quote:Op maandag 16 januari 2006 10:17 schreef Ingridh007 het volgende:
Zullen we het zo doen als Maroon5 naar de maandag gaat? Jij doet zaterdag en zondag en dan neem ik maandag jouw 3 dagen kaart over voor een zacht prijsje?
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:14 schreef ThomYorke het volgende:
Dagkaarten![]()
Dat die dingen nog bestaan zeg, je pikt ze er op de maandag zo uit de fris gewassen en geschoren dames en heren. En dan gaan klagen dat het zo stinkt![]()
Ik zie als weekendganger liever op maandag een onbekend bandje dan Maroon5 of een andere band die je ook bij de TMF-awards kunt zien.
pinkpop kent voor ons als groep slechts 2 regels:quote:Op maandag 16 januari 2006 10:26 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ben nu eenmaal vrij schoon van mezelf, dus die 3 dagen
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:33 schreef Ingridh007 het volgende:
Gelukkig ben ik jarenlang (2) welkom op Lowlands geweest. Het gezeul met spullen vind ik zwaar irritant, evenals de treinreis. Verder vond ik het op de camping altijd gezelliger dan bij de optredens.
Gevolg -> <5 bands gezien per jaar.
Om nu wel een keertje wat bands te zien, leek me de Pinkpop maandag een prima plan. Zonder alle bagage is de treinreis ook wat beter te doen
da's inderdaad een klere-eind lopen...leermomentje dus voor jequote:Op maandag 16 januari 2006 10:43 schreef ThomYorke het volgende:
In 2004 had ik mijn auto bij de parkeerplaats staan waar eerst camping D (?) was en m'n tentje heb ik opgezet op camping B. Wat een takke-eind lopen was dat![]()
Dinsdagochtend heb ik dan ook maar eerst de auto opgehaald, wat verkeersremmende maatregelen verwijderden heb de auto voor de ingang van camping B geparkeerd. En toen de boel maar eens ingeladen, de tent heb ik maar weggegooid want ik had geen zin om dat ding droog te maken
![]()
Je kan bureau pinkpop even mailen.quote:
Amenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:25 schreef kroegtijger het volgende:
[..]eensch..... dagjesmensen passen niet in de pinkpop-beleving....na 2 dagen zuipen, blowen en stinken naar zweet, modder en bier...en vervolgens komen van die fris gedouchte gezinnetjes, haartjes netjes gekamt....en daar loop jij dwars tussen door.... ze halen de sfeer naar beneden omdat ze niet in dezelfde roes zitten (vind ik dan)
t hoeft niet eens vernieuwend te zijn hoor....good old bands vind ik ook prima.... bad religion of Nada Surf ofzo kan ik ook prima waarderenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Amen
En dat had ik op Lowlands dit jaar ook al... van die kutkakkers met hun roze polotjes.. breezah look a like chicks... bahen dat allemaal vanwege die commerciele kutbands... bah bah
Doe mij maar een keer echt iets vernieuwends!
Misschien moet je dan eens proberen om naar een ander festival te gaan!quote:Op maandag 16 januari 2006 12:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Amen
En dat had ik op Lowlands dit jaar ook al... van die kutkakkers met hun roze polotjes.. breezah look a like chicks... bahen dat allemaal vanwege die commerciele kutbands... bah bah
Doe mij maar een keer echt iets vernieuwends!
Dus als ik het goed begrijp mogen mensen volgens jou alleen maar 3 dagen naar Pinkpop komen, een dagje mag niet ...?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:25 schreef kroegtijger het volgende:
[..]eensch..... dagjesmensen passen niet in de pinkpop-beleving....na 2 dagen zuipen, blowen en stinken naar zweet, modder en bier...en vervolgens komen van die fris gedouchte gezinnetjes, haartjes netjes gekamt....en daar loop jij dwars tussen door.... ze halen de sfeer naar beneden omdat ze niet in dezelfde roes zitten (vind ik dan)
t mág natuurlijk wel....maar t is niet van positieve invloed op mijn festival-beleving....liever niet dus. Een groot aantal mensen dat alleen een dagje gaat is nog nooit een heel weekend geweest, en begrijpt dus niet wat het is om een weekend daar rond te wandelen. Die staan je vervolgens een beetje raar aan te gapen met een blik van "wat doe jij nou achterlijk?" als je na het achterover slaan van je biertje en het afgeven van je jointje aan je maatje, je andere vriend snoeihard op zn smoel de modder in schopt..... gewoon een geintjequote:Op maandag 16 januari 2006 13:07 schreef Lieveheers_Meisje het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp mogen mensen volgens jou alleen maar 3 dagen naar Pinkpop komen, een dagje mag niet ...?
Waar zit die roll - eyes smilie als je hem nodig hebt ?
Over een x-aantal jaar ga je echt niet meer in een tent zitten te kleumen om een paar bandjes te zien, jointjes roken tot je scheel ziet en je tandenpoetsen met bier omdat de rijen te groot zijn bij het washok.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:11 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
t mág natuurlijk wel....maar t is niet van positieve invloed op mijn festival-beleving....liever niet dus. Een groot aantal mensen dat alleen een dagje gaat is nog nooit een heel weekend geweest, en begrijpt dus niet wat het is om een weekend daar rond te wandelen. Die staan je vervolgens een beetje raar aan te gapen met een blik van "wat doe jij nou achterlijk?" als je na het achterover slaan van je biertje en het afgeven van je jointje aan je maatje, je andere vriend snoeihard op zn smoel de modder in schopt..... gewoon een geintje
Dat bedoel ik dus ...quote:Op maandag 16 januari 2006 13:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Over een x-aantal jaar ga je echt niet meer in een tent zitten te kleumen om een paar bandjes te zien, jointjes roken tot je scheel ziet en je tandenpoetsen met bier omdat de rijen te groot zijn bij het washok.
Dan heb je ook geen zin meer om in de modder getrapt te worden. Als je er naast staat dan denk je:
"wat doen die nou achterlijk".
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Over een x-aantal jaar ga je echt niet meer in een tent zitten te kleumen om een paar bandjes te zien, jointjes roken tot je scheel ziet en je tandenpoetsen met bier omdat de rijen te groot zijn bij het washok.
Dan heb je ook geen zin meer om in de modder getrapt te worden. Als je er naast staat dan denk je:
"wat doen die nou achterlijk".
![]()
Snap niet helemaal wat nu je punt isquote:Op maandag 16 januari 2006 13:21 schreef kroegtijger het volgende:
[..]inderdaad....dat is dan ook het moment waarop je besluit niet meer te gaan, en niet om "1 dagje" te gaan omdat je toch zo nodig erheen wilt terwijl je eigenlijk al veel te oud ervoor bent. T mooie van zo'n festival is juist die beleving die je nu precies aangeeft. Over het algemeen krijg ik toch maar bar-weinig van de muziek mee (deels omdat ik te verrot ben, deels omdat het me 9 van de 10 keer niet echt aanspreekt) en dan heb je dus eigenlijk er niets meer te zoeken. Waarom zou je dan nog heen willen??
Wanneer wordt de uitslag van de Gouden tip eigenlijk bekend gemaakt?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:23 schreef tankertuig het volgende:
Het gerucht dat depeche mode komt is nu officieel ontkracht.
Het verhaal gaat dat het zeer aannemelijk dat een nederlandse band nummer 1 staat bij de gouden tip.
Ook staat system of a down op zeer losse schroefen omdat er onenigheid is binnen de band en de volledige europa tour is afgelast.
dat 35+ fossielen, gezinnetjes en andere dagjesmensen beter thuis kunnen blijven over het algemeenquote:
ik neem aan gelijktijdig met de pers-presentatie in maart...quote:Op maandag 16 januari 2006 13:25 schreef Lieveheers_Meisje het volgende:
[..]
Wanneer wordt de uitslag van de Gouden tip eigenlijk bekend gemaakt?
Misschien zijn er de laatste jaren andere mensen dan voorheen, door de toenemende commercie? En idd... als het programma me niet aanstaat ben ik dit jaar niet meer te vinden op Lowlands... dan wordt het Pukkelpop of Sziget..quote:Op maandag 16 januari 2006 13:06 schreef Arid het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens proberen om naar een ander festival te gaan!
Hoera!!! Kane komtquote:Op maandag 16 januari 2006 13:23 schreef tankertuig het volgende:
Het gerucht dat depeche mode komt is nu officieel ontkracht.
Het verhaal gaat dat het zeer aannemelijk dat een nederlandse band nummer 1 staat bij de gouden tip.
Ook staat system of a down op zeer losse schroefen omdat er onenigheid is binnen de band en de volledige europa tour is afgelast.
Ik mag hopen dat ik op mijn 35e of ouder nog naar festivals trek, met of zonder kinderen!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:28 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
dat 35+ fossielen, gezinnetjes en andere dagjesmensen beter thuis kunnen blijven over het algemeen
ze drukken de sfeer omdat ze niet op dezelfde golflengte zitten als de 3-dagen bezoekers. (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk)
Ik hoop met je mee... ik hoop geen enkele nederlandse kutpopbandquote:Op maandag 16 januari 2006 13:37 schreef kroegtijger het volgende:
[..]Laten we hopen dat Dinand en zn rotzooi thuis blijft
Ik mag hopen dat zodra ik met kinderen naar een festival toe ga als PP dat ik er als de sodemieterij vanaf geslagen wordt.....dat zijn plekken waar je dan niets meer te zoeken hebt! en maak je geen zorgen, ik heb nog steeds schijt aan alles ondanks de dagjes-mensen.... ze drukken alleen wat de sfeer elk jaar. Staan die polo-nichten daar op t veld, dus wandel je gewoon voorbij door een plasje heen wat je al 2 dagen doet omdat t toch na een half uurtje festival-terrein niet boeit dat alles onder de modder zit, beginnen ze te klagen en te zeiken dat je modder op hun hippe witte broek spat....quote:Op maandag 16 januari 2006 13:37 schreef Arid het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik op mijn 35e of ouder nog naar festivals trek, met of zonder kinderen!
En of dat nu 1 dag is, of juist meerdere interesseert me geen reet. Ik weet wel wat het 'festival-gevoel' is waar jij over praat. Dat is meer dan genoeg.
Zegt meer over jezelf, dat je je zo stoort aan de dagmensen.
Misschien is de 'schijt aan alles' mentaliteit dus niet zo groot!
Och, nederlandse bands kun je vrijwel wekelijks wel ergens bekijken hier.... maakt pinkpop niet de moeite waard. Wel leuk als er een goede NL-band bij zit, maar geen enkele prioriteit imhoquote:Op maandag 16 januari 2006 13:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee... ik hoop geen enkele nederlandse kutpopbandDoe dan gewooon euhm... euhm.... Skapiche ofzo... leuke Nederlandse Ska band... of gewoon Mark Foggo
Tja, misschien moet je dan toch maar eens naar een ander festival trekken!quote:
Opnieuw amenquote:Op maandag 16 januari 2006 13:45 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat zodra ik met kinderen naar een festival toe ga als PP dat ik er als de sodemieterij vanaf geslagen wordt.....dat zijn plekken waar je dan niets meer te zoeken hebt! en maak je geen zorgen, ik heb nog steeds schijt aan alles ondanks de dagjes-mensen.... ze drukken alleen wat de sfeer elk jaar. Staan die polo-nichten daar op t veld, dus wandel je gewoon voorbij door een plasje heen wat je al 2 dagen doet omdat t toch na een half uurtje festival-terrein niet boeit dat alles onder de modder zit, beginnen ze te klagen en te zeiken dat je modder op hun hippe witte broek spat....
neem me niet kwalijk, maar wat voor pis-nicht trekt dan ook een roze polo en een witte broek en witte schoenen aan naar pinkpop en verwacht na 2 dagen regen dat het terrein er netjes bij ligt en hij geheel schoon thuis komt??(en da's nog echt gebeurd ook; de beste man had meteen de bijnaam "glamour-boy" verworven bij ons
)
Dan ben je gewoon een stumpert die er niets te zoeken heeft. Zo'n type had nooit 3 dagen in een tentje gelegen en gaat alleen heen omdat hij een dagkaart kan krijgen. Die zou je dus niet hebben als je alleen weekend-kaarten had. En aangezien er hele volks-stammen van dat soort types rondlopen de hele dag, om nog maar te zwijgen van de gezinnetjes die gezellig op het terrein hun picknick-kleedje uitvouwen waarna moeders de thermos-fles koffie open trekt, de belegde broodjes tevoorschijn haalt, en vader nog even "hip" naar de golden earring is wezen kijken terwijl de kinderen verderop bij de clown een hondje hebben laten maken van ballonnen heb ik liever geen dagjes mensen
Ja klopt, maar als ze dan een Nederlandse band doen, doe dan een goeie... Van Katoen op Lowlands was om 11 uur 's morgens namelijk helemaal te gekquote:Op maandag 16 januari 2006 13:47 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Och, nederlandse bands kun je vrijwel wekelijks wel ergens bekijken hier.... maakt pinkpop niet de moeite waard. Wel leuk als er een goede NL-band bij zit, maar geen enkele prioriteit imho
mwoch, ik was niet van plan om alleen vanwege dagjesmensen ergens anders heen te gaan. t programma zou dat wel kunnen doen ja, maar dagjes mensen mogen wat mij betreft een onderdeel van mijn lichaam likken wat slechts weinigen met plezier doenquote:Op maandag 16 januari 2006 13:47 schreef Arid het volgende:
[..]
Tja, misschien moet je dan toch maar eens naar een ander festival trekken!
Probeer Roskilde eens, genoeg modder![]()
En misschien is dat de reden dat het niet zo goed looptquote:Op maandag 16 januari 2006 13:51 schreef Arid het volgende:
heb het idee dat jullie iets zoeken op pinkpop wat er al jaren niet meer is![]()
Denk je dat nu werkelijk??!!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En misschien is dat de reden dat het niet zo goed loopt
Wat denk jij dan? Alle mensen die vroeger kwamen komen niet meerquote:
Toen was de sfeer nogquote:3 Doors Down
Anouk
Basement Jaxx
Brainpower
Concubine
Damme, Ellen ten
Das Pop
Dreadlock Pussy
Green Lizard
Hives, The
JJ72
K's choice
Krezip
Lifehouse
Limp Bizkit
Manic Street Preachers
Offspring, The
Orbital
Outkast
Papa Roach
Postmen
Queens Of The Stone Age
Radiohead
Semisonic
Spearhead
St. Germain
Stereophonics
Tindersticks
Tool
Toploader
Within Temptation
Zita Swoon
Ja... dan kan je verwachten dat er kutjes komen voor Tiesto, The Rasmus, HIM, Sugababes, Franz Ferdinand.. tsja... en om nou te zeggen dat het rest van het programma zo super is.. nee...quote:Bevestigde artiesten:
37 Stabwoundz
ADHD
After Forever
Audio Bullys
Black Eyed Peas
Clarke, Dave
Datsuns, the
DJ Tiesto
Franz Ferdinand
Goldfrapp
Him
Hoobastank
Jet
Kaizers Orchestra
Kravitz, Lenny
Less Than Jake
Moloko
Muse
N.E.R.D.
Novastar
Ojos de Brujo
Paci, Roy
Pixies
Rasmus, The
Roots, the
Seeed
Sheer, The
Starsailor
Sugababes
T. Raumschmiere
Thrills, the
Vive La Fete
Wealthy Beggar
Dat zeg ik jaquote:Op maandag 16 januari 2006 14:01 schreef Arid het volgende:
Op een slecht programma komen ook andere mensen op af!
Het roer omgooien en 'onbekende namen' programeren is zeer bevoordelijk voor de festivalsfeer. Maar waarschijnlijk dodelijk voor het bestaan van Pinkpop.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:01 schreef Arid het volgende:
Op een slecht programma komen ook andere mensen af!
Zulke namen dusquote:Op maandag 16 januari 2006 14:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Turbonegro, Coheed & Cambria, Thrice, Alexisonfire, Rise Against, Streetlight Manifesto, Kasabian, The Strokes, Moonspell
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En misschien is dat de reden dat het niet zo goed loopt
komma,quote:Op maandag 16 januari 2006 14:06 schreef Arid het volgende:
[..]
Het roer omgooien en 'onbekende namen' programeren is zeer bevoordelijk voor de festivalsfeer. Maar waarschijnlijk dodelijk voor het bestaan van Pinkpop.
Met enkel 'onbekende' namen kom je er niet meer mee. Je zal toch een aantal namen uit de commerciële hoek moeten trekken om nog extra publiek te trekken.
Punt
Correct.. maar doe dan namen die wel aanspreken.. geen Sugababes... ik zal wat bands noemen die je iig niet moet boeken:quote:Op maandag 16 januari 2006 14:06 schreef Arid het volgende:
[..]
Het roer omgooien en 'onbekende namen' programeren is zeer bevoordelijk voor de festivalsfeer. Maar waarschijnlijk dodelijk voor het bestaan van Pinkpop.
Met enkel 'onbekende' namen kom je er niet meer mee. Je zal toch een aantal namen uit de commerciële hoek moeten trekken om nog extra publiek te trekken.
Punt
mwoch, lijken mij niet echt onbekend.... de liefhebber weet ze wel te vinden, en als je een goede line-up hebt is 50.000 man geen probleem om te trekkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |