w00t!!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef WasQ het volgende:
De kogel is door de kerk! Forsberg gaat WEL naar Turijn. Goed nieuws voor elke ijshockeysupporter. De vraag is of hij de eerste twee wedstrijden in actie komt...
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:57 schreef Bjoro het volgende:
ook zo aan het genieten van het dames-toernooi, fanneke ?![]()
Finland was erg goed, maar na het afhaken vann hun beste goalies en de helft van de defense acht ik een medaille onbereikbaar.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:21 schreef truStie het volgende:
Finland zien jullie dus wel als een goed land? Hmm misschien was het toch een goede keus van me pa om daar kaartjes voor te kopen
Ik vind het maar chaotisch.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:20 schreef teamlead het volgende:
Italie tegen Rusland (dames) is tot nu toe best leuk om naar te kijken
quote:18:35 IJSHOCKEY
Olympische Winterspelen Turijn (Italië) Groepswedstrijden mannen Duitsland-Tsjechië (19:15)
21:45 IJSHOCKEY
Olympische Winterspelen Turijn (Italië) Rusland-Slowakije (22:15)
22:15 IJSHOCKEY
Olympische Winterspelen Turijn (Italië) Groepswedstrijden mannen Letland-Verenigde Staten (23:30)
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:21 schreef popolon het volgende:
Ik zie die tijden die erachter staan namelijk, als dat eindtijden zijn dan zijn het samenvattingen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:27 schreef popolon het volgende:
De regels zijn trouwens wel erg soft vergeleken met NHL.
Je mag niet eens vechten.
Fightingquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niet vechten? En wat als je dat wel doet?
Wat sneuquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Fighting
# NHL players are penalized five minutes for fighting.
# Players fighting in Olympic hockey receive a match penalty and are ejected from the game.
Eerst die Zweedse Red Wings heropvoeden dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:44 schreef JZweeds het volgende:
Hoezo sneu? Gewoon de Europese (althans de Zweedse) regels wat meer volgen. Hebben we iets meer kans de Canadezen te verslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |