![]()
Nu wel ja...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je af en toe ook van die moment dat je denkt: wat is de kwaliteit van mijn leven dat ik zulke dingen als hoogtepunt van een avond benoem?![]()
Goed geslapen maar alleen te kortquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nachtje doorgehaald? Of gewoon slecht geslapen?
quote:
Ik heb helaas dat aai-over-de-bol-plaatje van Er niet...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Goed geslapen maar alleen te kort
van 20.00 tot 01.30 zitten werken.
Als of ik overdag nog niet genoeg had gedaan![]()
Je kan natuurlijk schaamteloos misbruik maken van die van mij...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:18 schreef Mokster het volgende:
Ik heb helaas dat aai-over-de-bol-plaatje van Er niet...
Maar ja... ik ben dan weer blond en kom niet eens op dat ideequote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk schaamteloos misbruik maken van die van mij...
Afgelopen nacht wel kopzorgen. Van 't weekend kan wel als hobby beschouwd worden jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:22 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan dan, dat je zo weinig slaapt?
Kopzorgen? Uit de hand gelopen hobby?
Yns! Is 't gelukt met de slaolie?quote:
Werd wakker met koppijn en nog altijd doofquote:
Hoe laat is bij jou 'voor de files uit'?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:25 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Hoe zit dat?
[..]
Hoe laat begint die training dan wel niet?
Ook @MissMSX een goede reis...
* Una_Piedra voor de files uit was vertrokken
dat wel, maar wat is dat een troepquote:
In elk geval geen koorts danquote:
Ja, vertel mij wat... Het valt nu gelukkig wel mee, maar ik heb tijden gehad dat ik er om de maand mee aan de slag mocht. Je wordt er wel handig in, alleen je kussen wordt zo verrekte smerig...quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
God, we worden wijs. Ik ben de hele avond bezig geweest met een eassay voor mijn studie. Mijn hoogtepunt van de avond was jouw sms. Zegt dat genoeg over de spannende dingen?![]()
daar heb je watjes voorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat... Het valt nu gelukkig wel mee, maar ik heb tijden gehad dat ik er om de maand mee aan de slag mocht. Je wordt er wel handig in, alleen je kussen wordt zo verrekte smerig...
Gemist? Mij natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:46 schreef Mokster het volgende:
Goodmorning everybody!!
Wat? Had ik onze non discussie over jouw brakke MSN client als hoogtepunt van de avond moeten benoemen?quote:
Ik zweer bij een pipetje, maar die rommel loopt ook weer naar buiten... Vandaar... Genoeg over dit onderwerp...quote:
Uiteraard!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat? Had ik onze non discussie over jouw brakke MSN client als hoogtepunt van de avond moeten benoemen?![]()
Nee, dank je... Ik betere hoogtepunten om aan terug te denken...quote:
quote:
zin in bits en bytesquote:
Mogguh. Koffie?quote:
Je breekt m'n hartquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dank je... Ik betere hoogtepunten om aan terug te denken...![]()
eerst maar eens een halve liter water.. dorst...quote:
Ter verduidelijking dan... Ik heb betere hoogtepunten MET JOU beleefd om aan terug te denken in plaats van een discussie over je brakke MSN client...quote:
Koffie is water met een smaakjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
eerst maar eens een halve liter water.. dorst...
Eind februari is er weer een workshop. Aanmeldingen lopen via MSN.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:57 schreef nixxx het volgende:
* nixxx zit stil en leert moves van Airwin...
Dat wilde ik even horenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ter verduidelijking dan... Ik heb betere hoogtepunten MET JOU beleefd om aan terug te denken in plaats van een discussie over je brakke MSN client...![]()
Jij ontzettende vrouw! Maar verder ben je erg lief enzo!quote:
koffie onttrekt vocht.. en dr is gister al genoeg bloed gevloeidquote:
Beeb?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar natuurlijk niet voordat ik GF even heb begroet!
Hey beeb!![]()
Jij ontzettende man! Maar verder ben je erg lief enzo!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ontzettende vrouw! Maar verder ben je erg lief enzo!![]()
![]()
Dit schreeuwt om een kansloze coup soleil grap. Heb jij ff mazzel dat ik niet aan kansloze grappen doe!quote:
zodra ik een relatie in mijn omgeving vernietigd heb, voeg ik je toequote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eind februari is er weer een workshop. Aanmeldingen lopen via MSN.
Het enige dat ik vraag als vergoeding is het MSN adres van een leuke vrijgezelle dame in je omgeving om de kwaliteit van mijn moves op peil te houden of, indien nodig, te verbeteren!![]()
Kopje thee dan? [insert theesmiley]quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
koffie onttrekt vocht.. en dr is gister al genoeg bloed gevloeid
Zullen we de sprong samen dan gewoon maar wagen dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij ontzettende man! Maar verder ben je erg lief enzo!![]()
haiquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kopje thee dan? [insert theesmiley]
Gaan nu elkaar nu en publique de liefde verklaren?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we de sprong samen dan gewoon maar wagen dan?![]()
heb je voor mij ook een kopje?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
hai
heb nu halve liter pul thee voor mijn neus
Voor de mensen die het echt nog niet doorhadden...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaan nu elkaar nu en publique de liefde verklaren?![]()
![]()
![]()
Chaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
hai
heb nu halve liter pul thee voor mijn neus
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:10 schreef Pheno het volgende:
Hallo geile bosnegers
Hey bikkel! Alweer aan het werk terwijl je zo ziek was of was het zo'n 'maandagochtend ziek zijn'?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:10 schreef Pheno het volgende:
Hallo geile bosnegers
Ik ben nooit van mijn werk weg omdat ik geen zin hebquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey bikkel! Alweer aan het werk terwijl je zo ziek was of was het zo'n 'maandagochtend ziek zijn'?
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!!quote:
Bovendien doe je thuis ongeveer even veel als op je werk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben nooit van mijn werk weg omdat ik geen zin heb
Een pinguin met een flinke verkoudheid.....quote:
* nixxx schenkt kopje thee uit pulquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je voor mij ook een kopje?
*bibber*
Zolang ik betaald word zit ik daar niet meequote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bovendien doe je thuis ongeveer even veel als op je werk.![]()
Waarom wordt toch altijd de associatie tussen bosnegers en geil gelegd?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:10 schreef Pheno het volgende:
Hallo geile bosnegers
quote:
Wellicht is dit DE levensvraag die jij kunt beantwoorden in je scriptie!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom wordt toch altijd de associatie tussen bosnegers en geil gelegd?![]()
ja.. kopje schiet niet opquote:
dank je Nixxxquote:
We zijn in een felle strijd verwikkeld nixxx.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:03 schreef Arcee het volgende:
797. (801) 9389 0575 038 Plato1980
798. (811) 9384 0828 129 nixxx
ik ben heel aardig.. en tof... en lief... en dat weten alle fokradio luisteraars na gister ook weerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je Nixxx
@Pheno, gefeli met je verjaardag
en beterschap
race you to 10000quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We zijn in een felle strijd verwikkeld nixxx.![]()
Gefelciteerdquote:
Zijn er wel mensen hier die het ueberhaupt doorhebben?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de mensen die het echt nog niet doorhadden...![]()
Feli Pquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang ik betaald word zit ik daar niet mee
quote:
Vooral tot 1 uur 's nachts?quote:
ik hou het liever zo dat ik niets doorheb... een beetje zoals de sig van christine.. zelfbedrog isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zijn er wel mensen hier die het ueberhaupt doorhebben?
Zolang jij het maar doorhebt!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hoe oud is u geworden?quote:
Te oud voor woordenquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:22 schreef Pheno het volgende:
Gisteren 1/3+ van een puzzel van 1500 stukjes gedaan, ik kan geen vacht van een ijsbeer meer zien (en dat als pinguin).
niet afmaken die puzzel, anders eet ie je opquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:22 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo maar iets ziekigs doen ofzo, het schijnt dat je dat moet doen als je ziek bent
Gisteren 1/3+ van een puzzel van 1500 stukjes gedaan, ik kan geen vacht van een ijsbeer meer zien (en dat als pinguin).
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Beterschap! Heb je nog leuke cadeau's gehad trouwens van je liefhebbende partner?
Ik denk dat jullie expres genegeerd worden!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je was je heel erg aan het vervelen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:22 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo maar iets ziekigs doen ofzo, het schijnt dat je dat moet doen als je ziek bent
quote:
Ja, 7 uur achter 1 stuk gepuzzeledquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je was je heel erg aan het vervelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |