Hoeveel of hoe weinig die PC's ook waard zijn, ik vermoed dat ik de school ga teleurstellen met het bedrag dat ik er voor kan vangen. Het is nou eenmaal een groot verschil met wat ze er voor betaald hadden.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:42 schreef iDex het volgende:
kan je voor de fokkers geen mooie prijs maken?
Mijn bod was in ieder geval serieus. Ik gun die school ook het beste, maar 300 euro is veel geld voor pc's van 4 jaar oud (model komt uit januari 2002) ram-geheugen is nog sd-ram en usb 1.1. Je vindt ze op het web zowel duurder als goedkoper. Als er behoefte voor is kan ik je misschien op weg helpen bij de aanschaf voor nieuwe spullen voor die school, zoals ik al eerder opbiechte verkoop ik als bijbaantje windoos-pc's en randapparatuur. We zijn niet zo goedkoop als sommige webshops, maar met software kan ik misschien iets voor je betekenen. Dat moet voor scholen toch gewoon legaal zijn, nietwaar?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hoeveel of hoe weinig die PC's ook waard zijn, ik vermoed dat ik de school ga teleurstellen met het bedrag dat ik er voor kan vangen. Het is nou eenmaal een groot verschil met wat ze er voor betaald hadden.
Een school als die (psychiatrisch / justitioneel) heeft echt een budget van 0,0 voor computers. Voor hun was de koop van mac's een miskoop van jewelste omdat het heul veel geld kost aan materiaal, aan cursussen, etc. En dan zijn er ook nog al die leerlingen die er niet mee kunnen werken, en docenten die net safari weten te vinden. Voor hun dus onwerkbaar.
De computers zijn destijds door een enthousiaste psycholoog met schoolgeld gekocht, maar ze kunnen simpelweg niet gebruikt worden. De afgelopen jaren heeft de school potjes gespaard (cursuspotjes, PC-potjes, etc) om samen met de verkoop van deze drie macs een aantal PC's te kunnen kopen, zodat ze weer vooruit kunnen.
Ik gun jullie wel een goede prijs, maar tegelijkertijd gun ik de school zoveel geld als ik er maar uit kan slepen.
Ik nam je bod ook zeker serieus, en ik zal het ook doorgeven als zodanig. Ik zal tegelijkertijd eens informeren bij de school of er behoefte is aan hulp bij de aankoop van nieuwe spullen, maar waarschijnlijk kan je dat tzt zelf aangeven. De verkoop doen ze uiteindelijk zelf. Ik zal je op de hoogte houden en je bod zeker niet vergetenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:34 schreef XL het volgende:
[..]
Mijn bod was in ieder geval serieus. Ik gun die school ook het beste, maar 300 euro is veel geld voor pc's van 4 jaar oud (model komt uit januari 2002) ram-geheugen is nog sd-ram en usb 1.1. Je vindt ze op het web zowel duurder als goedkoper. Als er behoefte voor is kan ik je misschien op weg helpen bij de aanschaf voor nieuwe spullen voor die school, zoals ik al eerder opbiechte verkoop ik als bijbaantje windoos-pc's en randapparatuur. We zijn niet zo goedkoop als sommige webshops, maar met software kan ik misschien iets voor je betekenen. Dat moet voor scholen toch gewoon legaal zijn, nietwaar?
Ik ging er blind vanuit dat jij de nieuwe ICT-regelneef van die school was. Daarvan spreek ik er veel op mijn werk. Eigenlijk raar, ik spreek soms echt 'experts' in de ogen van de school in kwestie die het een en ander moeten regelen, maar die werkelijkwaar helemaal niets van hardware begrijpen. Het verbaast me dan ook totaal niet dat veel scholen met verkeerd materiaal (in dit geval macs) zitten.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik nam je bod ook zeker serieus, en ik zal het ook doorgeven als zodanig. Ik zal tegelijkertijd eens informeren bij de school of er behoefte is aan hulp bij de aankoop van nieuwe spullen, maar waarschijnlijk kan je dat tzt zelf aangeven. De verkoop doen ze uiteindelijk zelf. Ik zal je op de hoogte houden en je bod zeker niet vergeten.
Vertel...wat wordt hier verkocht?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik nam je bod ook zeker serieus, en ik zal het ook doorgeven als zodanig. Ik zal tegelijkertijd eens informeren bij de school of er behoefte is aan hulp bij de aankoop van nieuwe spullen, maar waarschijnlijk kan je dat tzt zelf aangeven. De verkoop doen ze uiteindelijk zelf. Ik zal je op de hoogte houden en je bod zeker niet vergeten.
Drie iMac schemerlampjes.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Vertel...wat wordt hier verkocht?
En tvp: ben benieuwd hoeveel topics we vol maken tijdens de Expo 2006
Als ik morgen thuiskom zijn ze al een kwartier bezig! Beetje jammer.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:12 schreef LudoSanders het volgende:
Ben benieuwd wat er op de Macworld Expo 2006 verteld gaat worden.
Tevens tvp
Denk niet dat het live streaming is. Meestal nieuwssites met updates. Voorgaande keren werden berichten van 2/3 verschillende sites te gelijkertijd in veelvoud in het topic gekopieerd.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:40 schreef iDex het volgende:
schrijft er iemand mee in dit topicje dan? want mijn internet trekt het niet echt de laatste tijd om streaming video/audio te kijken/luisteren
Er is geen live stream, de meeste Apple sites gaan op lage bandbreedte modus en geven met een auto-refresh updates. Je kunt dus beter zo'n site in de gaten houden, en niet het topicquote:Op maandag 9 januari 2006 17:40 schreef iDex het volgende:
schrijft er iemand mee in dit topicje dan? want mijn internet trekt het niet echt de laatste tijd om streaming video/audio te kijken/luisteren
Als je voor je werk geen AutoCAD of zo nodig hebt is dat geen argument om niet te switchen...quote:Op maandag 9 januari 2006 15:17 schreef InsertCredit het volgende:
Godver.
Ik wil ook aan de mac.
Maar zonder fatsoenlijke softwaresupport is dat een nogo.
![]()
Mja, ik moet 3d tracking software draaien en Fatsoenlijke Compostiing software ( Fusion, Flame, Flint etc ).quote:Op maandag 9 januari 2006 17:53 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Als je voor je werk geen AutoCAD of zo nodig hebt is dat geen argument om niet te switchen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |