Ik ga mijn kamer eens grondig opruimen. En alles gaat nu ook echt weg. Niet meer van Awww ik wil het toch bewaren en hup weer 3 jaar in een doos. Echt weg.
Prijzen die erbij staan, zijn vraagprijzen exclusief verzendkosten. Vind je ze te hoog doe dan vooral een tegenbod.
Ophalen kan in Den Haag/Scheveningen, maar natuurlijk verzend ik het spul ook. Alles in dit rijtje (behalve het shirt) moet met pakketpost en is dus 5,50 aan verzenden.
Grote Amerikaanse vlag![]()
Groot genoeg om een 1-persoonbed te bedekken zoals je kan zien. Denk zo'n 1,5 bij 3 meter ofzo.
Hij is aan de rechteronderkant wat gerafeld en hij mag wel eens gewassen worden. Verder in een goede staat. Vraagprijs: 5 euro
BMW Z3 1:24![]()
Metalen model. Kleur rood. Mist het plasticje dat als linkerkoplamp moet doorgaan.
Vraagprijs: 1 euro
BMW Z3 radiografisch bestuurbaar![]()
Ietsje groter dan het 1:24 model en uitgevoerd in plastic. Met radiografisch bestuurbare mogelijkheid op batterijen. Geen idee of ie het doet. Heb m nog nooit gebruikt. Stond altijd gewoon bij mn Z3 verzameling. Vraagprijs: 1 euro
Leren Paard (1)![]()
Donker leren paard ongeveer 20 cm hoog, 35 cm breed
Vraagprijs 10 euro
Leren Paard (2)![]()
Bruin leren paard staand ongeveer 35cm hoog.
Vraagprijs 10 euro
Kimi Raikonnen Shirt![]()
Maat S. Nooit gedragen (veels te klein), heeft korte tijd op mijn kamer gehangen maar door een groot aantal muziekposters past ie nu nergens meer.
Vraagprijs 7,50