Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Jij snept hemquote:Op maandag 9 januari 2006 18:27 schreef mschol het volgende:
"Morgen.. de grote dag der waarheid. "doelend op MS update..?
volgens mij wordt het dan in dig erg rrustig...
laptops die niet werken en mensen die denken legaal bezig te zijn
ik heb er dan noig zeker als ze dat doen.. heb immer key van school
ik snap em nog beter:quote:Op maandag 9 januari 2006 19:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik snappem ook. Gebruik key van me ex-werk
windows update uitgezet en ik hoor wel wat voor onzin er van komt...quote:Op maandag 9 januari 2006 18:27 schreef mschol het volgende:
"Morgen.. de grote dag der waarheid. "doelend op MS update..?
volgens mij wordt het dan in dig erg rrustig...
laptops die niet werken en mensen die denken legaal bezig te zijn
ik heb er dan noig zeker als ze dat doen.. heb immer key van school
dell?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
kut man me scherm is echt super wazig zwaar irritant, dit vervangende exemplaar is net een halfjaar oud Grrr...
beter blijft ie het nog eff doen...
heb namelijk geen geld voor een andere monitor
moet je legale key hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:17 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
windows update uitgezet en ik hoor wel wat voor onzin er van komt...als niks ernstig is dan doek windows update wel weer gewoon aan
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet je zien als jump je tvp verwijderd
Dan sta ik weer bovenaan![]()
de kat liep over 't keyboard?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:47 schreef Jump het volgende:
Mfpppfmff, mppmpppppfmm pmpmffpmmpmpmppppp fppmffmpp mpmmmmfmp pmpmmmppp fpmmpppfffmpmmmpmfmppppp. Ppmmppfmp fpmpffmffmpppppmpmmpppmfmffpmmpmpmpp mfmpffppfmppfmppmmmppfmm fpmmmmppp mpmmpp Mmpmpppmfmfm
hmmmm..quote:Op maandag 9 januari 2006 20:50 schreef Jump het volgende:
Nee, diegene die het kan vertalen krijgt een toffe note
Jump, ga tijdens het sexen even van je keybord afquote:Op maandag 9 januari 2006 20:47 schreef Jump het volgende:
Mfpppfmff, mppmpppppfmm pmpmffpmmpmpmppppp fppmffmpp mpmmmmfmp pmpmmmppp fpmmpppfffmpmmmpmfmppppp. Ppmmppfmp fpmpffmffmpppppmpmmpppmfmffpmmpmpmpp mfmpffppfmppfmppmmmppfmm fpmmmmppp mpmmpp Mmpmpppmfmfm
Slijmjurkquote:Op maandag 9 januari 2006 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmmm..
er staat:
jump is eeen heel erg coole en toffe moderator.
Hoi, eens kijken wie dat kan vertalen. Met vriendelijke groetjes van de Belgquote:Op maandag 9 januari 2006 20:47 schreef Jump het volgende:
Pmmmpp fppmmmfmm mpmmpp mppmpppfffmmfmpmpp *Ppf*quote:Op maandag 9 januari 2006 20:55 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Hoi, eens kijken wie dat kan vertalen. Met vriendelijke groetjes van de Belg
Pppppffmf fppmmmmmmpff mmppmfmffpmmmpffmp mpmmffmpp pppppffmpmppquote:Op maandag 9 januari 2006 20:57 schreef Jump het volgende:
[..]
Pmmmpp fppmmmfmm mpmmpp mppmpppfffmmfmpmpp *Ppf*
dat stond er inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2006 20:57 schreef Jump het volgende:
[..]
Pmmmpp fppmmmfmm mpmmpp mppmpppfffmmfmpmpp *Ppf*
Die mag je zelf plaatsen als ik nog es daar kom, of jij hierquote:Op maandag 9 januari 2006 20:59 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Pppppffmf fppmmmmmmpff mmppmfmffpmmmpffmp mpmmffmpp pppppffmpmpp
De link heeft hier maar eventjes gestaanquote:Op maandag 9 januari 2006 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dat stond er inderdaad
??
ennuh niet valsspelen he BC, niet stiekem via msn de antwoorden vragen aan jump
ppffpp pmmmpp mmpmppmpmppfmpppmffmp mpmfmffmm mpmmppffpmpp pmfmffppppmp pmmfmfppmpfm?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:00 schreef Jump het volgende:
[..]
Die mag je zelf plaatsen als ik nog es daar kom, of jij hier
[..]
De link heeft hier maar eventjes gestaan
lang genoeg dat ik die link zagquote:Op maandag 9 januari 2006 21:00 schreef Jump het volgende:
[..]
Die mag je zelf plaatsen als ik nog es daar kom, of jij hier
[..]
De link heeft hier maar eventjes gestaan
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ppffpp pmmmpp mmpmppmpmppfmpppmffmp mpmfmffmm mpmmppffpmpp pmfmffppppmp pmmfmfppmpfm?
mfpfmpfmppfm://fppfppfpp.pppmmmppmmppfmmfmfpfmpfmpffmppfmmfmmmppmpm.mmfppfppm/pmpmppppppppffm/
![]()
pfmpffmmmmfffmmmpp fmpmfpmpp mmmpmfpmf pmppppppffppmffpppmfm mfmppfppfmfmpmfmpp _Ppf_
gebarentaal op msn... juistquote:Op maandag 9 januari 2006 21:07 schreef Sjowhan het volgende:
Best wel lollig..
Misschien ooit als gebarentaal gebruiken op de msn ofzo
Waarom dacht je meteen aan mij danquote:Op maandag 9 januari 2006 21:53 schreef Jump het volgende:
Sjowhan, jouw tijd om een sollicitatie mail te sturen: Morgil stopt, nieuwe mod op US gezocht
hoiquote:Op maandag 9 januari 2006 23:36 schreef SHERMAN het volgende:
Hoi.
Slaaplekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:01 schreef Giem het volgende:
Fmmpmfmmmmmmpfmpmfmpppmppmpmpppff mmmpmfpmfmppppp![]()
* Marty26 duwt BC onder de douche.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:47 schreef BlueCurl het volgende:
damn wat heb ik een moeite met het mezelf onder de douche zetten!
maar een zeer goede morgen!
Ik typ wel is iets heel verkeerds omdat ik er net een toets naast zit en ik blind typ, maar hier kan ik echt niks van maken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:01 schreef Giem het volgende:
Fmmpmfmmmmmmpfmpmfmpppmppmpmpppff mmmpmfpmfmppppp![]()
Ga je er zelf achteraan of niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:25 schreef Marty26 het volgende:
[..]
* Marty26 duwt BC onder de douche.
hahaha dan krijg ik ruzie met de vrouw thuisquote:
Ook niet met de kenny vertaler?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik typ wel is iets heel verkeerds omdat ik er net een toets naast zit en ik blind typ, maar hier kan ik echt niks van maken.
De wat?quote:
Als ze er achter komt doe je sowieso wat verkeerd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:36 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahaha dan krijg ik ruzie met de vrouw thuis![]()
Ik kan niet tegen haar liegenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als ze er achter komt doe je sowieso wat verkeerd.
quote:
Mijne ook alleen die is legaalquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Dat moet je ook niet willen!
Hmmmm, het is de 10e, mijn windows doet het nogThuis ook
Hoiquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:59 schreef Giem het volgende:
Iemand van jullie wel eens iets gedaan met c#
Werkt mooi he, ben er ook mee bezig. Erg handig ook van ms die exprass versies van visual studio.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:08 schreef Jump het volgende:
* Jump heeft een idee gekregen voor een interactieve avatar hier
Na de examens eens uitwerken
Ha, wat moet je doen dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:04 schreef Sjowhan het volgende:
Terug
Werk is me allemaal meegevallen, wel wat moe van 't lopen..
Zooi opruimen en verhuizen.quote:
Wat ben je aan het maken? Of tracht je te makenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:44 schreef Giem het volgende:
Ah in de verhuis sfeer lachen. Giem krijgt koppijn van C#
uitzetten als je die al geinstalleerd hebtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:50 schreef mschol het volgende:
kijk net op windows update:
zie ik deze patch KB912919
deze had ik nota bene een paar dagen geleden al gedownload en gistrer ookal win update uitgevoerd
Iets met winsockes. Ken je Autokick, of Counter intelligens. Zo iets moet het worden, om gameservers mee te beheren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:45 schreef Jump het volgende:
[..]
Wat ben je aan het maken? Of tracht je te maken
zijn week begint kennelijk op disndagquote:
tsjeez.. doe eens wat aan die upload van je, je avatar duurt lang met ladenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn week begint kennelijk op disndag
en ik heb me R1 dvd's nog steeds nie binnen, duurt nu al 2.5 week
vorige keren was het er binnen 2 weken
zit eff te uppe dan duurt het watr langer dusquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
tsjeez.. doe eens wat aan die upload van je, je avatar duurt lang met laden
bij dvdpacific...quote:Enne R1? Waar besteld?
Slaaplekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:49 schreef Sjowhan het volgende:
Och, buitenlands
Dan zou 't denk ik vooral aan de kerst gelegen hebben (drukte enzo).
Ik ga lekker douchen en dan bed in, beetje moe en morgen weer vroeg op.
Ciao!
Waarom doe je 't doenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:12 schreef Giem het volgende:
[..]
Is het ook... vooral als het niet wil...
Jammie koffiequote:
Sinds 10 Januari...quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:42 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jammie koffie
het is echt rustig op fok de laatste tijd......
LOL tja en een paar maanden daar voor jaquote:
Middag, ja tis wel een stuk rustiger op fok..quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:07 schreef Marty26 het volgende:
[..]
LOL tja en een paar maanden daar voor ja
Maar het werkt alquote:Op woensdag 11 januari 2006 07:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waarom doe je 't doen
Op zo naar werk, tot rond 17u ofzo
das toch niet erg, hoe rustiger het forum, hoe sneller het forumquote:Op woensdag 11 januari 2006 09:42 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jammie koffie
het is echt rustig op fok de laatste tijd......
1-1quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:54 schreef SHERMAN het volgende:
Maar minder posts is minder lach topics.
ddan moet je dat allemaal gaan doen hequote:Op woensdag 11 januari 2006 17:18 schreef SHERMAN het volgende:
Ik wil nog zoveel dingen doen kom ik nu achter zeg.
neuh niet echt..quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:12 schreef Ratt het volgende:
uhhh mij PC springt zomaar opeens aan terwijl ik er niet aan heb gezeten (zit aan de andere kant vd kamer te laptoppen) dat is niet goed he?![]()
Mogguh dudequote:Op donderdag 12 januari 2006 10:05 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge mensjes
Vandaag even een dagje vrij van 't 'werk', afspraken had ik al staan, en moet nog wat dingen doen, achter de detacheringsbureaus aan, en boodschappies doen
Neequote:Op donderdag 12 januari 2006 10:28 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Mogguh dude
En hoest met werk? schiet het een beetje op?
Ja ik heb meschien over 4weken wat voor jequote:Op donderdag 12 januari 2006 10:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee. Ben blij dat ik nu tijdelijk werk doe, vrijdag-maandag-di-woe iig nog, daarna zien we wel weer.. 't Verdiend niet mega, maar 't is iig iets
Ik heb per mail weer wat vacatures gehad, dus die zal ik vandaag ook doorlezen (dankzij monsterboard alweer).
Ik heb me totaal verkeken op 't gedetacheer.. Dacht dat ik wel voor de kerst aan de slag was, dat bleek dus niet zo te zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:33 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja ik heb meschien over 4weken wat voor je
ik ben er mee bezig maar is gewoon best moeilijk...
Heb even gekenen, maar het ligt allemaal zo'n beetje rond die prijs. Maar misschien dezequote:Op donderdag 12 januari 2006 11:45 schreef mschol het volgende:
weet iemand een luke goedkopere tv kaart dan de pinnacle tcpc Pro kaart, die kan ik namelijk kope voor 80 euro maar vind ik wat duur, weet iemand een soortgelijke tv/radio kaart (ja wil tv en radio hebben)
C# all the way?quote:
Heb alleen vb.net.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | MsgBox("Het nieuwe wachtwoord mag niet gelijk zijn aan het oude!", MsgBoxStyle.OKOnly, "Waarschuwing") txtNieuw.Text = "" txtHerhalen.Text = "" txtNieuw.Select() ElseIf txtNieuw.Text = txtHerhalen.Text Then MsgBox("Het wachtwoord is veranderd.", MsgBoxStyle.OKOnly, "Gelukt") Else : MsgBox("De nieuwe wachtworden zijn niet gelijk. Verander dit!", MsgBoxStyle.OKOnly, "Foutje ;)") txtHerhalen.Clear() txtNieuw.Clear() txtNieuw.Select() End If |
1 2 3 4 5 6 | MsgBox("Het wachtwoord is te kort, wachtwoord moet minstens uit 5 karakters bestaan.", MsgBoxStyle.OKOnly, "Opgelet") ElseIf txtNieuw.Text Or txtHerhalen.Text >= 9 Then MsgBox("Het wachtwoord is te lang, het wachtwoord mag maximaal uit 8 karakters bestaan.", MsgBoxStyle.OKOnly, "Opgelet") End If |
1 2 3 4 5 6 | int x = ( b.Hoogte / 10 ); g.FillRectangle( new SolidBrush( Color.Brown ) , ( panel.Width - x ) / 2 , panel.Height - ( 4 * x ) , x , 4 * x ); g.FillEllipse( new SolidBrush( Color.Green ) , ( panel.Width - ( 5 * x ) ) / 2 , panel.Height - ( 10 * x ) , 5 * x , 7 * x ); } |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 | { Adres = new IPEndPoint(IPAddress.Parse("82.192.78.86"), 15200); Server = new Socket(AddressFamily.InterNetwork, SocketType.Dgram, ProtocolType.Udp); Server.SetSocketOption(SocketOptionLevel.Socket, SocketOptionName.ReceiveTimeout, 200); } ~ServerConnect() { Server.Close(); } private static int AdvSndRcvData(Socket s, byte[] message, EndPoint rmtdevice) { int recv = 0; int retry = 0; while (true) { Console.WriteLine("Attempt #{0}", retry); try { s.SendTo(message, message.Length, SocketFlags.None, rmtdevice); data = new byte[2048]; //te klein, error recv = s.ReceiveFrom(data, ref Remote); } catch (SocketException e) { if (e.ErrorCode == 10054) recv = 0; else if (e.ErrorCode == 10040) { Console.WriteLine("Error receiving packet"); size += 10; recv = 0; } |
Maar wij krijgen van die kut opdrachten van schoolw aar je niks met bentquote:
En ik doe het voor me lolquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:23 schreef Jump het volgende:
[..]
Maar wij krijgen van die kut opdrachten van schoolw aar je niks met bent
1 2 3 4 5 6 | dev[0].setDeveloper ("sdsdf", "dfsf", 78, "edfsf", 1); dev[1].setDeveloper ("sdsdf", "dfsf", 78, "edfsf", 1); dev[2].setDeveloper ("sdsdf", "dfsf", 78, "edfsf", 1); dev[3].setDeveloper ("sdsdf", "dfsf", 78, "edfsf", 1); |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | for (int i = 0; i < dev.Length; i++) { dev[i] = new Developer(); } dev[0].setDeveloper ("sdsdf", "dfsf", 78, "edfsf", 1); dev[1].setDeveloper ("sdsdf", "dfsf", 78, "edfsf", 1); dev[2].setDeveloper ("sdsdf", "dfsf", 78, "edfsf", 1); dev[3].setDeveloper ("sdsdf", "dfsf", 78, "edfsf", 1); |
aaaaah en dat doe je door?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:52 schreef Jump het volgende:
[ code verwijderd ]
Je hebt een array van developers gemaakt, maar elke rij is nog niet direct een developer (ofzoiets).
Had ik nog niet eens gezienquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:20 schreef Jump het volgende:
Die for lus dat erbij staat in men code
Als dat die fout veroorzaakt toch
hey die lijkt idd hetzelfde, ga daar eens wat info over inwinnen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:25 schreef Giem het volgende:
[..]
Heb even gekenen, maar het ligt allemaal zo'n beetje rond die prijs. Maar misschien deze
http://shop.sallandautoma(...)ctinfo.php?pid=15272
Doe dat, dat scheeld namelijk erg veel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hey die lijkt idd hetzelfde, ga daar eens wat info over inwinnen...
Een admin tool voor een gameserver.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:02 schreef Jump het volgende:
Wat ben je aan het maken?
troost je, ik ook niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:30 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb helemaal geen ervaring met C-sjit
Neequote:
Lukt me iets niet, dus het is meteen;quote:
ik heb het me andersom laten vertellen op me laatste stage van me IT zut..quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:08 schreef Sjowhan het volgende:
asp.net is simpeler dan de ouderwetse asp heb ik me laten vertellen, dus ik weet 't nog niet
Ik ook.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb het me andersom laten vertellen op me laatste stage van me IT zut..
geen idee maar wat die gast toen vertelde klonk erg lastigquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:33 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik ook.
Van diegene die ik in het derde jaar hoor, die asp.net krijgen, hoor ik toch totaal anders praten. Zit je met dll's enzo te sukkelen?
Trustequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:36 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
geen idee maar wat die gast toen vertelde klonk erg lastigmaar ik was toen ook uber n00b
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:33 schreef Marty26 het volgende:
gisteren avond giem?
Aaaah oke ikke snappen denk ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:34 schreef Giem het volgende:
[..]
zomaar...
Gisterochtend ook al eens..
Sletjequote:
Doe je wel je badjas aan sletjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoertje!
Al leuke weekend plannen?
Ik ben nu nog ff te lui om me aan te kleden![]()
Zondag ff wat muren er uitslopen bij een vriend.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:09 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Doe je wel je badjas aan sletjewil niet naakt met je Fok!ken
Ja zondag wedstrijd racenen morgen beetje sleutelen verder niet echt plannen.
Jij dan?
Wat race jij dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:09 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Doe je wel je badjas aan sletjewil niet naakt met je Fok!ken
Ja zondag wedstrijd racenen morgen beetje sleutelen verder niet echt plannen.
Jij dan?
Deze zijn electro dat is ook me wedstrijd seisoen voor zowieso het komende jaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:40 schreef Giem het volgende:
Loool zit er wel erg snel uit. Zijn ze electrisch? Of van die benzine autotjes
ssst het is ook best voor groote meneren...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:56 schreef BlueCurl het volgende:
hahahaha die autootjes. ik krijg flashback naar telekids
ik heb ook geen geldboomquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:58 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ssst het is ook best voor groote meneren...![]()
Zolang ik niet in echte auto's kan rijden aangezien ik geen geld boom heb... Moet je toch wat he
Ja ik heb wel een groote normale autoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb ook geen geldboommaar wel ouders met auto's die ik mag gebruiken gelukkig.
ah, ga je toch moet je keine autotje op het echte circuit lolquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:53 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een groote normale auto![]()
Maar niet om op Circuit te racen..... Dat bedoelde ik
ja dat gaat een mooi effect gevenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:29 schreef Giem het volgende:
[..]
ah, ga je toch moet je keine autotje op het echte circuit lol
http://www.pinnaclesys.co(...)res+_+Specificationsquote:Interne oplossing voor het bekijken en opnemen van analoge TV op uw PC
Gebruik Timeshifting om te bepalen hoe en wanneer u TV kijkt: pauzeren, later starten, reclameblokken overslaan
FM-radio beluisteren, opnemen en timeshiften. Inclusief ondersteuning van Internet-radio.
Uniek! Live-TV direct op schijf branden met Direct-to-DVD.
Dankzij geïntegreerde EPG zenderinformatie verkrijgen via de afstandsbediening.
(EPG-informatie is in uw regio misschien niet voor alle kanalen beschikbaar)
Uniek! Teletext is database-gestuurd, zodat u direct toegang hebt tot alle pagina's en subpagina's.
Uniek! Inclusief Pinnacle MediaManager -- de ideale software voor het organiseren van uw mediabestanden.
Volledig afstandsbediende Pinnacle MediaCentertoepassing.
CD's en DVD's afspelen.
Geïntegreerd CD en DVD branden.
Studio QuickStart voor videobewerking en verwijderen van reclame.
hoe krijg je dat voorelkaarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oleeeeee voeding opgeblazen, waarschijndelijk ook het moederbord
Ja sla me doodquote:
*pok*quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja sla me doodik zit nu op mijn eigen pc die momenteel goed draait.. ik heb een andere voeding erin gestopt maar helaas hij doet niks meer.
Ach, ik heb ook weleens me voeding op een vreemde manier kapot gekregen. Had de pc de gehele dag niet aan gehad, maar toch was de voeding doorgebrand.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja sla me doodik zit nu op mijn eigen pc die momenteel goed draait.. ik heb een andere voeding erin gestopt maar helaas hij doet niks meer.
Rustiger lopen dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat ik altijd zo snel wordt neer geknald
Ik weet niet wat er allemaal nog heel van is...ik ga dat vanavond even controleren. Het moederbord verwacht ik echter het ergste aangezien het lampje niet brand.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook weleens me voeding op een vreemde manier kapot gekregen. Had de pc de gehele dag niet aan gehad, maar toch was de voeding doorgebrand.![]()
Gelukkig was bij mij de rest wel heel gebleven.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:36 schreef mschol het volgende:
* mschol zo naar winkel gaat voor tv/radio tuner kaartje a 75 euro
dan heb ik a tv op pc
en b eindelijk een kabel radio
(ik zit nu nog met zo'n etherradio geval
en zo'n microsetje met kabel aansluiting zijn duurder dat deze dingen
Dat was martyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef Giem het volgende:
[..]
Met je autotjes? Ow nee dat was Jump toch?
Nee met 't gesportquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef Giem het volgende:
[..]
Met je autotjes? Ow nee dat was Jump toch?
geprobeer en de kwaliteit is voor een kaart van 80 euro wel zeeeeer magertjes..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ik heb alleen een TV kaart
radio kan ik wel via i-net krijgen
Nee heb geen ervaring met tv kaarten, sorryquote:Op zondag 15 januari 2006 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
geprobeer en de kwaliteit is voor een kaart van 80 euro wel zeeeeer magertjes..
nog een stuk slechter als een vhs band...
heeft last van zeer veel ruis...
iemand een idee van een goed programma voor het bekijken van tv via tvkaart?
misschien is namelijk het programma niet lekker..
Zou eigelijk best iets willen doen, maar zou niet weten wat eigenlijkquote:Op zondag 15 januari 2006 00:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon geen zin in en besteed liever de tijd ergens anders aan..
Kan toch?
lekker neuzen, rondkijken op sportvereningingen, misschien is fitness wel wat.. wie weetquote:Op zondag 15 januari 2006 00:06 schreef Giem het volgende:
[..]
Zou eigelijk best iets willen doen, maar zou niet weten wat eigenlijk![]()
fitness lijkt me wel wat, alleen niet in mijn eentje.. lijkt me te saai, zou dan wel iemand willen om mee te gaanquote:Op zondag 15 januari 2006 00:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
lekker neuzen, rondkijken op sportvereningingen, misschien is fitness wel wat.. wie weet
format c:quote:Op zondag 15 januari 2006 00:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz alleen op FOK! heb ik er last van, op mijn eigen forum niet
[afbeelding]
Ik drink bijna de hele dag koffiequote:Op zondag 15 januari 2006 11:31 schreef Giem het volgende:
[..]
mmm niet smorgens vroeg.. lol wel 's avonds![]()
Ik heb het allebei via de kabel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ik heb alleen een TV kaart
radio kan ik wel via i-net krijgen
Ik drink het nooit.quote:
Kabel internetquote:Op zondag 15 januari 2006 12:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb het allebei via de kabel.
[..]
Ik drink het nooit.
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb het allebei via de kabel.
[..]
Ik drink het nooit.
Ik haal 80/90 soms af en toe 100..quote:Op zondag 15 januari 2006 12:10 schreef Giem het volgende:
[..]
Kabel internet![]()
, hoe is dat eigelijk daar, hier haal je met geluk met de kabel 25 kb down
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:10 schreef Giem het volgende:
[..]
Kabel internet![]()
, hoe is dat eigelijk daar, hier haal je met geluk met de kabel 25 kb down
![]()
Ja he. Ze kunnen het wel bij Chello.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
da's best wel een nette snelle snelheid
uhuh..quote:Op zondag 15 januari 2006 12:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ja he. Ze kunnen het wel bij Chello.
Zelfs dat. Een vriend van mij woont nu in de buurt van Utrecht en verlangd zelfs terug naar Chello. Hij heeft, dacht ik, nu Casema en dat is volgens hem echt een eerste klas ramp.quote:
Hmm, terwijl ik weer andere verhalen hoor van Chello, en postieve van Casema..quote:Op zondag 15 januari 2006 12:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zelfs dat. Een vriend van mij woont nu in de buurt van Utrecht en verlangd zelfs terug naar Chello. Hij heeft, dacht ik, nu Casema en dat is volgens hem echt een eerste klas ramp.
Hier was chello anders gewoon om te jankenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, terwijl ik weer andere verhalen hoor van Chello, en postieve van Casema..
't Is denk ik verschillend waar je woont ofzo
't is dus 't gebied.. Natuurlijk zijn er ook upgrades voor 't netwerk van casema/chello, maar er blijven altijd mensen met een te trage verbinding zitten..quote:Op zondag 15 januari 2006 12:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier was chello anders gewoon om te janken
Yup. Ik ben niks voor niks overgestapt naar @home..die heeft hier tenminste een goeie verbindingquote:Op zondag 15 januari 2006 13:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't is dus 't gebied.. Natuurlijk zijn er ook upgrades voor 't netwerk van casema/chello, maar er blijven altijd mensen met een te trage verbinding zitten..
Amenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:28 schreef Jump het volgende:
Fourier analyse![]()
Fourier transformatie![]()
![]()
Fourier in het algemeen![]()
(dat moest er ff uit)
hier eerste paar maanden goed geweest. daarna onwijs brak... dat was in de tijd dat upc/chello enorm op zijn flikker kreeg van de media... daarna heeft het jaren prima gedaan. paar maandjes gelee was het 2 maanden weer heeeel erg brak.. en nu alleen vanochtend ff irri... nu modem tweede keer gereset en nu lijkt alsof alles het ut weer goed doeit!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier was chello anders gewoon om te janken
dat hoor je vaker, reset modem en dan zou alles weer ok moeten zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 14:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hier eerste paar maanden goed geweest. daarna onwijs brak... dat was in de tijd dat upc/chello enorm op zijn flikker kreeg van de media... daarna heeft het jaren prima gedaan. paar maandjes gelee was het 2 maanden weer heeeel erg brak.. en nu alleen vanochtend ff irri... nu modem tweede keer gereset en nu lijkt alsof alles het ut weer goed doeit!
Ja erg mooie webstrijd, ze geven het elkaar in elk geval niet cadeu. En jelle heeft nog gewonnen ook..quote:Op zondag 15 januari 2006 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
vervelend...
jelle klaasen vs barney is zeeer goeie wedstrijd
vriend van me mag met wanadoo live box elk uur ongeveer zijn modem resseten en opnieuw verbinding proberen te maken met nieuwe instellingen... ie heeft er erge spijt vanquote:
Ja dat zei je al, is het goed gegaan, of was het niet echt een wedstrijd?quote:Op maandag 16 januari 2006 08:18 schreef Marty26 het volgende:
Die van mij was ook echt lekker
beetje wezen racen.
Weer een auto afgeschreven?quote:Op maandag 16 januari 2006 08:18 schreef Marty26 het volgende:
Die van mij was ook echt lekker
beetje wezen racen.
een weekend waarin ik weer heb gecounterstriked whoei! was weer leuk! ook HL2: Lost Coast proberen te spelen maar in bepaald gedeelte trekt me videokaart het niet meerquote:
Ach mag ook wel een keertje.quote:Op maandag 16 januari 2006 07:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben heel positief![]()
En dat voor een maandag![]()
Dank dankquote:
Giem heeft niet lekker broodje shoarma gehadquote:Op maandag 16 januari 2006 11:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ach mag ook wel een keertje.![]()
* SHERMAN zo naar de ah, even croissantjes kopen.
gefeliciteerd.quote:
Gefeli.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:39 schreef Giem het volgende:
[..]
Heey dat meende ik vanmorgen al te zien in pub, GEFELI![]()
Thnxquote:Op maandag 16 januari 2006 14:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gefeliciteerd.
Gaaaaap weer lekker saaie dagje op school. Zo maar weer de trein naar huis pakken
Thnxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |