Save!quote:
paupers een beetje bijbeunen met een extra forum wat jullie moddenquote:
Dat had ik ook voorgesteld, maar was technisch niet haalbaar o.i.d.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:30 schreef XL het volgende:
Waarom hebben ze het eigenlijk terug veranderd?
Ik vind dat ze beter Pfap zijn username hadden kunnen veranderen.
Je nieuwe lievelings-smilie?quote:
Ik denk dat Pfap zich al afvraagt of we dit 300 posts gaan volhouden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:36 schreef popolon het volgende:
pfappie !![]()
Goedenavond, weer een druk programma vanavond: Pistons en Red Wings.
Vervelend.
We hebben een nieuwe om schoon te maken....quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:55 schreef rubbereend het volgende:
en wie maakt ondertussen de boel hier schoon?
Waar ligt de dweil?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:40 schreef XL het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe om schoon te maken....
Pfap ofzo, hij is ook mod van OWS.
Wel jammer van de hoofdletterquote:
Je bent wel sneu als kloon van een groepskloon.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:31 schreef mitt het volgende:
alsof we hier nog niet gewoon klonen hebben
Zij.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:33 schreef XL het volgende:
[..]
Je bent wel sneu als kloon van een groepskloon.
quote:
Ik kan geeneens een kloon aan maken, keer geprobeert alle ongeveer 40 e-mail adressen waren verkeerdquote:
Troost, ik kan het ook niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:51 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik kan geeneens een kloon aan maken, keer geprobeert alle ongeveer 40 e-mail adressen waren verkeerd
Ik weet wel dat ik niet de enige ben die het wel kanquote:
zoquote:
Ja, da's nou inderdaad een misser.quote:
Hey Popo, je vrouwelijke variant, MissMSX, heeft haar user-icon veranderd!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja, da's nou inderdaad een misser.
Ok.
Weekend.
pfap is er al mee bezig.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:02 schreef popolon het volgende:
Wat een vervuiling zeg, al die dartstopics.
Wanneer begint dat toernooi dat Barney altijd wint eigenlijk weer, dat is toch altijd in het begin van het jaar.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:02 schreef popolon het volgende:
Wat een vervuiling zeg, al die dartstopics.
NFL play offs baby.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zorg dan maar wat ik wat NHL kan zien
Tennis verkiezen boven NFL.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan liever tennis
Die softballers zullen binnenkort ook wel weer gaan slaan of niet?
NBA en NFL samen kunnen nog niet aan tennis tippen.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Tennis verkiezen boven NFL.
Maar goed, ja die beginnen straks weer.
Jawel hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 01:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo leuk is NFL ook weer niet hoor.
glaasje waterquote:Op maandag 16 januari 2006 11:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jawel hoor.Ik hoop maar dat NASN nog als etalagekanaal bij Casema is.
Verder wil ik graag een glaasje water om m'n kater wat weg te spoelen. Het personeelsfeest was gisteren wel erg gezellig ....
Schwalbe!quote:
Dat helpt wel!quote:
Ik zet het nieuws alvast aan.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:35 schreef zjroentje het volgende:
Idd!
Ik stap in de auto nu. Ik hoop dat het wettelijk mag.
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:29 schreef Remzz het volgende:
Heeft de telegraaf nu mijn screenshot gejat?
[afbeelding]
[afbeelding]
http://telegraaf-i.telegr(...)0060116_1/pagina.php
waar vind ik hem?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:00 schreef popolon het volgende:
zjroentje.
Tijd voor een nieuwe sig.
Zie de buitenaardse goal van Ovechkin.
http://www.nhl.com/scores/recaps/670_2_recap.htmlquote:
Ik kan het hier niet bekijken, de internetverbinding is te traagquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:04 schreef popolon het volgende:
[..]
http://www.nhl.com/scores/recaps/670_2_recap.html
Dan de video van 2 mins. even bekijken.
Wat een goal.
Erg gaafquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:05 schreef popolon het volgende:
Die goal dat ie al vallend en glijdend scoort.
Het is gewoon een vrij beroerde keeperquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Erg gaaf
Alleen die eerste snap ik na 4x kijken nog niet
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mitt, zit je ook voor het scherm?
Hingis
Rake shit, maar ik vind die van zjroentje coolerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat een goal.
Je hebt het verkeerde posticon aangevinkt, mitt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:52 schreef mitt het volgende:
goed bezig XL.
Ik was een weekje niet online, maar jullie hebben me niet gemist zie ik?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga even bijlezen hoor. Deze topics gaan echt knoerhard
Neehee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:03 schreef XL het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerde posticon aangevinkt, mitt.
Kut-cookies.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik was een weekje niet online, maar jullie hebben me niet gemist zie ik?
Ik kijk er net naar,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat een goal.
Goud van oud.quote:
naar de Alpen, weekje sporten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:22 schreef popolon het volgende:
Wo gehst hin dan ?
Hoi Popo! Ik was zojuist nog in GC en jij?quote:
Ik beperk me tot SPT en hier en daar een tripje daar buiten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:17 schreef XL het volgende:
[..]
Hoi Popo! Ik was zojuist nog in GC en jij?![]()
Ik had gegoogled op kant en klare lasagne, leek me handig....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik beperk me tot SPT en hier en daar een tripje daar buiten.
Heb ik zeldenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:22 schreef popolon het volgende:
ben een beetje aan de boooooooooze.
Dan belandt je overal he?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:16 schreef XL het volgende:
Mitt, kun je dit topic een weekje op slot doen en goed oppassen in mijn Nicolien en Cheryl topics in OWS. Ik ben een weekje weg. Pas goed op dat die blauwe in het Cheryl-topic geen poep gaat praten over die Eurosport-gast. Uiteraard ben ik die post van Beerke ook (zie PI) was vergeten dat ik niet achter mijn eigen pc zat... Kutcookies![]()
Puik.quote:
Dat weet ik ook meteen hoe ik die puik moet interpreterenquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:56 schreef zjroentje het volgende:
Geloof het of niet, maar dit was pas m'n eerste poging voor dit vak.
officieel gehaald?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:59 schreef zjroentje het volgende:
Die puik is gewoon gehaald. En nog wel in de eerste poging.![]()
hoe zou dat nou komen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:04 schreef zjroentje het volgende:
Er is duidelijk wat mis met mijn reputatie merk ik.![]()
Geen idee.quote:
Als je daar al tijd voor hebt, tenminste.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef pfaf het volgende:
Misschien moet ik maar eens een tijdsmanagement cursus o.i.d.d volgen.
Scherp!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:42 schreef placebeau het volgende:
[..]
Als je daar al tijd voor hebt, tenminste.
Het is hier kouder dan daarachter.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:59 schreef pfaf het volgende:
Ben je al weg geweest?!
Lekker gesnowboard. Koud hier hè. Ik ben net al met -7 naar de VV gefietst..
Zeg die Baghdatis is helemaal zo slecht niet, of wel?quote:Op zondag 29 januari 2006 10:56 schreef mitt het volgende:
We doen het wel even onder de account van pfap.
welnee.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:57 schreef XL het volgende:
[..]
Zeg die Baghdatis is helemaal zo slecht niet, of wel?
Volgens mij is het een aanvaller, meer dan hij zelf denkt.quote:
Goed gezien. Dat zou een wapen kunnen zijn als hij het wat meer gebruikt.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:00 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij is het een aanvaller, meer dan hij zelf denkt.
Al heb ik hem natuurlijk nog maar anderhalve set zien spelen.
Het is weer hoog tijd voor Safin.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:05 schreef mitt het volgende:
klooien klooien klooien.
als je het over klooien hebt...quote:
Speelt ook altijd zo goed of slecht als zijn tegenstander.quote:
He'd better! Wat staat 'tie ongeinspireerd te spelen zeg.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:04 schreef XL het volgende:
Ik zag dat Fed-express al een 5-setter heeft gespeeld. Loopt ie te klooien en komt hij zo op stoom of speelt ie het met klooien uit.
jammer. Het zij zo....quote:Op zondag 29 januari 2006 11:32 schreef pfaf het volgende:
Aj, ik ben genoodzaakt deze reeks naar UVT te verplaatsen, vanwege het grote aantal topicreports...
Ohw... Amerikaans is het dus ook al niet.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:44 schreef popolon het volgende:
Hyocriet?
Ik snapte het al nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:49 schreef pfaf het volgende:
Aaah, een typefout. Geen wonder dat niemand meer reageerde.
Het moest dus hypocriet zijn.
En nu weer on-topic.
Nu snap ik het welquote:
Voor mij 2 AA-drink!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat was hier ook alweer ontopic?
En zo: amaai, niet veel sport op TV vandaag.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat was hier ook alweer ontopic?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hebben we niet meer. Tegenwoordig is het Gatorade.
quote:
Tja, ik sta alleen maar achter de bar zo nu en dan. Voor klachten moet je bij Pfaf of Mitt zijnquote:
pfap moet sowieso nog eens een gezellige reeks naar UVT trappen....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tja, ik sta alleen maar achter de bar zo nu en dan. Voor klachten moet je bij Pfaf of Mitt zijn
Welke? Welke? Welke? Welke? Welke?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:23 schreef XL het volgende:
[..]
pfap moet sowieso nog eens een gezellige reeks naar UVT trappen....![]()
Raad je sportplaatje # 75 Wie is het?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Welke? Welke? Welke? Welke? Welke?
WEDDEN, WEDDEN... ze doen niet aan Gokken...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Inderdaad ja.
En raden is toch een soort van gokken?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:03 schreef XL het volgende:
[..]
WEDDEN, WEDDEN... ze doen niet aan Gokken...
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:23 schreef mitt het volgende:
lukt het allemaal nog wel zo zonder me?
alsof je het echt allemaal leestquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:18 schreef mitt het volgende:
tering, wat een bijleeswerk.
goede grap hequote:Op woensdag 1 februari 2006 03:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof je het echt allemaal leest![]()
Net zo serieus als het leven zelf.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kon er anders niet om lachen. Neem jij je taak als moderator wel serieus genoeg?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Neem jij je taak als moderator wel serieus genoeg?
Pak het zelf....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doe dan maar weer een blikje red bull. Niet bij te houden man.
Iedereen pakt gewoon wat ze willen....quote:
Lichtsnelheid!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:41 schreef XL het volgende:
Dat ging weer 2 dagen keihard.
Ik ben Michael Corleone tot in den eindigheid kwijt vrees ikquote:Op zondag 5 februari 2006 12:18 schreef pfaf het volgende:
pfoef, ik heb m\'n avatar terug kunnen vinden.
Die van mij hebben ze ook meegenomen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:04 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik ben Michael Corleone tot in den eindigheid kwijt vrees ik
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:04 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik ben Michael Corleone tot in den eindigheid kwijt vrees ik
Altijd rete-irritant.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:07 schreef Remzz het volgende:
Ik heb hem ook nog teruggevonden
Al is hij wel een beetje verouderd... misschien eens tijd voor een nieuwe....
Zeg dat wel!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:07 schreef mitt het volgende:
[..]
Altijd rete-irritant.
mensen die hun avatar veranderen.
Idd heb ik een keer gedaan kon ik mijn eigen posts geeneens weer vindenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:07 schreef mitt het volgende:
[..]
Altijd rete-irritant.
mensen die hun avatar veranderen.
nou nouquote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die van jou was toch al 3 jaar aan een vernieuwing toe.
welke had jij eigenlijk hiervoor?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die van jou was toch al 3 jaar aan een vernieuwing toe.
Jij bent toch die user met dat blauwe snowboard-icoontje met 2003 erin?quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
eeuhh:
[afbeelding]
[afbeelding]
waren m\'n laatsten.
Wat Mitt zegt.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:16 schreef Remzz het volgende:
[..]Is ook zo, ik heb me altijd afgevraagt wat die onderste was.
2004quote:Op zondag 5 februari 2006 13:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij bent toch die user met dat blauwe snowboard-icoontje met 2003 erin? [afbeelding]
( ik lees nooit wie wat post, maar kijk naar de icoontjes )
Ik zou er trouwens ook niet aan moeten denken om alle posts inhoudelijk te moeten lezen. Gewoon wat plaatjes kijken is veel leuker. Wel veel dezelfde plaatjes in deze reeks.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:11 schreef pfaf het volgende:
( ik lees nooit wie wat post, maar kijk naar de icoontjes )
nou, zo erg was dat ook weer niet hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:30 schreef zjroentje het volgende:
Mijn icoontje was ook weg idd. Paniek hoor!
misschien kijkt popolon!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:33 schreef mitt het volgende:
Nog meer Superbowl kijkers hier vanavond?
Dat staat garant voor een mooie wedstrijd dus.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:53 schreef popolon het volgende:
XL je bent beroemd, je staat vandaag in het teken van de grootste sportwedstrijd van het jaar.
[afbeelding]
Dat blauwe mannetje moet terug.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:59 schreef popolon het volgende:
Whaaaaat is uuuuupp?
Superbowl baby !!!quote:
nep-mitt.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:05 schreef mitt het volgende:
tief op nep-popo.
Als je dat blauwe poppetje niet terugneemt blaas ik die XL-superbowl van je af.quote:
Ik had vandaag een plaatje van mezelf met helm als user-icon.... Ik heb een zwarte helm.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:10 schreef popolon het volgende:
Ladies en Gentlemen,
Let me introduce you...... XL, the guy on the left.
[afbeelding]
Count me in.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:33 schreef mitt het volgende:
Nog meer Superbowl kijkers hier vanavond?
en dat is erg prettig aangezien je er door al die vertragingen lang in moet zitten.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef zjroentje het volgende:
De treinen zelf zijn vrij comfortabel hoor.
Ja, maar het station niet. De machinist was zoekquote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef zjroentje het volgende:
Stimmt.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef zjroentje het volgende:
Even ter informatie. In Nederland rijden de treinen regelmatig, dus zeg maar om het half uur.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:08 schreef placebeau het volgende:
Moest van den haag naar oostende, en hebben anderhalf uur in rotterdam gestaan.
Dat komt nogal eens voor inderdaad.quote:
niet naar België, da's maar om het uur.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Even ter informatie. In Nederland rijden de treinen regelmatig, dus zeg maar om het half uur.
Dat komt nogal eens voor, inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:13 schreef placebeau het volgende:
En toen de machinist er was, waren er problemen met de computer.
We hebben serieus kou gevat op het perron. En ik lag wel zo mooi te slapen op de trein.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:13 schreef zjroentje het volgende:
Whehe.
Mocht je wel in de trein blijven of heb je liggen vernikkelen op Centraal?
Dat komt nogal eens voor inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:13 schreef zjroentje het volgende:
liggen vernikkelen op Centraal?
Dat was wel sneller geweest inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:17 schreef zjroentje het volgende:
Kan je niet beter met de boot vanuit Scheveningen?![]()
Het zwervergehalte op de perrons in R'dam is nu bijna nihil hoor.quote:
Ohw...quote:Op zondag 5 februari 2006 23:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het zwervergehalte op de perrons in R'dam is nu bijna nihil hoor.
Dan reken ik de Feyenoord-fans wel niet mee ...
normaalgezien drie uur, maar het werden er vijf.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:17 schreef zjroentje het volgende:
Heerlijk waaistation idd, Rotterdam Centraal.
Lijkt me trouwens een flink end in de trein, Den Haag - Oostende. Kan je niet beter met de boot vanuit Scheveningen?![]()
Al is mijn info misschien ook niet helemaal up to date, aangezien Delft sinds een tijdje een IC station is geworden.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:21 schreef XL het volgende:
[..]
Ohw...
Ik heb vanwege aanhoudende ellende maar een auto gekocht. Mijn info is dus wat gedateerd. Als ik in de file sta zie ik vaak treinen voorbij komen en dan ben ik blij dat die binnen niet al te lange tijd ook stil gaan staan (maar dan zonder goede reden).
Het is niet niks, Rotterdam.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:22 schreef placebeau het volgende:
[..]
normaalgezien drie uur, maar het werden er vijf.
Maar zo leek het alsof ik echt ver op reis was.
quote:Op zondag 5 februari 2006 23:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rotterdam CS is helemaal cool man.
quote:
Hij bewoog eerst.... maar ik heb hem terug gezocht en vond vijf afzonderlijke plaatjes....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:13 schreef pfaf het volgende:
XL! Je avatar is terug!
Hoewel ik dacht dat tie iets anders was?
gister nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 09:57 schreef pfaf het volgende:
Dat verdeduidelijkt veel.
Tis vroeg trouwens, voor een woensdag.
whe hequote:Op woensdag 8 februari 2006 10:00 schreef pfaf het volgende:
Kijk! 's avonds een keerl, 's ochtends een keerl.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:16 schreef zjroentje het volgende:
Ik was het topic bijna kwijt!
Ja 't is ook niet bij te houden...quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:16 schreef zjroentje het volgende:
Ik was het topic bijna kwijt!
En ook nog bijna vol.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaaf topic.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:42 schreef popolon het volgende:
© 1699/2006 - FOK!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |