Feltham It Isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:32 schreef Razzerr het volgende:
* Razzerr zingt hard mee
Feltham is, singing out!![]()
Ik had hetzelfde een tijdje geleden, dacht dat Hard to Beat van de Kaiser Chiefs wasquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:08 schreef MaJo het volgende:
Heb de cd van Hard Fi binnen en ik bleek Hard to beat gewoon al te kennen
Niet legaal en grijs gedraaid in één zinquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:32 schreef morgane het volgende:
*meldt zich ook* ben in het bezit van de (overigens niet legale) cd en heb 'm toch al ontzettend grijs gedraaid ondertussen
dat heb ik nou ookquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:18 schreef morgane het volgende:
ik ga 'm nog wel aanschaffen hoor, van de écht goede bands brand ik eerst een cd'tje en koop ik 'm daarna vaak origineel, i.v.m. het boekje en het 'steunen' van de band enzomaar ik moet toch zo ondertussen een beetje gaan minderen met cd's kopen, vandaar dat ik 'm nog niet heb
![]()
Kickequote:Bron
Hard-Fi have released details of their first live DVD due out next month.
Filmed at London Astoria last year, 'In Operation' features 13 tracks including all of their debut 'Stars Of CCTV' plus brand new song 'You And Me' and a cover version of 'Seven Nation Army'.
Additional footage includes all the Hard-Fi videos, from April 2005's 'Tied Up Too Tight' through to current single 'Better Do Better' along with behind the scenes footage from the making of each video and the 'Stars Of CCTV' EPK and mini-documentary 'In Operation' - a Channel 4 special on the band.
The original video for 'Cash Machine' which sees the band dodging security at Heathrow airport to film close to the main runway, can also be found as a hidden package on the DVD.
The release comes backed with an exclusive additional CD entitled 'CCTVersions', featuring dub versions of 'Stars Of CCTV' tracks produced by Wongtom, Wolsey White, the co-producer of 'Stars Of CCTV' and Roots Manuva.
The full tracklisting for 'In Operation' is as follows:
Disc One
Live at the Astoria
'Middle Eastern Holiday'
'Gotta Reason'
'Unnecessary Trouble'
'Better Do Better'
'Tied Up Too Tight'
'Feltham Is Singing Out'
'You And Me'
'Seven Nation Army'
'Cash Machine'
'Hard To Beat'
'Move On Now'
'Stars Of CCTV'
'Living For The Weekend'
Bonus Features:
The CCTV videos
'Cash Machine'(Early Version)
'Tied Up Too Tight'
'Hard To Beat'
'Hard To Beat' (Making Of)
'Stars Of CCTV'
'Living For The Weekend'
'Living For The Weekend' (Making Of)
'Cash Machine' (Broadcast Version)
'Cash Machine' (Dirty Version)
'Cash Machine' (Making Of)
'Better Do Better'
'Better Do Better' (Making Of)
Photo Gallery
'In Operation' - Channel 4 feature
'Stars of CCTV' EPK
DISC 2:
'CCTVersions' CD
'Cash Machine'
'Cash Converter'
'Better Dub Better'
'Middle Easter Holiday'
'Living For The Weekend'
'Seven Nation Army'
'Dubs Of CCTV'
'Better Do Better'
'Dubbed Up Too Tight'
'Move On Dub'
'In Operation' is out on May 8.
He jij ook al wakkerquote:
Hoezo gaat het niet door dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:36 schreef Dandilion het volgende:
Ahoy open air, ik zou gaan, voor hard fi en snowpatrol, en nou gaat t niet door! mijn kaartje is nog steeds in behandeling bij
easy ticket.
Omdat de kaartverkoop behoorlijk is tegengevallen..quote:
Ben benieuwd wat er met Hard-Fi en Snow Patrol gaat gebeuren. Zou beiden wel live willen zienquote:Op zondag 28 mei 2006 16:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Omdat de kaartverkoop behoorlijk is tegengevallen..
klik!
Live speelt nu op 28 juni in Ahoy, James Brown op 1 juli. De optredens van Eels en G. Love & Special Sauce zijn verplaatst naar de Oosterpoort in Groningen en de Utrechtse Tivoli, beide op 1 juli. Voor een aantal andere bands wordt nog een alternatief gezocht. Bron: 3voor12
Op lowlandsquote:Op zondag 28 mei 2006 18:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er met Hard-Fi en Snow Patrol gaat gebeuren. Zou beiden wel live willen zien
Ja dat zou vet zijn!quote:
En 'Living for the weekend' ...quote:Op maandag 29 mei 2006 01:07 schreef Greetings het volgende:
Ik vind "Tied up too tight" toch wel hun beste nummer, at the moment![]()
![]()
Jeezquote:Op maandag 29 mei 2006 11:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, die zijn zeg maar beide al bevestigd voor Lowlands....![]()
En Middle Eastern Hollidayquote:Op maandag 29 mei 2006 11:31 schreef Lieveheers_Meisje het volgende:
[..]
En 'Living for the weekend' ...![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:26 schreef MaJo het volgende:
Wat zogen ze hard op LowlandsErg jammer want ik vind de muziek wel leuk
Gvd waarom ontdek ik dit soort bands altijd pas zo laatquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vond ik ook.
In februari in de Melkweg klonk het juist boven verwachtingen goed![]()
Nee, we zijn die-hard indie en britpopfansquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:38 schreef Niek. het volgende:
Zijn jullie dan ook soort van "all-round britpop liefhebbers"? Ben zelf redelijk fan vanbands als Franz Ferdinand (wat eigenlijk geen britpop is aangezien ze schots zijn, maar de muziek die ze maken is britpop), Kaiser chiefs, arctic monkeys, zeg maar al die bands en gewoon de hedendaagse britsepop muziek, (geen r&b/hiphop maar bijvoorbeeld wel gnarls barkley en coldplay)
Precies wat je zegt!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:38 schreef Niek. het volgende:
Zijn jullie dan ook soort van "all-round britpop liefhebbers"? Ben zelf redelijk fan vanbands als Franz Ferdinand (wat eigenlijk geen britpop is aangezien ze schots zijn, maar de muziek die ze maken is britpop), Kaiser chiefs, arctic monkeys, zeg maar al die bands en gewoon de hedendaagse britsepop muziek, (geen r&b/hiphop maar bijvoorbeeld wel gnarls barkley en coldplay)
Helemaal met Lienelien eensquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, we zijn die-hard indie en britpopfans
Coldplay hoort daar dan echt niet bij, en Gnarls eigenlijk ook niet bepaald. Britpop zijn gitaarbandjes die melodieuze pop maken. Wat jij, MaJo?
Kom anders eens hier kijken
Bedoelde eerst de britpop dingen (kaiser chiefs enz. enz.) en daarna de britse pop muziek, dus wat nu redelijk hip is in engeland, en had het toen over coldplay en gnarls barkley, zulk soort bands.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal met Lienelien eensColplay is niet echt britpop te noemen
Inderdaad gitaarbandjes met Beatlesque invloeden, die hun eigen ding doen, zoals inderdaad Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand maar ook the Killers (hoewel amerikaans
), Arctic Monkeys enz.
Nou, dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:54 schreef Niek. het volgende:
[..]
Maar ok, heb eindelijk wat mede britpop aanhangers gevonden
ik heb hem... ik heb hem gelukkig goedkoop kunnen bemachtigen.. want ik vond hem niet tegenvallen maar het is volgens mij maar om 1 keertje te bekijken... echt ik hem hem al een paar maanden in huis maar ik kijk andere dvd;s wel vaker dan 1 keer... maar hard fi heeft me niet kunnen boeien tot het nog eens een keertje op te zetten...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:00 schreef Niek. het volgende:
Zijn er hier ook mensen die de dvd van Hard fi hebben? In Operation? Zo ja, is het wat?
Koop hem dan wel als ik hem keertje heel goedkoop tegenkom. (zo ben ik ook aan de dvd van franz ferdinand gekomen had 20euro gevonden dus betaalde er zelf maar 5euro voorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:02 schreef oor het volgende:
[..]
ik heb hem... ik heb hem gelukkig goedkoop kunnen bemachtigen.. want ik vond hem niet tegenvallen maar het is volgens mij maar om 1 keertje te bekijken... echt ik hem hem al een paar maanden in huis maar ik kijk andere dvd;s wel vaker dan 1 keer... maar hard fi heeft me niet kunnen boeien tot het nog eens een keertje op te zetten...
misschien later dit jaar als ik me eens echt verveel
Schotten zijn ook gewoon Brits, hoor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:38 schreef Niek. het volgende:
(wat eigenlijk geen britpop is aangezien ze schots zijn, maar de muziek die ze maken is britpop)
Die opmerking helemaal niet gezienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Schotten zijn ook gewoon Brits, hoor.
En het optreden op Lowlands was op zich wel redelijk, maar die cover van Seven Nation Army was echt beschamend slecht.
Ze zijn inderdaad bezig met een nieuw album. Waren geruchten over dat de naam 'Once upon a time in the west' zou worden, of dat had ik of dat forum gelezen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:32 schreef JeroenV het volgende:
Ik zat net op hun site te kijken. Voor 2 juli staat de nieuwe cd gepland, naam en artwork is nog niet bekend. Begreep dat de live optredens niet zo goed waren ja... Ik kon op het laatste moment niet toen ze in Amsterdam kwamen, dus heb dat niet mee gemaakt.
Maar ben wel benieuwd, hoop op een goede tweede cd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |