abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 22:15:18 #201
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34064427
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Tuurlijk Barney heeft het darts zo groot gemaakt in Nederland zoals het nu is, maar dat wil hij ook heel graag weten.
Ja... en?
Als jij er voor zorgt dat je werkgever veel omzet heeft dit jaar, wil je dat met kerst ook weten.
pi_34064591
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja... en?
Als jij er voor zorgt dat je werkgever veel omzet heeft dit jaar, wil je dat met kerst ook weten.
Het is ook wat naief om te veronderstellen dat alles door Barney komt.

Je weet toch niet of er zonder Barney geen Jelle Klaasen was?

Ik vind hem onsympathiek en vooral ontzettend verongelijkt en ik ben geloof ik niet de enige die dat vind.
pi_34064593
Maar dat vertel ik dan aan mijn baas, en niet aan mijn collegas
Houd van een lijntje.
pi_34064695
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind hem onsympathiek ...t en ik ben geloof ik niet de enige die dat vind.
Inderdaad. Ik ken hem ook van wat dichterbij, aangezien ik in het verleden een teamgenoot had die bij hem getraind heeft. Ben een paar keer mee geweest.
Zijn persoonlijkheid stoort me. Zijn manier van communiceren met mede-darters stoort me. Zijn uitstraling doet me niets.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 22:23:52 #205
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34064706
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is ook wat naief om te veronderstellen dat alles door Barney komt.

Je weet toch niet of er zonder Barney geen Jelle Klaasen was?

Ik vind hem onsympathiek en vooral ontzettend verongelijkt en ik ben geloof ik niet de enige die dat vind.
Nou, in 1998 toen v. Barneveld voor de eerste keer de Embassy won waren er 16.000 geregistreerde darters. Nu zijn er 40.000.

Laten we zeggen dat dat toch wel enigzins frappant te noemen is. Laten we zeggen dat de weg voor de Jelle Klaassens een stuk eenvoudiger geworden is. Immers heeft Klaassen al een sponsor VOORDAT hij een prestatie heeft neergezet.

Ja, je mag barney best onsympathiek vinden. Ik zeg nergens dat dat niet mag. Of dat objectief is is een tweede, maar doet zelfs niet terzake. Ik reageer alleen op de melding dat 95% van de Nederlandse dartfans voor Jelle is. Ik waag dat te betwijfelen
pi_34064795
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou, in 1998 toen v. Barneveld voor de eerste keer de Embassy won waren er 16.000 geregistreerde darters. Nu zijn er 40.000.

Laten we zeggen dat dat toch wel enigzins frappant te noemen is. Laten we zeggen dat de weg voor de Jelle Klaassens een stuk eenvoudiger geworden is. Immers heeft Klaassen al een sponsor VOORDAT hij een prestatie heeft neergezet.

Ja, je mag barney best onsympathiek vinden. Ik zeg nergens dat dat niet mag. Of dat objectief is is een tweede, maar doet zelfs niet terzake. Ik reageer alleen op de melding dat 95% van de Nederlandse dartfans voor Jelle is. Ik waag dat te betwijfelen
Dat betwijfel ik ook. Ik ben voor Barney aangezien ik hoop dat ie dartsgeschiedenis gaat schrijven. 5 keer de Lakeside

De tijd voor Klaasen komt nog wel.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 22:29:59 #207
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34064894
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:26 schreef kollie het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik ook. Ik ben voor Barney aangezien ik hoop dat ie dartsgeschiedenis gaat schrijven. 5 keer de Lakeside

De tijd voor Klaasen komt nog wel.
Als Klaassen wint schrijft hij ook geschiedenis. De eerste niet engelse debutant welke de Lakeside wint en de jongste lakeside winnaar ooit.

We hebben een win-win situatie morgen... Hup holland
pi_34064910
quote:

[..]

Laten we zeggen dat de weg voor de Jelle Klaassens een stuk eenvoudiger geworden is. Immers heeft Klaassen al een sponsor VOORDAT hij een prestatie heeft neergezet.
1ste
Open Oost Nederland 2005 NDB
Open Leendesk 2005
Open Tilburg 2005 NDB
Open Threant 2004 NDB
Nationale Beker Kampioenschappen 2005 NDB
Krugrand Toernooi 2004 Regio

2de
Krugrand Toernooi 2003 Regio
Open Delft 2005
SpringCup 2005 Internationaal

3de
Open Almere 2003 NDB
Primus Masters 2004 PDC
Open Amsterdam 2004 NDF
Open Kempen 2005 NDF

En dan te bedenken dat nog meer relatief kort pro. is.
Hij werd dus gesponsord NADAT hij al flink wat had laten zien in Nederland en Belgie.
Daarna heeft hij dus OOK die dingen laten zien.
Meer toernooien gespeeld, meer geld voor buitenlandse toernooien enz.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 22:32:48 #209
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34065001
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:30 schreef -J-D- het volgende:

[..]

1ste
Open Leendesk 2005
Open Tilburg 2005 NDB
Open Threant 2004 NDB

2de
Open Delft 2005

3de
Open Almere 2003 NDB
Primus Masters 2004 PDC
Open Amsterdam 2004 NDF
Open Kempen 2005 NDF

En dan te bedenken dat nog meer relatief kort pro. is.
Hij werd dus gesponsord NADAT hij al flink wat had laten zien in Nederland en Belgie.

Dat had van Barneveld al 3 voudig laten zien, maar hij werd pas goed gesponsord NADAT hij de Lakeside won. Klaassen kan straks, mede door de successen van Barney in het verleden, direkt professioneel darter worden, zonder post te moeten bezorgen of de tram te moeten besturen.

En DAT is een klimaat dat grotendeels gecreeerd is door de successen van v. Barneveld.
pi_34065032
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als Klaassen wint schrijft hij ook geschiedenis. De eerste niet engelse debutant welke de Lakeside wint en de jongste lakeside winnaar ooit.

We hebben een win-win situatie morgen... Hup holland
tjah, dan prefereer ik de 5 keer van Barney.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_34065090
Dat klopt allemaal.
Maar je opmerking dat hij dus al een sponsor had voordat hij presteerde, is niet juist.
Hij laat al jaren zien wat hij kan en krijgt daarna de keuze uit wat sponsoren.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 22:35:43 #212
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34065114
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:35 schreef -J-D- het volgende:
Dat klopt allemaal.
Maar je opmerking dat hij dus al een sponsor had voordat hij presteerde, is niet juist.
Hij laat al jaren zien wat hij kan en krijgt daarna de keuze uit wat sponsoren.
Flikker toch op, tweede in open delft is toch geen presteren man.
Ik zie allemaal van die kneuterige bloembollen toernooitjes
pi_34065154
laat van Barneveld dan maar lekekr arrogant zijn. Hij heeft er wel voor gezorgd dat wij allemaal aan de buis gekluisterd zijn als er een groot dartstoernooi op TV is.
Hij heeft er ook voor gezorgd dat jongens zoals Klaasen er nu staan.
Hij heeft gewoon Nederland op de kaart gezet in de dartsport, nou dan mag je best wel een beetje arrogant zijn.
Er zijn wel meer sporters arrogant en vaak nog veel erger.
pi_34065171
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Flikker toch op, tweede in open delft is toch geen presteren man.
Misschien moet je je eens inlezen in de materie en eens kijken wat hij daadwerkelijk heeft laten zien in de afgelopen jaren. Pas dan kan je misschien een mening vormen over iets. Nu heb je duidelijk niet genoeg informatie om een mening te hebben die je kan onderbouwen met feiten.
pi_34065219
quote:
Ik reageer alleen op de melding dat 95% van de Nederlandse dartfans voor Jelle is. Ik waag dat te betwijfelen
Ik ook, ik denk serieus dat dat aan de lage kant is
pi_34065227
Tuurlijk ben ik morgen voor Jelle, zou heel leuk zijn voor hem als hij wint en ook voor het darts zou het mooi zijn als er eens iemand anders won dan de gevestigde orde. Er staat gewoon een hele nieuwe lichting te trappellen .
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 22:38:43 #217
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34065228
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:37 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Misschien moet je je eens inlezen in de materie en eens kijken wat hij daadwerkelijk heeft laten zien in de afgelopen jaren. Pas dan kan je misschien een mening vormen over iets. Nu heb je duidelijk niet genoeg informatie om een mening te hebben die je kan onderbouwen met feiten.
'De open Oost Nederland'
'De Open Delft'

Ja dat zijn echt aansprekende tournooien waar een keukenconcurrent je graag voor sponsort.

Dat zijn toch geen prestaties waar een sponsor op gokt man. Die willen toich exposure. Bavaria World Darts, IDL, Winmau. DAT zijn prestaties. Niet tweede op Open Delft 2004
pi_34065258
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat had van Barneveld al 3 voudig laten zien, maar hij werd pas goed gesponsord NADAT hij de Lakeside won. Klaassen kan straks, mede door de successen van Barney in het verleden, direkt professioneel darter worden, zonder post te moeten bezorgen of de tram te moeten besturen.

En DAT is een klimaat dat grotendeels gecreeerd is door de successen van v. Barneveld.
Maar waarom dan die verongelijktheid?
pi_34065297
Het zijn wel de toernooien waarmee je punten verzamelt om op die grote toernooien mee te mogen doen hoor Stwes. en vergeet niet dat hij pas 21 jaar is
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 22:41:13 #220
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34065348
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar waarom dan die verongelijktheid?
Zie je de reacties hier?
"Die vette pad moet DOOD"
"Wat een grafhoer dat wijf van 'm"
"Wat een gore kankerkop heeft die smerig vetvlek toch"

En dat al jaren lang. En waarom? Alleen omdat de man een ongevenaarde prestatie neerzet. Vind je het gek dat hij verongelijkt wordt. Als ik hem was had ik een engelse sponsor gezocht en opgetyft uit dit ondankbare tyfus land
pi_34065370
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

'De open Oost Nederland'
'De Open Delft'

Ja dat zijn echt aansprekende tournooien waar een keukenconcurrent je graag voor sponsort.

Dat zijn toch geen prestaties waar een sponsor op gokt man. Die willen toich exposure. Bavaria World Darts, IDL, Winmau. DAT zijn prestaties. Niet tweede op Open Delft 2004
Nogmaals: Verdiep je eens in de feiten. Jouw opmerking laat duidelijk blijven dat je geen flauw benul hebt hoe hij zich de afgelopen jaren naar boven heeft gewerkt. Nee, de voorgeschiedenis en opbouw in zn carriere laat je koud.
pi_34065400
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zie je de reacties hier?
"Die vette pad moet DOOD"
"Wat een grafhoer dat wijf van 'm"
"Wat een gore kankerkop heeft die smerig vetvlek toch"

En dat al jaren lang. En waarom? Alleen omdat de man een ongevenaarde prestatie neerzet. Vind je het gek dat hij verongelijkt wordt. Als ik hem was had ik een engelse sponsor gezocht en opgetyft uit dit ondankbare tyfus land
Symptomen van de Nederlandse ziekte. Kop boven het maaiveld, en hoppatee weg is ie.

Afgunst is zo groot in Nederland.
Bobby Robson forever!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 22:43:10 #223
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34065414
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:40 schreef AirRaid het volgende:
Het zijn wel de toernooien waarmee je punten verzamelt om op die grote toernooien mee te mogen doen hoor Stwes. en vergeet niet dat hij pas 21 jaar is
Mijn god, snapt nu niemand het punt?
Voorheen moest je OOK die tournooien door om je te kwalificeren voor de grote tournooien.... ZONDER sponsor. Dan trainde je 's avonds nadat je overdag brieven had bezord.

Zie je het klimaat verschil niet? Zie je de voordelen niet, welke Jelle Klaassen nu heeft DOORDAT een darter als v. Barneveld daar voor gezorgd heeft?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 22:44:43 #224
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34065478
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:41 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Nogmaals: Verdiep je eens in de feiten. Jouw opmerking laat duidelijk blijven dat je geen flauw benul hebt hoe hij zich de afgelopen jaren naar boven heeft gewerkt. Nee, de voorgeschiedenis en opbouw in zn carriere laat je koud.
Jezus man, je snapt het echt niet he?
Je ziet toch zelf wel dat het voor hem een stuk makkelijker is dan voor darters welke 10 jaar geleden de wereldtop probeerde te halen?
Of wil je werkelijk met droge ogen beweren dat dat niet zo is?

Ik twijfel toch niet aan Klaassens talent? Ik zeg alleen dat veel jonge darters nu een stuk makkelijker de stap naar professioneels darts kunnen maken door de prestaties van v. Barneveld.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 22:45:32 #225
862 Arcee
Look closer
pi_34065498
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Klaassen kan straks, mede door de successen van Barney in het verleden, direkt professioneel darter worden, zonder post te moeten bezorgen of de tram te moeten besturen.
Beter van niet ook, het besturen van een tram is een slecht uitgangspunt voor een darter gebleken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_34065529
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:45 schreef Arcee het volgende:

[..]

Beter van niet ook, het besturen van een tram is een slecht uitgangspunt voor een darter gebleken.
Co
Bobby Robson forever!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 22:46:13 #227
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34065532
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:45 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dan kan hij inderdaad beter bij TGP gaan solliciteren
pi_34065540
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Jezus man, je snapt het echt niet he?
Je ziet toch zelf wel dat het voor hem een stuk makkelijker is dan voor darters welke 10 jaar geleden de wereldtop probeerde te halen?
Of wil je werkelijk met droge ogen beweren dat dat niet zo is?

Ik twijfel toch niet aan Klaassens talent? Ik zeg alleen dat veel jonge darters nu een stuk makkelijker de stap naar professioneels darts kunnen maken door de prestaties van v. Barneveld.
Zoals ik al eerder zei: DAT IS OOK ZO. Dat was mijn punt niet.

Het ging mij om je leugen dat je beweert dat hij een sponsor kreeg VOORDAT hij presteerde.
En dat klopt niet.
Lezen!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 22:48:28 #229
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34065600
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:46 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei: DAT IS OOK ZO. Dat was mijn punt niet.

Het ging mij om je leugen dat je beweert dat hij een sponsor kreeg VOORDAT hij presteerde.
En dat klopt niet.
Lezen!
Dat klopt wel, want voor een sponsor zijn alleen grote tournooien met exposure interessant. DAT is presteren.

Dus vertel me even waar ik Jelle Klaassen de afgelopen 3 jaar op Nationale TV zijn pijltjse ongesponsord heb kunnen zien gooien.

Want als je DIT met droge ogen tov de finale van de Embassy 'presteren' wil noemen, zijn we inderdaad uitgeluld.
quote:
1ste
Open Leendesk 2005
Open Tilburg 2005 NDB
Open Threant 2004 NDB

2de
Open Delft 2005

3de
Open Almere 2003 NDB
Primus Masters 2004 PDC
Open Amsterdam 2004 NDF
Open Kempen 2005 NDF
pi_34065631
of het makkelijker is geworden om nu prof darter te worden??? misschien, denk er wel aan dat er nu ook veel meer concurentie is, je zult nu ook veel meer moeten oefenen en trainen om het niveau hoog te houden of zelfs te verbeteren
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 22:50:13 #231
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34065668
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:49 schreef AirRaid het volgende:
of het makkelijker is geworden om nu prof darter te worden??? misschien, denk er wel aan dat er nu ook veel meer concurentie is, je zult nu ook veel meer moeten oefenen en trainen om het niveau hoog te houden of zelfs te verbeteren
Wanneer je geen talent had, won je ien jaar geleden met minder nederlandse concurrentie OOK de Embassy niet. Dus dat is een kul argument.
pi_34065671
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat klopt wel, want voor een sponsor zijn alleen grote tournooien met exposure interessant. DAT is presteren.

Dus vertel me even waar ik Jelle Klaassen de afgelopen 3 jaar op Nationale TV zijn pijltjse ongesponsord heb kunnen zien gooien.
Beweerde ik dat? Zei ik dat hij op de nationale tv presteerde? Nee !
Hij laat al jaren zien dat hij geen eendagsvlieg zou kunnen zijn. Hij presteert al jaren op de toppen van zijn kunnen, in zijn amateurtijd. Vandaar de stap naar professional darts. Door zijn prestaties in het verleden kreeg hij het contract.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 22:50:39 #233
862 Arcee
Look closer
pi_34065683
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Tuurlijk Barney heeft het darts zo groot gemaakt in Nederland zoals het nu is, maar dat wil hij ook heel graag weten.
En dat mag niet, omdat...?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_34065713
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Want als je DIT met droge ogen tov de finale van de Embassy 'presteren' wil noemen, zijn we inderdaad uitgeluld.
Tuurlijk joh. Ga me maar woorden in de mond leggen. Beetje flauw.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 22:53:58 #235
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_34065846
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef kollie het volgende:

[..]

Symptomen van de Nederlandse ziekte. Kop boven het maaiveld, en hoppatee weg is ie.

Afgunst is zo groot in Nederland.
Goh, gek dat Jelle Klaasen daar geen last van heeft... Maar ja, die gaat ook niet in het zwembad liggen als een andere Nederlander in de halve finale staat
Haters everywhere but I don't really care.
pi_34065852
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wanneer je geen talent had, won je ien jaar geleden met minder nederlandse concurrentie OOK de Embassy niet. Dus dat is een kul argument.
zo bedoel ik het ook niet, kijk
kijk gewoon na deze lakeside, de grote namen lagen al heeel snel uit het toernooi, gewoon omdat er steeds meer concurentie is.

tevens onbraken er ook verschillende personen
Tony David, Collin Monk, (Fordham had er ook niet moeten staan, maar door een foefje van de commisie was ie er toch, en ja ik weet dat ie een jaar rustig aan heeft gedaan)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 22:54:55 #237
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34065894
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:50 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Beweerde ik dat? Zei ik dat hij op de nationale tv presteerde? Nee !
Hij laat al jaren zien dat hij geen eendagsvlieg zou kunnen zijn. Hij presteert al jaren op de toppen van zijn kunnen, in zijn amateurtijd. Vandaar de stap naar professional darts. Door zijn prestaties in het verleden kreeg hij het contract.
Als jij 'Hij presteert al jaren op de toppen van zijn kunnen, in zijn amateurtijd.' gelijk wilt stellen aan het halen van de finale van de Embassy, dan heb je gelijk hoor

Laat ik het anders formuleren zodat zelfs JIJ het begrijpt.
Van Barneveld had jaren hetzelfde en zelfs nog beter dan Klaassen NU gepresteerd.
Die kreeg pas NA het winnen van de Lakeside serieuse sponsors.

Doordat v. Barneveld darts op de kaart heeft gezet, heeft Klaassen nu een serieuse sponsor VOORDAT hij een internationaal aansprekende titel , met veel media aandacht, heeft gewonnen.

Dit bovenstaande verhaaltje is mede door de prestatie van v. Barneveld tot stand gekomen en daardoor kan Klaassen, welke een uitzonderlijk talent is en werelds kan darten (remember dat ik net zo'n soort discussie als deze had met the_legend_killer in het lakeside topic omdat ik Klaassens gemiddelde 'goed' durfde te noemen voor een tweede ronde partij) eenvoudiger internationalonaal NOG beter gaan presteren.

En DAT is iets waar v. Barneveld te weinig credits voor krijgt in mijn opinie.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 22:55:39 #238
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34065924
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:51 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. Ga me maar woorden in de mond leggen. Beetje flauw.
Dat doe jij gelukkig niet
pi_34065963
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat doe jij gelukkig niet
Klopt.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 22:56:44 #240
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34065967
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:54 schreef AirRaid het volgende:

[..]

zo bedoel ik het ook niet, kijk
kijk gewoon na deze lakeside, de grote namen lagen al heeel snel uit het toernooi, gewoon omdat er steeds meer concurentie is.

tevens onbraken er ook verschillende personen
Tony David, Collin Monk, (Fordham had er ook niet moeten staan, maar door een foefje van de commisie was ie er toch, en ja ik weet dat ie een jaar rustig aan heeft gedaan)
Ja en?
De echte talenten komen er nog steeds en nu makkelijker dan 10 jaar geleden omdat ze de ruimte krijgen om te trainen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 22:58:11 #241
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34066024
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:56 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Klopt.
En nog een slappe zak ook
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:41 schreef -J-D- het volgende:

[..]

zaterdag 14 januari 2006 @ 22:59:29 #242
28167 matthijst
pi_34066082
Heh, vrij kansloos om te gaan zeggen dat Barney het voor Klaasen niet makkelijker heeft gemaakt; voordat Barney in Lakeside won keek er geen hond naar darten... Daarna was het jaar na jaar prijs, met Co Stompe als ultieme voorbeeld; een kale tramchauffeur die er elk jaar in de eerste ronde uitligt om vervolgens met zijn sponsorcolletje op TV geld te gaan zitten verdienen......

Misschien is het enige verschil dat mensen de eerste jaren keken om Barney te zien winnen en de laatste jaren kijken om hem te zien verliezen, maar da´s een andere discussie.

Vast staat dat Barney het voor nieuwe darters stukken makkelijker heeft gemaakt.... Vroegah had Jelle een setje pijltjes kunnen krijgen van een sponsor, tegenwoordig is dat beter geregeld, neem ik aan...
pi_34066087
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Doordat v. Barneveld darts op de kaart heeft gezet, heeft Klaassen nu een serieuse sponsor VOORDAT hij een internationaal aansprekende titel , met veel media aandacht, heeft gewonnen.
Je snapt het niet. Om je te kunnen plaatsen voor bijvoorbeeld de Lakeside of een IDL of wat dan ook, moet je wat laten zien. Je moet internationaal en nationaal veel toernooien gooien om het benodigd aantal punten te krijgen. Zonder sponsoring is dat onbetaalbaar. Dat is in de loop van de jaren steeds uit de hand gelopen. Hij krijgt dus sponsoring nu om zich te plaatsen voor de diverse toernooien.
pi_34066124
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En nog een slappe zak ook
Als je de discussie niet inhoudelijk kan winnen, dan maar op deze manier he?
Succes met je verhaal.
pi_34066131
danneem ik wel aan dat je het over de Nederlandse lichting hebt, en ja dat is zo en ja daar heeft Barney voor gezorgd.
maar door de enorme toename aan (taletvolle) darters in nederland is ook de kan dat je zou kunnen doorstoten moeilijker geworden
pi_34066144
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef matthijst het volgende:
Heh, vrij kansloos om te gaan zeggen dat Barney het voor Klaasen niet makkelijker heeft gemaakt; voordat Barney in Lakeside won keek er geen hond naar darten... Daarna was het jaar na jaar prijs, met Co Stompe als ultieme voorbeeld; een kale tramchauffeur die er elk jaar in de eerste ronde uitligt om vervolgens met zijn sponsorcolletje op TV geld te gaan zitten verdienen......

Misschien is het enige verschil dat mensen de eerste jaren keken om Barney te zien winnen en de laatste jaren kijken om hem te zien verliezen, maar da´s een andere discussie.

Vast staat dat Barney het voor nieuwe darters stukken makkelijker heeft gemaakt.... Vroegah had Jelle een setje pijltjes kunnen krijgen van een sponsor, tegenwoordig is dat beter geregeld, neem ik aan...
Klopt als een bus.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 23:04:57 #247
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34066272
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Om je te kunnen plaatsen voor bijvoorbeeld de Lakeside of een IDL of wat dan ook, moet je wat laten zien. Je moet internationaal en nationaal veel toernooien gooien om het benodigd aantal punten te krijgen. Zonder sponsoring is dat onbetaalbaar. Dat is in de loop van de jaren steeds uit de hand gelopen. Hij krijgt dus sponsoring nu om zich te plaatsen voor de diverse toernooien.
Nee JIJ snapt het niet.
Presteren om je te plaatsen moest v. Barneveld ook. ZONDER SPONSORS.
Dat wordt niet als presteren gezien. Presteren is op die grote tournooien winnen.

Tegenwoordig zien sponsors veel exposure voor die grote tournooien en pikken dus de talenten er uit en sponseren die [ivoordat ze internationaal gepresteerd hebben[/i].
Als je dat niet wil begrijpen houdt het op.
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Als je de discussie niet inhoudelijk kan winnen, dan maar op deze manier he?
Succes met je verhaal.
Mijn god, je beschuldigt mij van 'woorden in je mond leggen' en zegt dat zelf niet te doen. Wanener ik keihard aan toon met een quote dat je dat zeer duidelijk WEL doet, en je dus een slappe zek bent om het niet toe te geven wordt de discussie je te heet onder de voeten. Of is de term 'zak' te zwaar voor je.

Inderdaad stopt deze discussie hier. |k raad je aan het eo of nijntje forum op te zoeken. Slappe zak
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 23:06:16 #248
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34066345
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef matthijst het volgende:

Exact wat ik zeg.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:06:48 #249
28167 matthijst
pi_34066370
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Exact wat ik zeg.
Precies, dacht: misschien geloven ze het als het van een niet-Barney fan komt
pi_34066420
Och ja, tuurlijk. Ik geef even aan waar je de mist in gaat en gelijk leg ik je woorden in de mond.
Tuurlijk
Echt waar, wat ben jij volwassen.
quote:
|k raad je aan het eo of nijntje forum op te zoeken
quote:
Slappe zak
quote:
Slappe zak
en jij maar klagen over het gedrag van anderen in dit forum
Lachwekkend...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')