Mag de betreffende TS helemaal geen topics meer openen in V&A?quote:Dicht.
TS geeft hier zelf aan handelaar te zijn. Handelaars worden geweerd op V&A.
je probeerde een boxset voor de dubbele prijs te slijten. Je probeerde er zelf beter van te worden > Dat is handel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:27 schreef kinky_queen het volgende:
Hahahaha, hey Elisa met handelaar bedoel ik niet dat ik een winkeltje heb of zo hoor, als je mijn topic op dvd.nl eens doorkijkt zie je dat ik dvd's die nog gesealed zijn onder de verkoopprijs verkoop en daar dus zelfs verlies op maak
![]()
Dat behoeft helemaal geen handel te zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:32 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
je probeerde een boxset voor de dubbele prijs te slijten. Je probeerde er zelf beter van te worden > Dat is handel.
De TS vergat dat hij die boxset verkocht had voor ¤65 en wilde er maar 150 voor hebben?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Dat behoeft helemaal geen handel te zijn.
Kijk jij maar eens in de historie van V&A, dan zul je zien dat er mensen zijn geweest die meerdere malen producten hebben aangeboden met een winstmarge.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:38 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
kun je het ook even beargumenteren? of houd je het bij deze one-liner?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:40 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Kijk jij maar eens in de historie van V&A, dan zul je zien dat er mensen zijn geweest die meerdere malen producten hebben aangeboden met een winstmarge.
Dit werd door de mods gewoon toegestaan.
ik vond mijzelf vrij duidelijkquote:Misschien moet je zelf eens een wat meer uitgebreide post plaatsen. De 1 liner die je zelf laat ziet slaat overigens ook alles.![]()
Dat heeft niets met geluk te maken, maar niet consequent modereren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:43 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
geluk.
Mods gaan denk ik niet elk topic tegen de lamp houden of er misschien een handeltje achter zit.
er werd door tig users opgemerkt dat die Kinky-queen de boel belazerde.
[..]
ik vond mijzelf vrij duidelijken aan jouw reactie te zien jij mij ook.
Jij vind dat men een prijslijst van DVD boxsets naast elk topic moet gaan leggen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:45 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Dat heeft niets met geluk te maken, maar niet consequent modereren.
quote:Ben je soms een kloon van een mod ofzo?![]()
Ik geef je geen toestemming om mijn uitspraken zo over het net te gooien. Niks geen nieuwe signature dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:48 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Jij vind dat men een prijslijst van DVD boxsets naast elk topic moet gaan leggen?
"goh, die AMD processor is nieuw ¤ xx,- en XXXX verkoopt het voor xxx "
TJAK handel! slotje.
Hoe zie je dat precies?
Komop dit lag er zoooo dik boven op.
[..]dit wordt mijn nieuwe signature
Belazerde? Ik dwing toch niemand om die set te kopen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:43 schreef Het_Biertje het volgende:
...er werd door tig users opgemerkt dat die Kinky-queen de boel belazerde.
je bent laatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:51 schreef tonks het volgende:
Wat een kneus ben je ook het_biertje. je bent hier geen mod hoor
Ik vraag je nog eenmaal vriendelijk doch dringend om de door mij gedane uitspraak te verwijderen.quote:
Ik ben het helemaal met je eens. In de FAQ staat tevens dat alleen toegangskaarten niet boven de winkelwaarde mogen worden verkocht.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:51 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Belazerde? Ik dwing toch niemand om die set te kopen?
btw, het was niet mijn bedoeling om zo'n rel te starten hoor
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:52 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Ik vraag je nog eenmaal vriendelijk doch dringend om de door mij gedane uitspraak te verwijderen.
Ik ga ervan uit dat je zelf tot inkeer komt, en geen dingen doet die een ander liever niet ziet.quote:
hoe weet jij van mijn cavia!?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:55 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je zelf tot inkeer komt, en geen dingen doet die een ander liever niet ziet.![]()
Bedankt voor je voorlopige medewerking. Nu gaarne de datum ff unlinken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:57 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
hoe weet jij van mijn cavia!?![]()
Je beseft dat je juridisch gezien en volgens mij ook conform de FAQ van dit forum geen enkel recht van spreken hebt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:58 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Bedankt voor je voorlopige medewerking. Nu gaarne de datum ff unlinken.![]()
Daarom vraag ik het ook vriendelijk?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:18 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Je beseft dat je juridisch en volgens mij ook conform de FAQ van dit forum geen enkel recht van spreken hebt?![]()
Oke dan!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:18 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het ook vriendelijk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |