Wahahahaquote:Op maandag 9 januari 2006 19:01 schreef ook_gek het volgende:
Gaat er geslagen worden![]()
Ik kom kijken ik kom kijken.
en ik ga aanwijzingen geven![]()
Inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2006 19:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die heks is een perfecte imitatie van een bitch met pms ja![]()
das wel vaker met mij in de buurtquote:Op maandag 9 januari 2006 19:38 schreef Klonk het volgende:
whehehe, 301 reacties in het vorige topic
Zit jij in mijn fobo te kijken zonder permissie?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:27 schreef Solomen het volgende:
Hahaha Mukie dat doe ik zo wel effe je hebt mooie fotos trouwens
Vandaag net het verhaal over het onstaan vande Silberpfeile gelezenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:33 schreef M5 het volgende:
[..]
het zijn al lang geen silberpfeilen meer, aangezien er gewoon lak op zit.
Dan issut meteen al afgelopen.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
Pak gewoon een shotgun om die gast op te leggen als je niet in de buurt wil komen![]()
hahahahaha sorry mevrouwquote:Op maandag 9 januari 2006 19:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zit jij in mijn fobo te kijken zonder permissie?
whehe nee eerst benen en armen doen enzoquote:Op maandag 9 januari 2006 19:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan issut meteen al afgelopen.
Where is the fun in that?
.50 BMG sniper is wel bruut.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
Pak gewoon een shotgun om die gast op te leggen als je niet in de buurt wil komen![]()
moet je wel marokaans voor kunnen tegenwoordigquote:Op maandag 9 januari 2006 19:41 schreef Fwnk het volgende:
Ik wil weleens voor een weekje zo een oude pim-mercedes hebben, 500SEL ofzo, lijkt me wel lachen
oooooh dan issut goedquote:Op maandag 9 januari 2006 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
whehe nee eerst benen en armen doen enzo![]()
Dat is het nadeelquote:Op maandag 9 januari 2006 19:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je wel marokaans voor kunnen tegenwoordig![]()
ja heu, was het weer vergeten. Ik heb maar een beperkte opslagcapaciteit iun mn hersenen. Ik heb het waarschijnlijk verruild voor het feit dat Wienen in Dalfsen ooit eigen trucks op basis van Tatra met een Magirus-Deutz cabine heeft gebouwd, of zoquote:
lol dat woord heb ik nou nooit in schrift gezien, maar dit lijkt me verkeerdquote:Op maandag 9 januari 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
ff pimpen met me keischone en spikslinter nieuwe ketting en tandwiel![]()
[afbeelding]
De ultieme versie is dan uiteindelijk de SL73 AMG (vorige model SL, niet die uit de OP) met een beetje modificaties aan de uitlaat krijg je gewoon Pagani Zonda sound uit je *****bak.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:44 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat is het nadeel
En de rare blikken van mensen als je uistapt (ze verwachten een marokkaan)
en natuurlijk de blik van de pomphouder als ik elke dag weer voor 50 euro moet tanken
komt me bekend voorquote:Op maandag 9 januari 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
ff pimpen met me keischone kart en nieuwe ketting en tandwiel![]()
[afbeelding]
edit: Niet zeuren mukie
ik vond hem leukquote:
ik moest direct aan jou denken, kweet niet waaromquote:
Dude Chrome uitlaatquote:
euj ik vond het grappigquote:Op maandag 9 januari 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
ff pimpen met me keischone kart en nieuwe ketting en tandwiel![]()
[afbeelding]
edit: Niet zeuren mukie
Hehe, maar das weer ghey, verwachten mensen dat er een sportbak (quote:Op maandag 9 januari 2006 19:45 schreef M5 het volgende:
[..]
De ultieme versie is dan uiteindelijk de SL73 AMG (vorige model SL, niet die uit de OP) met een beetje modificaties aan de uitlaat krijg je gewoon Pagani Zonda sound uit je *****bak.
Wat een eerquote:Op maandag 9 januari 2006 19:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik moest direct aan jou denken, kweet niet waarom
ik dacht aan JOU, waarom is een andere ietsquote:
Dat heb ik allang niet meer gehoordquote:
Sorry ik heb die zin echt 6 keer gelezen maar ik begrijp er niets vanquote:Op maandag 9 januari 2006 19:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik dacht aan JOU, waarom is een andere iets![]()
De link tussen brute sound uit een foute mercedes en lelijk gepruttel uit een gepimpte golf ontgaat me ff, maar ik zou er niet mee zitten als er zulk geluid uit de 7.3l V12 van m'n auto kwam.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hehe, maar das weer ghey, verwachten mensen dat er een sportbak () om de hoek komt, kom jij daar aanpruttelen in je dikke mercedes
.
Geeft een beetje hetzelfde gevoel als (te) open sportuitlaten op golfjes enzo
Ik zeg het ook nooit, moet je nagaanquote:Op maandag 9 januari 2006 19:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat heb ik allang niet meer gehoord
zeg het nogges
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zeg het ook nooit, moet je nagaan![]()
Ik ook niet, maar het geeft zo een fout gevoelquote:Op maandag 9 januari 2006 19:52 schreef M5 het volgende:
[..]
De link tussen brute sound uit een foute mercedes en lelijk gepruttel uit een gepimpte golf ontgaat me ff, maar ik zou er niet mee zitten als er zulk geluid uit de 7.3l V12 van m'n auto kwam.
Je weet togggquote:Op maandag 9 januari 2006 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dude Chrome uitlaatJij bent echt de pimpert
![]()
Er zat een scheur in onze uitlaatdat hebben we maar laten lassen want nieuwe uitlaat is veel te duur
alsof je daar niet bekend mee bentquote:Op maandag 9 januari 2006 19:54 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het geeft zo een fout gevoel
Nee ik ga zo battlefieldenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:54 schreef Fwnk het volgende:
BaraCuda, zin in een potje LFS?
Heel verstandig want bij ons gaat altijd iets aan het begin van de dag iets kapot wat we niet bijhebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je weet toggg
Alleen geen chrome spinnersszzzz![]()
![]()
Ja die uitlaten zijn best prijzig, wij hebben nog een chrome reserve, door mijn pa's reserveonderdelen dwangneurose![]()
Echt alles maar dan ook alles minimaal 1x dubbel
1x meegemaakt, daarna nooit meer, want dit is precies waar m'n pa het voor doet ookquote:Op maandag 9 januari 2006 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heel verstandig want bij ons gaat altijd iets aan het begin van de dag iets kapot wat we niet bijhebbenKun je na 10 rondjes rijden weer naar huis
ik vind dat TF de OP qua avatars wel eens grondig mag herzienquote:Op maandag 9 januari 2006 19:55 schreef Klonk het volgende:
ik vind dat mijn icoontje ook wel in de op mag, ergens onder de wannebees waarschijnlijk
Ik word vakkundig overgeslagenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vind dat TF de OP qua avatars wel eens grondig mag herzienMukie en M5 op de plekken van ballebek en die daarnaast (
naam even kwijt); enwat extra wannabe's er bij... en natuurlijk iedereen zn actuele avatar
En Sandra kan weg bij de wannabe's
Moet ik je naam nog doorgeven of kan ik er zo terecht?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
ik weet nog wel een goeie psycholoog![]()
da's ons aller D-Devil (Sven)quote:Op maandag 9 januari 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vind dat TF de OP qua avatars wel eens grondig mag herzienMukie en M5 op de plekken van ballebek en die daarnaast (
naam even kwijt); enwat extra wannabe's er bij... en natuurlijk iedereen zn actuele avatar
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
ik weet nog wel een goeie psycholoog![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Moet ik je naam nog doorgeven of kan ik er zo terecht?
Hij werd alleen toen ziekelijk hooked on World of Warcraftquote:Op maandag 9 januari 2006 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen D-Devil en devilnl
Sinds ik hier in de SC kom heb ik hem 1 keer gezien ofzow. Maargoed, dat is ook nog niet zo lang.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij werd alleen toen ziekelijk hooked on World of Warcraft![]()
Woont wel in de buurt van Mukie trouwens
Hij van ver voor jouw tijd groentjequote:Op maandag 9 januari 2006 20:06 schreef M5 het volgende:
[..]
Sinds ik hier in de SC kom heb ik hem 1 keer gezien ofzow. Maargoed, dat is ook nog niet zo lang.
Toen ik hier net op Fok kwam was hij nog wel regelmatig actief. zo'n groentje ben ik nu ook weer nietquote:Op maandag 9 januari 2006 20:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij van ver voor jouw tijd groentje
Luister nou, je kent hem gewoon niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:10 schreef M5 het volgende:
[..]
Toen ik hier net op Fok kwam was hij nog wel regelmatig actief. zo'n groentje ben ik nu ook weer niet
En daarvoor was ik lurkerdus ik kom al 'n tijdje hier hoor
wanneer, hoe laat, en hoe lang mag iedereen slaanquote:
niet meteen zo klef beginnen hequote:Op maandag 9 januari 2006 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ik voel ook iets groeien![]()
En niet me penis
dat zei ik ook helemaal niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Luister nou, je kent hem gewoon niet.
klaar.
I knowquote:Op maandag 9 januari 2006 20:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij werd alleen toen ziekelijk hooked on World of Warcraft![]()
Woont wel in de buurt van Mukie trouwens
oequote:Op maandag 9 januari 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kunnen we niet wat afspreken?quote:
Ik dank uquote:Op maandag 9 januari 2006 20:19 schreef Hugster het volgende:
Mukie moet NATUURLIJK bij de harde kern
zal ik m mailen of leest hij nog wel eens mee?quote:
voor de trein bedoel je ?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kunnen we niet wat afspreken?
Je reist niet tovallig eens een keer over Utrecht CS in de komende tijd?
Nee, toevallig niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kunnen we niet wat afspreken?
Je reist niet tovallig eens een keer over Utrecht CS in de komende tijd?
Kloptquote:Op maandag 9 januari 2006 20:19 schreef Hugster het volgende:
Mukie moet NATUURLIJK bij de harde kern
* Mukie schreeuwt TF!!!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zal ik m mailen of leest hij nog wel eens mee?
elke keer als ik beweer dat hij er weing is, komt ie ineens om de hoek, dus deze opmerking zou moeten voldoen om TF voorgaand bericht te laten lezen
Al 2 jaar.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:20 schreef Fwnk het volgende:
Trouwens, ik kom liever met de auto maar ik begreep dat je je rijbewijs nog niet had ofzo?
Lijkt me primaquote:Op maandag 9 januari 2006 20:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Al 2 jaar.
Maargoed, wil je een keer mee stappen in Utrecht dan?![]()
ja ook om meer tijd hun relatie te stoppen toch?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:20 schreef Fugie het volgende:
d-devil post hier bewust niet meer, beetje jammer is het wel
Owja dat is vetquote:Op maandag 9 januari 2006 20:24 schreef Klonk het volgende:
ik ga ff wat negers neermaaien met een kettingzaai
whehehe, ik las idd ergens dat er idd een nieuw deel in de maak is, voor de ps3quote:Op maandag 9 januari 2006 20:24 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Owja dat is vet
Zou tof zijn als ze in de volgende GTA ook boetes uitdelen voor racisme
Eensch.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
in dat geval wil ik minimaal bij de wannebee's
Ik heb nnog net een beetje van hem meegekregen, in het prille begin, en ik kan me niks negatiefs over hem bedenken, jammer dat ie er niet meer isquote:Op maandag 9 januari 2006 20:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja ook om meer tijd hun relatie te stoppen toch?
D-Devil is een topgozer
Wie heeft het over een blauw oog?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:24 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Lijkt me prima...
Alleen lijkt me dat niet zo prettig met een blauw oog enzo
Nogmaals, lijkt me leukquote:Op maandag 9 januari 2006 20:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wie heeft het over een blauw oog?
Ik heb het over stappen in Utrecht..
Post het in zn fobo zou ik zeggenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nnog net een beetje van hem meegekregen, in het prille begin, en ik kan me niks negatiefs over hem bedenken, jammer dat ie er niet meer is
Schuin tegenover de stairway is een kloosterquote:Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nogmaals, lijkt me leuk
Ik wou al een tijdje met een vriend daar gaan stappen, en eigenlijk wouden we na de HCC-dagen gaan stappen maar er lag nogal sneeuw en daar kwam dus niet veel van..
* gaat wel ff kijkenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:34 schreef Mukie het volgende:
Theo Maassen: Neuk het systeem
Ned 3 22:45 uur
Dan gaan we dat gewoon doenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nogmaals, lijkt me leuk
Ik wou al een tijdje met een vriend daar gaan stappen, en eigenlijk wouden we na de HCC-dagen gaan stappen maar er lag nogal sneeuw en daar kwam dus niet veel van..
Zn avatar is niet gelinktquote:
eind van de maand komt me beter uitquote:Op maandag 9 januari 2006 20:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dan gaan we dat gewoon doen
Volgende week vrijdag of zaterdag?
Hey, zo praten de mensen op Poolse fora ook altijd als ze Engels tegen me proberen te sprekenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, zo praten de mensen op Poolse fora ook altijd als ze Engels tegen me proberen te spreken
Zoek je een nieuwe bruid?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, zo praten de mensen op Poolse fora ook altijd als ze Engels tegen me proberen te spreken
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:34 schreef Mukie het volgende:
Theo Maassen: Neuk het systeem
Ned 3 22:45 uur
Doe ik asapquote:Op maandag 9 januari 2006 20:37 schreef Fwnk het volgende:
[..]
eind van de maand komt me beter uit
Voeg me anders effe toe op msn
hij is de enige die te herkennen is aan z'n kotsenquote:
ah gatver ik eet netquote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
hij is de enige die te herkennen is aan z'n kotsen![]()
afgelopen weekend nog een hele zooi wildboys afleveringen achter elkaar op mtv![]()
en zo verliet mukie soppend het toneelquote:Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef Mukie het volgende:
Damn moest net ff denken aan mn ex die er vandaag toch piccobello jamjam uitzag
nah... Dr is iets meer voor nodigquote:Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
en zo verliet mukie soppend het toneel![]()
Hier ookquote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
hij is de enige die te herkennen is aan z'n kotsen![]()
afgelopen weekend nog een hele zooi wildboys afleveringen achter elkaar op mtv![]()
afgezien van probleemwijken en Rutger leert stappen kon dat mijn filmmapje wel zijn....quote:Op maandag 9 januari 2006 20:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hier ook
[afbeelding]
Ik ga echt stuk altijd met hun
Wordt hoog tijd dat je die er eens bij gaat zoeken danquote:Op maandag 9 januari 2006 20:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
afgezien van probleemwijken en Rutger leert stappen kon dat mijn filmmapje wel zijn....
probleemwijken vond ik echt helemaal niets, en rutger leert stappen ken ik uberhaupt nietquote:Op maandag 9 januari 2006 20:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wordt hoof tijd dat je die er eens bij gaat zoeken dan[afbeelding]
aha een neurotische reageerderquote:
www.rutgerleertstappen.nlquote:Op maandag 9 januari 2006 20:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
probleemwijken vond ik echt helemaal niets, en rutger leert stappen ken ik uberhaupt niet![]()
Wanneer komt dat met die nerds en die domme grieten weer?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:03 schreef Mukie het volgende:
ik blijf alleen nog ff online tot america's next top model begint
kijken of ik wat ideetjes kan jatten
Wanneer komt dat met die nerds en die domme grieten weer?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:03 schreef Mukie het volgende:
ik blijf alleen nog ff online tot america's next top model begint
kijken of ik wat ideetjes kan jatten
vrouw -> topmodel -> wannabquote:Op maandag 9 januari 2006 21:03 schreef Klonk het volgende:
je wilt negerin worden ?
vrouwen begrijp ik nietquote:Op maandag 9 januari 2006 21:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
vrouw -> topmodel -> wannab
snapjehhhh
ff kijkenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wanneer komt dat met die nerds en die domme grieten weer?
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:07 schreef Klonk het volgende:
goed, ik ben aan het kijken, begonnen met LAN party
ha haquote:Op maandag 9 januari 2006 21:03 schreef Klonk het volgende:
je wilt negerin worden ?
dan is het goedquote:Op maandag 9 januari 2006 21:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
ha ha
Nee voor Fok! next top model natuurlijk![]()
jaquote:
en hoe je een betere foto kunt maken.quote:
Ooh het komt ook gewoon vanavond alquote:Op maandag 9 januari 2006 21:09 schreef Mukie het volgende:
rtl 5 Beauty and the nerd 22.30
Hendig welquote:Op maandag 9 januari 2006 21:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ooh het komt ook gewoon vanavond al![]()
Ik zat net bij veronica te kijken op tvgids.nl, dacht dat het daar op was
Nou dat gaan we kijken
Mijn zus ookquote:
en dat ie sjagerijnig wordquote:Op maandag 9 januari 2006 21:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niih wij hebben hier geene besturings peecee
Ja RTL5 is leuker hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 21:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hendig wel
Ik neem Theo Maassen wel op
Ik heb me ziek gelachen en tegelijk met Sjoewe smsenquote:
heppikgemistquote:Op maandag 9 januari 2006 21:18 schreef Klonk het volgende:
theo maassen was een paar dagen geleden toch ook al met neuk het systeem op den beeldbuisch ?
LOLquote:Op maandag 9 januari 2006 21:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb me ziek gelachen en tegelijk met Sjoewe smsen
Subforum voor de aandachtsgeilen onder onsquote:Op maandag 9 januari 2006 21:20 schreef Klonk het volgende:
US wa's da ?
een heel forum voor Sunchaserquote:Op maandag 9 januari 2006 21:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Subforum voor de aandachtsgeilen onder ons
Nooit last van gehad?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef M5 het volgende:
* heeft zich voor de eerste keer geergerd aan firefox.om een of andere reden dacht ie dat ik offline wilde werken.
Mijn subforumpiequote:Op maandag 9 januari 2006 21:20 schreef Klonk het volgende:
US wa's da ?
Saab 9.3 sedan 2.0 Tquote:Op maandag 9 januari 2006 21:31 schreef Klonk het volgende:
de zoektocht naar een multipla vervanger word steeds concreter, ben op dit moment erg aan het kwijlen bij Saab.
Wij hebben sinds een tijdje een Saab 93 1.8t met een 2 liter turbo en 150 pk, uit 03.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:31 schreef Klonk het volgende:
de zoektocht naar een multipla vervanger word steeds concreter, ben op dit moment erg aan het kwijlen bij Saab.
Kut dat je geen V70 R voor rond de 10000 kan kopenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef Klonk het volgende:
idd een 2 liter turbo, coupe in het zwart, dingen zijn nog best betaalbaar rond de 10.000 euro vind je genoeg.
die zijn idd erg lekker ja, alleen je ziet te vaak, Saab wat minderquote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kut dat je geen V70 R voor rond de 10000 kan kopen
een goeie 850R heb je pas voor dat geld![]()
Mwa, ik als volvo rijder zou ook wel overstappen naar saab ofzo...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
die zijn idd erg lekker ja, alleen je ziet te vaak, Saab wat minder
dat scheelt een VW Golf, Volvo begint zich meer en meer een premium merk te wordenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
Als je prijs vergelijkt tussen die saab en de V70 R![]()
Volvo V70R 300PK bijna 75000 euro.
Saab 9.3 Sportsedan 2.8 V6 Turbo Bijna 50000 euro.
Ja echt te gek voor woordenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat scheelt een VW Golf, Volvo begint zich meer en meer een premium merk te worden
Same goes for mequote:Op maandag 9 januari 2006 21:56 schreef Klonk het volgende:
ik hou wel van dat soort auto's, je ziet het er niet aan af, maar ze rijden elk sjonnie gebakje zoek
5.7 seconden rij je nog heel wat porsches strontquote:Op maandag 9 januari 2006 21:56 schreef Klonk het volgende:
ik hou wel van dat soort auto's, je ziet het er niet aan af, maar ze rijden elk sjonnie gebakje zoek
das een vies woord in huize klonk, een porschequote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
5.7 seconden rij je nog heel wat porsches stront
Die gaan nóg sneller kapotquote:
Alleen een 911 van voor 1993quote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
5.7 seconden rij je nog heel wat porsches stront
Bwa, als ik het geld hadquote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
das een vies woord in huize klonk, een porsche![]()
briljante imitatie van de waste gate die open gaat, geil geluidjequote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Die gaan nóg sneller kapot
Maar mij ook hoor, ik vind dat zoooo porno, zo een hoekige wagen, die bij een stoplicht je de stront voor de ogen rijd
VROOAAAAAPPPP PSSSJJTTTT
FapFapFapquote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
briljante imitatie van de waste gate die open gaat, geil geluidje![]()
je wilt me weer inhalen he?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef Klonk het volgende:
nog 19 berichten dan heb ik vandaag 200 keer op de reageerknop geduwd, ziekelijk gewoon
ik ben een paar keer naar de zuiderzeerally geweest (toen ie op het TT circuit werd gereden) en dan hoorde je die dikke cosworths als eerste aankomen als een giftige kat, pjtieeeuw, dat was zo geilquote:
Een m5 doet het in 4.7 sec met 200pk meerquote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef M5 het volgende:
[..]
Alleen een 911 van voor 1993of een Boxster
valt ook wel weer mee hoor, 't is snel, maar niet extreem snel.
vandaag meer gepost dan jijquote:Op maandag 9 januari 2006 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je wilt me weer inhalen he?
Ik ga vandaag of morgen hermandeperman inhalen
weheh mooi spulquote:Op maandag 9 januari 2006 22:05 schreef Fwnk het volgende:
http://members.home.nl/f.schothorst/deltachase.avi
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:06 schreef Klonk het volgende:
ff wat zooi bij elkaar zoeken voor m'n tourtje van dadelijk
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:46 schreef Tjabbo het volgende:
Vergeet je fleshlight niet! Desnoods mag je die van mij lenen
Haha, ik vind ze echt autopornoquote:Op maandag 9 januari 2006 22:08 schreef Klonk het volgende:
alleen die witte is lekker, ben niet zo'n fan van de nieuwe delta's, al zijn ze nog altijd vele malen beter dan Opels enzo.
Zekahs!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef ook_gek het volgende:
hoi was ik weer. Het is tering koud buiten![]()
Vanmorgen was die kutvito buiten en binnen bevrorenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef ook_gek het volgende:
Mn Den Haag fpoto's staan onlinequote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef ook_gek het volgende:
ik las kutviboquote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vanmorgen was die kutvito buiten en binnen bevroren
Na 2 weken zit heel dat ding vol met vocht
Vanacht staat ie fijn in de schuurStaat wel m'n volvo buiten
![]()
link?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn Den Haag fpoto's staan onlineben ze nu langzaam maar zeker aan het publiceren
onderschriftquote:
Ben je nog bij mij geweest dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
onderschriften dan personenwagens en bestelwagens en pick ups hangt het allemaal een beteje bovenin
Wat vandaag er op is gezet, kun je van uit gaan dat het Den haag is
En ook nog wat trams en bussen (en trucks en bouwmachines)
Doktertje spelen?quote:
Niet zo gefrustreerd als die nerds iigquote:
ik ookquote:
Ga je rondje in je Alfa rijdenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:37 schreef BoJo het volgende:
* BoJo heeft net Hooligens met die hobbit gekeken...
ben er helemaal aggresief van![]()
er zitten een paar exemplaren bij..quote:Op maandag 9 januari 2006 22:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Niet zo gefrustreerd als die nerds iig
fwnk ik moest direct weer aan je denken
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Niet zo gefrustreerd als die nerds iig
fwnk ik moest direct weer aan je denken
staan er zat te koopquote:Op maandag 9 januari 2006 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je rondje in je Alfa rijden![]()
Waarom heb je je Jeep verkocht trouwens, nu kan ik zaterdag misschien niet komen omdat ik bang ben niet meer thuis te komen
Zou Solomen nog komen?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Volkswagen New Beetle
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 05-01-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: bling-bling versie
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Opel Kadett E GSi
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 06-01-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
quote:
ik dacht op zondagquote:Op maandag 9 januari 2006 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]ga je schamen, lever je 155 maar in
![]()
ARTC155 Nieuwjaars meeting misschien?
Hooligans nog ff van te voren kijkenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
daar gaat je zuurverdiende zaterdag![]()
![]()
![]()
dat mag schatquote:Op maandag 9 januari 2006 22:49 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zou hier graag een TVP willen plaatsen
Zin om naar Emmen te rijden?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:50 schreef BoJo het volgende:
ik ben echt opgewonden, kan echt iemand op z'n muil meppen![]()
dat gevecht in dat tunneltjequote:Op maandag 9 januari 2006 22:50 schreef BoJo het volgende:
ik ben echt opgewonden, kan echt iemand op z'n muil meppen![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zin om naar Emmen te rijden?
14 januari is een zaterdagquote:
JAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 9 januari 2006 22:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zin om naar Emmen te rijden?
Met de SaVaLi meet was je ook bijna een dag te laat gekomenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik was in de war, 99% van de meetings zijn op zondag![]()
weet ik veel manquote:Op maandag 9 januari 2006 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met de SaVaLi meet was je ook bijna een dag te laat gekomen![]()
(of was dat op een andere meet?)
Zeg ff als je gaat, mn auto is toch nog warmquote:
Zijn je ouders nog wakker?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee want de eerste die ik zie wil ik op z'n smoel rammen op het moment![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeg ff als je gaat, mn auto is toch nog warm
m'n pa was m'n Alfa aan het kraken net, hij kon geen slechter moment gekozen hebbenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n pa was m'n Alfa aan het kraken net, hij kon geen slechter moment gekozen hebben![]()
maar heb me toch nog in kunnen houden, tis bij verbaal geweld gebleven
als jij nu vertrekt dan ga ik over een uurtjequote:Op maandag 9 januari 2006 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeg ff als je gaat, mn auto is toch nog warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |