Ik vond het vorige album erg matig, en ook live (op Werchter) vond ik het allemaal vrij saai. Maar die nieuwe single blijft toch goed hangen na een aantal keer..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef PhifeDawg het volgende:
Hard-Fi![]()
Mensen die Hard-Fi leuk vinden![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:37 schreef morgane het volgende:
Leuke single!Toch Stars Of CCTV maar weer eens opzetten binnenkort
Staat er een link in die mail, want dan is er maybe een presale voor fans oid.quote:status vvk: 25-08
zaal The Max
genre pop / rock
14 euro excl
Nieuwe cd vind ik echt tofquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:35 schreef kreuk050 het volgende:
Nieuwe cd geluisterd en kaartjes gekocht voor de Melkweg. Ben benieuwd!
Is de cd al wel uit dan? Ik dacht dat hij vandeweek pas in de winkels kwam.... Maar dan moet ik zo toch maar even gaan kijken in de stad!quote:Op maandag 3 september 2007 00:41 schreef Lamon het volgende:
Wat is het toch een gaaf album, zeg!
Ik draai het nu al drie dagen en het gaat nog niet vervelen.
Op internet *gekocht*quote:Op maandag 3 september 2007 15:22 schreef Krissinas het volgende:
[..]
Is de cd al wel uit dan? Ik dacht dat hij vandeweek pas in de winkels kwam.... Maar dan moet ik zo toch maar even gaan kijken in de stad!![]()
Heb hem zojuist in verschillende CD winkels zien liggenquote:Op maandag 3 september 2007 15:22 schreef Krissinas het volgende:
[..]
Is de cd al wel uit dan? Ik dacht dat hij vandeweek pas in de winkels kwam.... Maar dan moet ik zo toch maar even gaan kijken in de stad!![]()
Klopt, maar met zulke "art" zullen denk alleen maar minder mensen de CD/Singles kopen....quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:38 schreef Sautor het volgende:
Ja, ze hebben deze covers toch juist gemaakt om te protesteren tegen het downloaden?
..en daar protesteren ze dan ook tegen, tegen dat soort mongolen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:43 schreef soul114 het volgende:
Klopt, maar met zulke "art" zullen denk alleen maar minder mensen de CD/Singles kopen....
Precies, en daarbij vind ik dat er artiesten zijn die wel een cover maken, maar er iets lelijks van maken (Mew)quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:30 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de album art echt geweldigSnap niet dat mensen het lelijk vinden of uit protest het niet zouden kopen door het hoesje?
Beetje onzin lijkt me, het gaat om de muziek en niet om wat er op het hoesje staat. Ik zou hem eerder juist wél kopen omdat ik het zo goed bedacht vind
Vette actie! Ik ga denk ik photoshop weer eens onder n laag stof vandaan halen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:06 schreef Krissinas het volgende:
Er is nu een contast waarbij je zelf de albumcover mag maken en vanalles kan winnen! http://www.jimmyalter.nl/chato/home/home.php?logID=3683
Haha, Paint nogwel.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:43 schreef Sautor het volgende:
Wel vette actie ja, en voor de kaartjes hoef ik het idd ook niet te doen.
Lijkt me wel tof om zo'n zelfontworpen albumcover op je muur te hebben hangen. Zal mijn paintskills eens boven water halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |