Wahahahaquote:Op maandag 9 januari 2006 19:01 schreef ook_gek het volgende:
Gaat er geslagen worden![]()
Ik kom kijken ik kom kijken.
en ik ga aanwijzingen geven![]()
Inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2006 19:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die heks is een perfecte imitatie van een bitch met pms ja![]()
das wel vaker met mij in de buurtquote:Op maandag 9 januari 2006 19:38 schreef Klonk het volgende:
whehehe, 301 reacties in het vorige topic
Zit jij in mijn fobo te kijken zonder permissie?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:27 schreef Solomen het volgende:
Hahaha Mukie dat doe ik zo wel effe je hebt mooie fotos trouwens
Vandaag net het verhaal over het onstaan vande Silberpfeile gelezenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:33 schreef M5 het volgende:
[..]
het zijn al lang geen silberpfeilen meer, aangezien er gewoon lak op zit.
Dan issut meteen al afgelopen.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
Pak gewoon een shotgun om die gast op te leggen als je niet in de buurt wil komen![]()
hahahahaha sorry mevrouwquote:Op maandag 9 januari 2006 19:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zit jij in mijn fobo te kijken zonder permissie?
whehe nee eerst benen en armen doen enzoquote:Op maandag 9 januari 2006 19:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan issut meteen al afgelopen.
Where is the fun in that?
.50 BMG sniper is wel bruut.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
Pak gewoon een shotgun om die gast op te leggen als je niet in de buurt wil komen![]()
moet je wel marokaans voor kunnen tegenwoordigquote:Op maandag 9 januari 2006 19:41 schreef Fwnk het volgende:
Ik wil weleens voor een weekje zo een oude pim-mercedes hebben, 500SEL ofzo, lijkt me wel lachen
oooooh dan issut goedquote:Op maandag 9 januari 2006 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
whehe nee eerst benen en armen doen enzo![]()
Dat is het nadeelquote:Op maandag 9 januari 2006 19:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je wel marokaans voor kunnen tegenwoordig![]()
ja heu, was het weer vergeten. Ik heb maar een beperkte opslagcapaciteit iun mn hersenen. Ik heb het waarschijnlijk verruild voor het feit dat Wienen in Dalfsen ooit eigen trucks op basis van Tatra met een Magirus-Deutz cabine heeft gebouwd, of zoquote:
lol dat woord heb ik nou nooit in schrift gezien, maar dit lijkt me verkeerdquote:Op maandag 9 januari 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
ff pimpen met me keischone en spikslinter nieuwe ketting en tandwiel![]()
[afbeelding]
De ultieme versie is dan uiteindelijk de SL73 AMG (vorige model SL, niet die uit de OP) met een beetje modificaties aan de uitlaat krijg je gewoon Pagani Zonda sound uit je *****bak.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:44 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat is het nadeel
En de rare blikken van mensen als je uistapt (ze verwachten een marokkaan)
en natuurlijk de blik van de pomphouder als ik elke dag weer voor 50 euro moet tanken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |