quote:Op maandag 9 januari 2006 19:29 schreef Bendeleider het volgende:
De mensen achter de schermen werken hard aan de dood van diegene die dit op zijn geweten heeft.
Mooiquote:Op maandag 9 januari 2006 19:29 schreef Bendeleider het volgende:
De mensen achter de schermen werken hard aan de dood van diegene die dit op zijn geweten heeft.
Of vret een worst van de hema.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:01 schreef frenkck het volgende:
[..]
Slecht? Ga jij je mond even spoelen, met zeep gaarne.
Goeie artiesten - met name Johnny Cash - maar precies niet het genre.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:34 schreef Impry het volgende:
Nog een paar tips:
Boney M - Boney M - Brown Girl In The Ring
Frank Zappa - Bobby Brown
Johnny Cash - Boy Named Sue
Weird Al Yankovich - I Ran Over The Taco Bell Dog
Of andere nummers van bovenstaande geniale artiesten
Heb je wel de nieuwe link? Kan beter ook even in de OP gezet worden.quote:
Mijn dank is grootquote:Op maandag 9 januari 2006 21:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Deze werd net gedraaid: TommyGun - The Kachel Can't Change
'Schmidtchen Schleicher' of iets dergelijks.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:36 schreef Paales het volgende:
hoe heet dit nummer, het is precies de duitse versie van foxy foxtrot, maar deze is ook behoorlijk goed.
Hij werkt wel hoor, moet je alleen even verder in het topic kijken. Nieuwe frequentie gekaapt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:52 schreef JackReacher het volgende:
Dus het klopt dat ik nu geen verbindink hept? Ich snottere und snicke
http://130.89.191.186:8000/listen.pls .quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:52 schreef JackReacher het volgende:
Dus het klopt dat ik nu geen verbindink hept? Ich snottere und snicke
ej men kikoooooo.quote:
Niemand vind het erg.. maar ik wil je wel een knuffel geven hoor..!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:30 schreef Bendeleider het volgende:
Mensen....Ik ,bendeleider, zal tijdelijk even afwezig zijn.
Hopelijk tot gauw !
Hou je wel een oogje in het zeil? Als er tijdens de operatie iets mis gaat wil ik dat jij ogenblikkelijk ingrijpt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:16 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
Niemand vind het erg.. maar ik wil je wel een knuffel geven hoor..!
en een kusje voor als je pijn hebt
oh jij bent er ook al achter wie ik benquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:19 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hou je wel een oogje in het zeil? Als er tijdens de operatie iets mis gaat wil ik dat jij ogenblikkelijk ingrijpt.
Maar je zult zien dat alles goed afloopt...
Nou... vrijdag pas? Dan ziet hij je denk ik niet meer staan hoor... Die arme kerel heeft je nu nodig!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:21 schreef DoubleDildo het volgende:
[..]
oh jij bent er ook al achter wie ik ben
ik zal vrijdag bij hem gaan kijken.. misschien ziet hij me dan wel![]()
tentamens he.. zit niks anders op.. en hij slaapt nu toch alleen maar en hij ziet me nu toch niet staan.. misschien vrijdag wel..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:22 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nou... vrijdag pas? Dan ziet hij je denk ik niet meer staan hoor... Die arme kerel heeft je nu nodig!
DD is stiekem toch de vriendin van Bendeleider en zit hem hier op fok te fokkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
TeeVeePee
En volgensmij is DD stiekem een grote fan van Radio Bendeleider maar durft ze het niet toe te geven, ze schaamt zich ervoor ofzo![]()
Maar dat maakt niet uit hoor, we schamen ons allemaal wel ergens voor..![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:25 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn interview @ Fok! radio
Check die geluidsfragmentje
Die had ik laatst ingestuurdquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:18 schreef SuperFruitig het volgende:
Moped - Otto's Berendans is echt te tof![]()
Ben jij wel lekker in je hoofd?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:46 schreef diep-in-de-war het volgende:
draaien ze ook wel is goeie muziek?
Je vind t wel leuk!quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:12 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik rijd 120 varkens naar beiroet
het is te gek wat je voor geld niet doet (8)
http://130.89.191.186:8000/listen.plsquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:26 schreef Yildiz het volgende:
Hij doet et niet meer.
edit: acht, het adres is veranderd.
Zo draait het op het moment ook ja... Ik heb betere dingen te doen als elke plaat zorgvuldig uit te kiezen en aan te kondigen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:00 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik verdenk jullie een beetje van dat je gewoon een of andere playlist aan hebt staan. ik hoor nu al voor de 2e keer in zeer korte tijd zigeunerjongen van grad damon. kun je ze niet vet enthousiast aankondigen zoals het hoort?
Draai dan gewoon van 16.00 tot 0.00 ofzoiets. En wissel dan af met anderen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zo draait het op het moment ook ja... Ik heb betere dingen te doen als elke plaat zorgvuldig uit te kiezen en aan te kondigen.
Dan doe je dat toch fijn, paardenpenis.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:42 schreef diep-in-de-war het volgende:
ja dit is een beetje nep he, kan ik net zo goed zelf kut muziek ik bedoel slager muziek downloaden en in een playlist gooien.
wat let je?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:42 schreef diep-in-de-war het volgende:
ja dit is een beetje nep he, kan ik net zo goed zelf kut muziek ik bedoel slager muziek downloaden en in een playlist gooien.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:10 schreef diep-in-de-war het volgende:
dat ik toch liever goeie muziek luister, maar succes met je stationnetje.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:10 schreef diep-in-de-war het volgende:
dat ik toch liever goeie muziek luister, maar succes met je stationnetje.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:00 schreef wimbo het volgende:
http://86.80.111.72:666/listen.pls
tijdelijke stream van radioBendeleider.
Goeie muziek moet non-stop beschikbaar zijn
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:35 schreef Bendeleider het volgende:
en mijn nieuw geworven collectie ten gehore brengen.
Collega, deze week zal www.radiobendeleider.nl geactiveerd worden. Professionaliseren, verdomme!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:35 schreef Bendeleider het volgende:
Ik kan weer zien trouwens.
Ik zal weldra de servert up helpen en mijn nieuw geworven collectie ten gehore brengen.
Is het echt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:25 schreef BrauN het volgende:
[..]
Collega, deze week zal www.radiobendeleider.nl geactiveerd worden. Professionaliseren, verdomme!
Binnenkort ook eens wat Radio Bendeleider stickers laten maken. Dan kunnen de vaste fans die tegen een kleine vergoeding kopen en in hun woonplaats overal opplakken. Bushokjes, stoplichtpalen, hun schoonmoeder, prullenbakken. Nederland veroveren!
Het is kei-echt, m'n beste.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:34 schreef zijle het volgende:
[..]
Is het echt?![]()
Radio Bendeleider weltweit!
De wereld en het universum !quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:25 schreef BrauN het volgende:
[..]
Collega, deze week zal www.radiobendeleider.nl geactiveerd worden. Professionaliseren, verdomme!
Binnenkort ook eens wat Radio Bendeleider stickers laten maken. Dan kunnen de vaste fans die tegen een kleine vergoeding kopen en in hun woonplaats overal opplakken. Bushokjes, stoplichtpalen, hun schoonmoeder, prullenbakken. Nederland veroveren!
komt eraan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:04 schreef Falco het volgende:
Mag ik wat materiaal van ons aller Wencke Myhre horen?
Ja godver, de verbinding ligt plat. Ik zal zo eens kijken of ik kan streamen via het draadloze netwerk van de buurman.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:09 schreef ForumGek het volgende:
godver BrauN ! Waarom is ie nou weer down dan !?!!
Heb je een generated playlist die we mogen inzien ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:38 schreef veldmuis het volgende:
Hoi ik wil wel een keer een uur gastDJ zijn, kan dat?
Groetjes,
veldmuis
Beste Bendeleider,quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:42 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Heb je een generated playlist die we mogen inzien ?
Was aangevraagd door Maikuuul.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:28 schreef ForumGek het volgende:
Ik vind dit toch iets té hoor..Frans Bauer - Ik heb vannacht 'n Engel gezien!
Boh gek radio bendeleider in actie.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:20 schreef Falco het volgende:
Ik ben de trouwste luisteraar
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:20 schreef Falco het volgende:
Ik ben de trouwste luisteraar
[afbeelding]
Dat is juist de mooiste muziek mên!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:31 schreef Falco het volgende:
Dat Limburgs vind ik echt geen ruk aan, ik luister nu naar Madonna!!!
Alles behalve Limburgsquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:34 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat is juist de mooiste muziek mên!
Wat vind jij geil dan?
Limburgs is leuk: Taai Taai, Nachroave, Beppie Kraftquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:31 schreef Falco het volgende:
Dat Limburgs vind ik echt geen ruk aan, ik luister nu naar Madonna!!!
† R.I.P.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:21 schreef Stofje het volgende:
Het was genieten jongens! Hierbij beëindig ik de kankerkachel reeks. Een TTT, dat wél!
'In San Marco' ook goed?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:26 schreef Falco het volgende:
Een Wencke Myhre-kwartiertje
Draaien jullie zo ook 'In San Marino'?
Ze heeft het over San Marinoquote:
Dit topic heeft niets met Kees en consorten te maken!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:03 schreef Molluck het volgende:
Is dit het centrale kankerkachel/palletsorteertopic geworden?
Ik moest zaterdag namelijk werken op een feest waar Kees ook was, ik herkende hem pas te laat en heb hem dus niet gesproken op een paar woorden na, maar ik weet wel vrij zeker dat hij het was...
Ik durfde er alleen geen topic over te openen, maar ik heb Kees dus gespot
Gij kende èt weten eh!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:52 schreef Bakkes het volgende:
Sakker, dès 'nen vette zender boasje!
quote:Op maandag 30 januari 2006 09:18 schreef ForumGek het volgende:Ich hab drei Häre auf mijn Burst ich bin ein Bär
!
Geen dank !quote:Op maandag 30 januari 2006 16:03 schreef Gurb het volgende:
dankzij radio bendeleider ben ik afgestudeerd vanmorgen.![]()
![]()
jullie muziek heeft mij door de periode van het maken van het verslag en de presentatie heengeholpen.
radio bendeleider: bedankt![]()
Goeie morgen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:40 schreef boertie het volgende:
radio dood?
Of een student met ruimte in zijn meterkast !quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:20 schreef Remco_h het volgende:
denk dat we toch maar een inzamelings actie moeten starten
1 mbit upstream is te weinig he??quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:34 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Of een student met ruimte in zijn meterkast !
Hmm..quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:50 schreef Remco_h het volgende:
http://www.smslorre.nl/help_makendienst.php
sms dienst gratis opstarten....levert 15 cent per ontvangen sms op
Verdomd,ik ook!quote:
He man dat is MIJN fotosoep !!!quote:Op maandag 12 juni 2006 15:19 schreef kaashema het volgende:
[afbeelding]
me pixellinesnooit geweten dat dj BrauN ooit inde buurt van die dingen is geweest
same here.... mijn avonden zijn niet compleet zonder radio bendeleider...quote:
De straat begint er hier al aan te wennenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:11 schreef Remco_h het volgende:
[..]
same here.... mijn avonden zijn niet compleet zonder radio bendeleider...
nu helemaal met dat mooie weer, ramen en deuren open, lekker volks muziek aan.... zucht
hebben hebben hebben.....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:27 schreef wimbo het volgende:
Gelukkig heb ik met Streamripper 2GB aan FrituurHits geript van RadioBendeleider.![]()
Ik sponsor alleen als jullie aan het Duitse bier gaan en ik ook mee mag drinken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:16 schreef Bendeleider het volgende:
Ik heb gister die site bekeken van die sms zooi.
Ik ben bang dat we niet genoeg geld verzamelen.
Maar dan hebben BrauN en ik een leuk bedrag voor een avondje bier dát wel.
Wat eventueel ook een alternatief is voor als je alleen maar nederlandstalige hits wilt (de echte hits, die niet doordrenkt zijn van de commercie) kan je naar bingofm luisteren (http://www.bingofm.nl)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:27 schreef wimbo het volgende:
btw, een alternatief: www.twenteradio.com
vooral die Dj die savonds draait, niet te verstaan accent, meestal dronken
Dat dacht ik ook maar die JOB ging niet door.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:21 schreef wimbo het volgende:
[..]
Ik sponsor alleen als jullie aan het Duitse bier gaan en ik ook mee mag drinken.![]()
PS. Waneer ga je weer in de lucht Bendeleider?
Dacht dat jij weer naar UTwente ging?
Op de step, op de step ik ben zo blij dat ik 'm hebquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:40 schreef Gurb het volgende:
[..]
Wat eventueel ook een alternatief is voor als je alleen maar nederlandstalige hits wilt (de echte hits, die niet doordrenkt zijn van de commercie) kan je naar bingofm luisteren (http://www.bingofm.nl)
neuhquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:18 schreef L.Mo het volgende:
Heb ik nou verdomme de laatste post? Nee toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |