Ja... en?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Tuurlijk Barney heeft het darts zo groot gemaakt in Nederland zoals het nu is, maar dat wil hij ook heel graag weten.
Het is ook wat naief om te veronderstellen dat alles door Barney komt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... en?
Als jij er voor zorgt dat je werkgever veel omzet heeft dit jaar, wil je dat met kerst ook weten.
Inderdaad. Ik ken hem ook van wat dichterbij, aangezien ik in het verleden een teamgenoot had die bij hem getraind heeft. Ben een paar keer mee geweest.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind hem onsympathiek ...t en ik ben geloof ik niet de enige die dat vind.
Nou, in 1998 toen v. Barneveld voor de eerste keer de Embassy won waren er 16.000 geregistreerde darters. Nu zijn er 40.000.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is ook wat naief om te veronderstellen dat alles door Barney komt.
Je weet toch niet of er zonder Barney geen Jelle Klaasen was?
Ik vind hem onsympathiek en vooral ontzettend verongelijkt en ik ben geloof ik niet de enige die dat vind.
Dat betwijfel ik ook. Ik ben voor Barney aangezien ik hoop dat ie dartsgeschiedenis gaat schrijven. 5 keer de Lakesidequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, in 1998 toen v. Barneveld voor de eerste keer de Embassy won waren er 16.000 geregistreerde darters. Nu zijn er 40.000.
Laten we zeggen dat dat toch wel enigzins frappant te noemen is. Laten we zeggen dat de weg voor de Jelle Klaassens een stuk eenvoudiger geworden is. Immers heeft Klaassen al een sponsor VOORDAT hij een prestatie heeft neergezet.
Ja, je mag barney best onsympathiek vinden. Ik zeg nergens dat dat niet mag. Of dat objectief is is een tweede, maar doet zelfs niet terzake. Ik reageer alleen op de melding dat 95% van de Nederlandse dartfans voor Jelle is. Ik waag dat te betwijfelen
Als Klaassen wint schrijft hij ook geschiedenis. De eerste niet engelse debutant welke de Lakeside wint en de jongste lakeside winnaar ooit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:26 schreef kollie het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ook. Ik ben voor Barney aangezien ik hoop dat ie dartsgeschiedenis gaat schrijven. 5 keer de Lakeside![]()
De tijd voor Klaasen komt nog wel.
1stequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat de weg voor de Jelle Klaassens een stuk eenvoudiger geworden is. Immers heeft Klaassen al een sponsor VOORDAT hij een prestatie heeft neergezet.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
1ste
Open Oost Nederland 2005 NDB
Open Leendesk 2005
Open Tilburg 2005 NDB
Open Threant 2004 NDB
Nationale Beker Kampioenschappen 2005 NDB
Krugrand Toernooi 2004 Regio
2de
Krugrand Toernooi 2003 Regio
Open Delft 2005
SpringCup 2005 Internationaal
3de
Open Almere 2003 NDB
Primus Masters 2004 PDC
Open Amsterdam 2004 NDF
Open Kempen 2005 NDF
En dan te bedenken dat nog meer relatief kort pro. is.
Hij werd dus gesponsord NADAT hij al flink wat had laten zien in Nederland en Belgie.
tjah, dan prefereer ik de 5 keer van Barney.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als Klaassen wint schrijft hij ook geschiedenis. De eerste niet engelse debutant welke de Lakeside wint en de jongste lakeside winnaar ooit.
We hebben een win-win situatie morgen... Hup holland
Flikker toch op, tweede in open delft is toch geen presteren man.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:35 schreef -J-D- het volgende:
Dat klopt allemaal.
Maar je opmerking dat hij dus al een sponsor had voordat hij presteerde, is niet juist.
Hij laat al jaren zien wat hij kan en krijgt daarna de keuze uit wat sponsoren.
Misschien moet je je eens inlezen in de materie en eens kijken wat hij daadwerkelijk heeft laten zien in de afgelopen jaren. Pas dan kan je misschien een mening vormen over iets. Nu heb je duidelijk niet genoeg informatie om een mening te hebben die je kan onderbouwen met feiten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Flikker toch op, tweede in open delft is toch geen presteren man.
Ik ook, ik denk serieus dat dat aan de lage kant isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik reageer alleen op de melding dat 95% van de Nederlandse dartfans voor Jelle is. Ik waag dat te betwijfelen
'De open Oost Nederland'quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens inlezen in de materie en eens kijken wat hij daadwerkelijk heeft laten zien in de afgelopen jaren. Pas dan kan je misschien een mening vormen over iets. Nu heb je duidelijk niet genoeg informatie om een mening te hebben die je kan onderbouwen met feiten.
Maar waarom dan die verongelijktheid?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat had van Barneveld al 3 voudig laten zien, maar hij werd pas goed gesponsord NADAT hij de Lakeside won. Klaassen kan straks, mede door de successen van Barney in het verleden, direkt professioneel darter worden, zonder post te moeten bezorgen of de tram te moeten besturen.
En DAT is een klimaat dat grotendeels gecreeerd is door de successen van v. Barneveld.
Zie je de reacties hier?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar waarom dan die verongelijktheid?
Nogmaals: Verdiep je eens in de feiten. Jouw opmerking laat duidelijk blijven dat je geen flauw benul hebt hoe hij zich de afgelopen jaren naar boven heeft gewerkt. Nee, de voorgeschiedenis en opbouw in zn carriere laat je koud.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
'De open Oost Nederland'
'De Open Delft'
Ja dat zijn echt aansprekende tournooien waar een keukenconcurrent je graag voor sponsort.
Dat zijn toch geen prestaties waar een sponsor op gokt man. Die willen toich exposure. Bavaria World Darts, IDL, Winmau. DAT zijn prestaties. Niet tweede op Open Delft 2004
Symptomen van de Nederlandse ziekte. Kop boven het maaiveld, en hoppatee weg is ie.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zie je de reacties hier?
"Die vette pad moet DOOD"
"Wat een grafhoer dat wijf van 'm"
"Wat een gore kankerkop heeft die smerig vetvlek toch"
En dat al jaren lang. En waarom? Alleen omdat de man een ongevenaarde prestatie neerzet. Vind je het gek dat hij verongelijkt wordt. Als ik hem was had ik een engelse sponsor gezocht en opgetyft uit dit ondankbare tyfus land
Mijn god, snapt nu niemand het punt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:40 schreef AirRaid het volgende:
Het zijn wel de toernooien waarmee je punten verzamelt om op die grote toernooien mee te mogen doen hoor Stwes. en vergeet niet dat hij pas 21 jaar is
Jezus man, je snapt het echt niet he?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:41 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nogmaals: Verdiep je eens in de feiten. Jouw opmerking laat duidelijk blijven dat je geen flauw benul hebt hoe hij zich de afgelopen jaren naar boven heeft gewerkt. Nee, de voorgeschiedenis en opbouw in zn carriere laat je koud.
Beter van niet ook, het besturen van een tram is een slecht uitgangspunt voor een darter gebleken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Klaassen kan straks, mede door de successen van Barney in het verleden, direkt professioneel darter worden, zonder post te moeten bezorgen of de tram te moeten besturen.
Coquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Beter van niet ook, het besturen van een tram is een slecht uitgangspunt voor een darter gebleken.
Dan kan hij inderdaad beter bij TGP gaan solliciterenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Beter van niet ook, het besturen van een tram is een slecht uitgangspunt voor een darter gebleken.
Zoals ik al eerder zei: DAT IS OOK ZO. Dat was mijn punt niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jezus man, je snapt het echt niet he?
Je ziet toch zelf wel dat het voor hem een stuk makkelijker is dan voor darters welke 10 jaar geleden de wereldtop probeerde te halen?
Of wil je werkelijk met droge ogen beweren dat dat niet zo is?
Ik twijfel toch niet aan Klaassens talent? Ik zeg alleen dat veel jonge darters nu een stuk makkelijker de stap naar professioneels darts kunnen maken door de prestaties van v. Barneveld.
Dat klopt wel, want voor een sponsor zijn alleen grote tournooien met exposure interessant. DAT is presteren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:46 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: DAT IS OOK ZO. Dat was mijn punt niet.
Het ging mij om je leugen dat je beweert dat hij een sponsor kreeg VOORDAT hij presteerde.
En dat klopt niet.
Lezen!
quote:1ste
Open Oost Nederland 2005 NDB
Open Leendesk 2005
Open Tilburg 2005 NDB
Open Threant 2004 NDB
Nationale Beker Kampioenschappen 2005 NDB
Krugrand Toernooi 2004 Regio
2de
Krugrand Toernooi 2003 Regio
Open Delft 2005
SpringCup 2005 Internationaal
3de
Open Almere 2003 NDB
Primus Masters 2004 PDC
Open Amsterdam 2004 NDF
Open Kempen 2005 NDF
Wanneer je geen talent had, won je ien jaar geleden met minder nederlandse concurrentie OOK de Embassy niet. Dus dat is een kul argument.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:49 schreef AirRaid het volgende:
of het makkelijker is geworden om nu prof darter te worden??? misschien, denk er wel aan dat er nu ook veel meer concurentie is, je zult nu ook veel meer moeten oefenen en trainen om het niveau hoog te houden of zelfs te verbeteren
Beweerde ik dat? Zei ik dat hij op de nationale tv presteerde? Nee !quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat klopt wel, want voor een sponsor zijn alleen grote tournooien met exposure interessant. DAT is presteren.
Dus vertel me even waar ik Jelle Klaassen de afgelopen 3 jaar op Nationale TV zijn pijltjse ongesponsord heb kunnen zien gooien.
En dat mag niet, omdat...?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Tuurlijk Barney heeft het darts zo groot gemaakt in Nederland zoals het nu is, maar dat wil hij ook heel graag weten.
Tuurlijk joh. Ga me maar woorden in de mond leggen. Beetje flauw.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Want als je DIT met droge ogen tov de finale van de Embassy 'presteren' wil noemen, zijn we inderdaad uitgeluld.
Goh, gek dat Jelle Klaasen daar geen last van heeft... Maar ja, die gaat ook niet in het zwembad liggen als een andere Nederlander in de halve finale staatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef kollie het volgende:
[..]
Symptomen van de Nederlandse ziekte. Kop boven het maaiveld, en hoppatee weg is ie.
Afgunst is zo groot in Nederland.
zo bedoel ik het ook niet, kijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wanneer je geen talent had, won je ien jaar geleden met minder nederlandse concurrentie OOK de Embassy niet. Dus dat is een kul argument.
Als jij 'Hij presteert al jaren op de toppen van zijn kunnen, in zijn amateurtijd.' gelijk wilt stellen aan het halen van de finale van de Embassy, dan heb je gelijk hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:50 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Beweerde ik dat? Zei ik dat hij op de nationale tv presteerde? Nee !
Hij laat al jaren zien dat hij geen eendagsvlieg zou kunnen zijn. Hij presteert al jaren op de toppen van zijn kunnen, in zijn amateurtijd. Vandaar de stap naar professional darts. Door zijn prestaties in het verleden kreeg hij het contract.
Dat doe jij gelukkig nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Ga me maar woorden in de mond leggen. Beetje flauw.
Klopt.quote:
Ja en?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:54 schreef AirRaid het volgende:
[..]
zo bedoel ik het ook niet, kijk
kijk gewoon na deze lakeside, de grote namen lagen al heeel snel uit het toernooi, gewoon omdat er steeds meer concurentie is.
tevens onbraken er ook verschillende personen
Tony David, Collin Monk, (Fordham had er ook niet moeten staan, maar door een foefje van de commisie was ie er toch, en ja ik weet dat ie een jaar rustig aan heeft gedaan)
En nog een slappe zak ookquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:41 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nogmaals: Verdiep je eens in de feiten. Jouw opmerking laat duidelijk blijven dat je geen flauw benul hebt hoe hij zich de afgelopen jaren naar boven heeft gewerkt. Nee, de voorgeschiedenis en opbouw in zn carriere laat je koud.
Je snapt het niet. Om je te kunnen plaatsen voor bijvoorbeeld de Lakeside of een IDL of wat dan ook, moet je wat laten zien. Je moet internationaal en nationaal veel toernooien gooien om het benodigd aantal punten te krijgen. Zonder sponsoring is dat onbetaalbaar. Dat is in de loop van de jaren steeds uit de hand gelopen. Hij krijgt dus sponsoring nu om zich te plaatsen voor de diverse toernooien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Doordat v. Barneveld darts op de kaart heeft gezet, heeft Klaassen nu een serieuse sponsor VOORDAT hij een internationaal aansprekende titel , met veel media aandacht, heeft gewonnen.
Als je de discussie niet inhoudelijk kan winnen, dan maar op deze manier he?quote:
Klopt als een bus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef matthijst het volgende:
Heh, vrij kansloos om te gaan zeggen dat Barney het voor Klaasen niet makkelijker heeft gemaakt; voordat Barney in Lakeside won keek er geen hond naar darten... Daarna was het jaar na jaar prijs, met Co Stompe als ultieme voorbeeld; een kale tramchauffeur die er elk jaar in de eerste ronde uitligt om vervolgens met zijn sponsorcolletje op TV geld te gaan zitten verdienen......
Misschien is het enige verschil dat mensen de eerste jaren keken om Barney te zien winnen en de laatste jaren kijken om hem te zien verliezen, maar da´s een andere discussie.
Vast staat dat Barney het voor nieuwe darters stukken makkelijker heeft gemaakt.... Vroegah had Jelle een setje pijltjes kunnen krijgen van een sponsor, tegenwoordig is dat beter geregeld, neem ik aan...
Nee JIJ snapt het niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Om je te kunnen plaatsen voor bijvoorbeeld de Lakeside of een IDL of wat dan ook, moet je wat laten zien. Je moet internationaal en nationaal veel toernooien gooien om het benodigd aantal punten te krijgen. Zonder sponsoring is dat onbetaalbaar. Dat is in de loop van de jaren steeds uit de hand gelopen. Hij krijgt dus sponsoring nu om zich te plaatsen voor de diverse toernooien.
Mijn god, je beschuldigt mij van 'woorden in je mond leggen' en zegt dat zelf niet te doen. Wanener ik keihard aan toon met een quote dat je dat zeer duidelijk WEL doet, en je dus een slappe zek bent om het niet toe te geven wordt de discussie je te heet onder de voeten. Of is de term 'zak' te zwaar voor je.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Als je de discussie niet inhoudelijk kan winnen, dan maar op deze manier he?
Succes met je verhaal.
Exact wat ik zeg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef matthijst het volgende:
Heh, vrij kansloos om te gaan zeggen dat Barney het voor Klaasen niet makkelijker heeft gemaakt; voordat Barney in Lakeside won keek er geen hond naar darten... Daarna was het jaar na jaar prijs, met Co Stompe als ultieme voorbeeld; een kale tramchauffeur die er elk jaar in de eerste ronde uitligt om vervolgens met zijn sponsorcolletje op TV geld te gaan zitten verdienen......
Misschien is het enige verschil dat mensen de eerste jaren keken om Barney te zien winnen en de laatste jaren kijken om hem te zien verliezen, maar da´s een andere discussie.
Vast staat dat Barney het voor nieuwe darters stukken makkelijker heeft gemaakt.... Vroegah had Jelle een setje pijltjes kunnen krijgen van een sponsor, tegenwoordig is dat beter geregeld, neem ik aan...
Precies, dacht: misschien geloven ze het als het van een niet-Barney fan komtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Exact wat ik zeg.
quote:|k raad je aan het eo of nijntje forum op te zoeken
quote:Slappe zak
en jij maar klagen over het gedrag van anderen in dit forumquote:Slappe zak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |